2. leht 3-st
Postitatud: 12.11.2007 13:30
Postitas dexter
täna mõõtsin ära siis nii tps, kui ka õhulugeja, mõlemad olid täiesti korras, graafikud olid sellised nagu peaksid olema :S
täielik anomaalia juba, arusaamatu mis seal viga võiks olla...
Postitatud: 12.11.2007 17:38
Postitas dexter
kas turbo rõhku võivad mõjutada ka detonatsiooni andur ja lambda, ok, tegelt detonatsiooni anudr kindlasti, kuid ka ska lambda mõjutab turbo rõhku? ja kuidas mõõta detonatsiooni andurit?
Postitatud: 12.11.2007 22:29
Postitas Mihkel
Kui sa wg juhtimise ajust eemaldad (eemaldad boosti solenoidi vooliku) ja nö jõuga wg ise juhid, siis ei saa enam aju kuidagi boosti juhtida.
Postitatud: 13.11.2007 14:06
Postitas hellraiser
dexter kirjutas:täna mõõtsin ära siis nii tps, kui ka õhulugeja, mõlemad olid täiesti korras, graafikud olid sellised nagu peaksid olema :S
täielik anomaalia juba, arusaamatu mis seal viga võiks olla...
TPS'i enda mõõtsid ära, aga äkki ei jõua sul TPS'ist signaal edasi, kuna ühenduses asi?
Postitatud: 13.11.2007 19:25
Postitas dexter
hellraiser kirjutas:dexter kirjutas:täna mõõtsin ära siis nii tps, kui ka õhulugeja, mõlemad olid täiesti korras, graafikud olid sellised nagu peaksid olema :S
täielik anomaalia juba, arusaamatu mis seal viga võiks olla...
TPS'i enda mõõtsid ära, aga äkki ei jõua sul TPS'ist signaal edasi, kuna ühenduses asi?
signaali mõõtsin mitte klemmidelt vaid juhtmetelt, no kontrollin veel üle kui nüüd kolde maha kisun....täna tegin väikse avastuse, nimelt eelmine kord kui kasutasin teatud kirjandust siis öeldi et solenoid klappi tuleb kontrollida nii, et juhe pealt maha ja 12v peale lasta samas kuulata kas klõps käib läbi...nii tegin ja nii ka asi toimis, nüüd aga leidsin ühe teise kirjanuduse, mis soovitas töötava mootoriga järsu gaasi vajutusega kuulata kas käib klõpsu, ei käinud....:S kusjuures peaksin olema kurb, kuid pigem rõõmus, kuna tuli välja mõnigi viga :D
nüüd pean seda ka kindlalt tõestama ja ikka selgeks tegema et viga selles vot alles siis oleksin ülimalt rahul :P
Postitatud: 15.11.2007 11:19
Postitas dexter
oskab öelda kui palju võiks lambda töö mõjutada turbo rõhku? eile kui lamdat täpsemalt ossiloskoobiga mõõtsin nägin et lambda kuidagi aeglane ja pole enam see mis peaks olema :S
Postitatud: 15.11.2007 12:30
Postitas Raceboy
Lambda ei mõjuta 951-l turbo tööd kuidagi...
Postitatud: 15.11.2007 18:01
Postitas dexter
Raceboy kirjutas:Lambda ei mõjuta 951-l turbo tööd kuidagi...
krt Peep, lootsin et olen kõik välja mõelnud :P lambda annab vale signaali, küttesegu on vale ja aju keerab rõhu maha...aga kui sa nii väidad, siis mnjah....otsin edasi....igatahes lambda on niikuinii vaja vahetada...
aga detonatsiooni andur? kas see võiks mõjutada?
Postitatud: 17.11.2007 5:40
Postitas meph
Mul on ka nüüd mingi imelik häda turborõhuga tekkinud. Kui ma üksi autos olen, siis eriti ei ole seda märganud, aga kui autos juba kolm inimest kokku on (loe: liigutatavat massi rohkem), siis teise ja kolmanda käiguga spaigib korra boosti 1.1 bar'i peale ja siis kolksatab 0.5 bari peale kohe. Ei saa aru millest see nagu tuleb. Kui fuelcut toimuks, siis see peaks vast olema nagu äkilisem vast, aga mul käib sujuvalt 1.1 bari juures ja siis kukub alla. Oskab keegi spekuleerida, millest selline asi tekkida võib?
