Mure Turbo rõhuga

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

dexter
Postitusi: 70
Liitunud: 05.02.2006 19:26
Asukoht: tartu

Postitus Postitas dexter »

täna mõõtsin ära siis nii tps, kui ka õhulugeja, mõlemad olid täiesti korras, graafikud olid sellised nagu peaksid olema :S

täielik anomaalia juba, arusaamatu mis seal viga võiks olla...
mind lihtsalt huvitab
dexter
Postitusi: 70
Liitunud: 05.02.2006 19:26
Asukoht: tartu

Postitus Postitas dexter »

kas turbo rõhku võivad mõjutada ka detonatsiooni andur ja lambda, ok, tegelt detonatsiooni anudr kindlasti, kuid ka ska lambda mõjutab turbo rõhku? ja kuidas mõõta detonatsiooni andurit?
mind lihtsalt huvitab
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kui sa wg juhtimise ajust eemaldad (eemaldad boosti solenoidi vooliku) ja nö jõuga wg ise juhid, siis ei saa enam aju kuidagi boosti juhtida.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
hellraiser
Postitusi: 13
Liitunud: 30.07.2006 21:05
Kontakt:

Postitus Postitas hellraiser »

dexter kirjutas:täna mõõtsin ära siis nii tps, kui ka õhulugeja, mõlemad olid täiesti korras, graafikud olid sellised nagu peaksid olema :S

täielik anomaalia juba, arusaamatu mis seal viga võiks olla...
TPS'i enda mõõtsid ära, aga äkki ei jõua sul TPS'ist signaal edasi, kuna ühenduses asi?
Porsche 951 '86 - http://stuttcars.com/
dexter
Postitusi: 70
Liitunud: 05.02.2006 19:26
Asukoht: tartu

Postitus Postitas dexter »

hellraiser kirjutas:
dexter kirjutas:täna mõõtsin ära siis nii tps, kui ka õhulugeja, mõlemad olid täiesti korras, graafikud olid sellised nagu peaksid olema :S

täielik anomaalia juba, arusaamatu mis seal viga võiks olla...
TPS'i enda mõõtsid ära, aga äkki ei jõua sul TPS'ist signaal edasi, kuna ühenduses asi?

signaali mõõtsin mitte klemmidelt vaid juhtmetelt, no kontrollin veel üle kui nüüd kolde maha kisun....täna tegin väikse avastuse, nimelt eelmine kord kui kasutasin teatud kirjandust siis öeldi et solenoid klappi tuleb kontrollida nii, et juhe pealt maha ja 12v peale lasta samas kuulata kas klõps käib läbi...nii tegin ja nii ka asi toimis, nüüd aga leidsin ühe teise kirjanuduse, mis soovitas töötava mootoriga järsu gaasi vajutusega kuulata kas käib klõpsu, ei käinud....:S kusjuures peaksin olema kurb, kuid pigem rõõmus, kuna tuli välja mõnigi viga :D
nüüd pean seda ka kindlalt tõestama ja ikka selgeks tegema et viga selles vot alles siis oleksin ülimalt rahul :P
mind lihtsalt huvitab
dexter
Postitusi: 70
Liitunud: 05.02.2006 19:26
Asukoht: tartu

Postitus Postitas dexter »

oskab öelda kui palju võiks lambda töö mõjutada turbo rõhku? eile kui lamdat täpsemalt ossiloskoobiga mõõtsin nägin et lambda kuidagi aeglane ja pole enam see mis peaks olema :S
mind lihtsalt huvitab
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Lambda ei mõjuta 951-l turbo tööd kuidagi...
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
dexter
Postitusi: 70
Liitunud: 05.02.2006 19:26
Asukoht: tartu

Postitus Postitas dexter »

Raceboy kirjutas:Lambda ei mõjuta 951-l turbo tööd kuidagi...
krt Peep, lootsin et olen kõik välja mõelnud :P lambda annab vale signaali, küttesegu on vale ja aju keerab rõhu maha...aga kui sa nii väidad, siis mnjah....otsin edasi....igatahes lambda on niikuinii vaja vahetada...
aga detonatsiooni andur? kas see võiks mõjutada?
mind lihtsalt huvitab
Kasutaja avatar
meph
Postitusi: 53
Liitunud: 24.08.2005 3:26
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Mul on ka nüüd mingi imelik häda turborõhuga tekkinud. Kui ma üksi autos olen, siis eriti ei ole seda märganud, aga kui autos juba kolm inimest kokku on (loe: liigutatavat massi rohkem), siis teise ja kolmanda käiguga spaigib korra boosti 1.1 bar'i peale ja siis kolksatab 0.5 bari peale kohe. Ei saa aru millest see nagu tuleb. Kui fuelcut toimuks, siis see peaks vast olema nagu äkilisem vast, aga mul käib sujuvalt 1.1 bari juures ja siis kukub alla. Oskab keegi spekuleerida, millest selline asi tekkida võib?
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Detonatsiooniandur mõjutab vaid siis, kui tekib detonatsioon. Selleks peab aga rõhk vähemalt korrakski tõusma, et see tekkida saaks.

Tee nii: ühenda wg minev voolik lahti (pärast sycling valve) ja