Postitatud: 17.11.2007 9:58
Postitas Raceboy
Detonatsiooniandur mõjutab vaid siis, kui tekib detonatsioon. Selleks peab aga rõhk vähemalt korrakski tõusma, et see tekkida saaks.
Tee nii: ühenda wg minev voolik lahti (pärast sycling valve) ja vaata kas rõhku korrakski üles saad. Mootorit tuksi ei keera, sest fuel cut tuleb peale vist 1 bari pealt IIRC stock kiipidega.
Sellega näed, kas viga on mehaaniline või mitte.
Postitatud: 26.11.2007 23:18
Postitas dexter
nii täna juhtus siis selline asi et auto kaotas pm täielikult oma võimsuse, kohapeal veel kuidagi pöördesse läheb, kuid sõites pm üle 3000 rpm ei lähe, ise kahtlustan nüüd ikkagi katalüsaatorit, kuigi tagant sumbutist tossu veel tuleb...
Postitatud: 27.11.2007 10:24
Postitas zoom1
dexter kirjutas:nii täna juhtus siis selline asi et auto kaotas pm täielikult oma võimsuse, kohapeal veel kuidagi pöördesse läheb, kuid sõites pm üle 3000 rpm ei lähe, ise kahtlustan nüüd ikkagi katalüsaatorit, kuigi tagant sumbutist tossu veel tuleb...
Nüüd on küll suht kindel et kat. kui sul midagi õhufiltris/torustikus kinni pole.
Postitatud: 28.11.2007 9:38
Postitas dexter
nii nüüd tekkis veel üks imelik asi, nimelt külmalt käivitades ei lähe auto üldse pöördesse, võid gaasi vajutada, ei midagi vb vaevalt 1500 rpm tuleb, kui lasta autol aga kuskil 3-4 minti kohal tuksuda, siis läheb paremaks, vähemalt niipalju et kannatab sõita :S
kas õigem poleks just vastupidi et kui kat umbes, siis külmast peast peaks liikuma ja soojast enam ei toimiks?
küsin lihtsalt niisama enda harimiseks, loodan et leian täna töökõrvalt aega, et kat alt ära võtta ja prooviks toru aemele panna...
Postitatud: 28.11.2007 11:02
Postitas mart154
see disla, millest ma enne patrasin, see ei liikunud mingist asendist, kui katid umbes olid.
Postitatud: 28.11.2007 15:58
Postitas dexter
zoom1 kirjutas:dexter kirjutas:nii täna juhtus siis selline asi et auto kaotas pm täielikult oma võimsuse, kohapeal veel kuidagi pöördesse läheb, kuid sõites pm üle 3000 rpm ei lähe, ise kahtlustan nüüd ikkagi katalüsaatorit, kuigi tagant sumbutist tossu veel tuleb...
Nüüd on küll suht kindel et kat. kui sul midagi õhufiltris/torustikus kinni pole.
mnjah, jälle olen algpunktis tagasi, kat oli korras, sel pole häda midagi, kui auto öö läbi väljas siis jõudu ei ole algul, kui aga seisab lihtsalt paar tundi väljas siis on enam vähem, kohapeal pöördesse läheb(soojast siis) originaal rõhu kell näitab et vaakumist tuleb masin kohe kui gaasi vajutad välja, aga edasi ei lähe, jääb lihtsalt 0 seisma või siis langeb. turbosse sissetuleva õhu lõdviku võtsin lahti, turbo käib ilusti, lõtke pole, kui siis imepisikesed, lasin ka sellest otsast suruõhku sisse, pöörlema hakkas ja väljatulevast lõdvikust ka õhku tuli.
võtsin ka wg`sse mineva vooliku lahti, rõhku ei tulnud üles, kontrollisin ka kõik sissetulevad torud ärqa, mingeid troppe ees polnud, kõik puhkusin läbi. lekkeid samuti ei tähendanud...
ehk lõpetuseks: Keegi autot ei taha osta ? :P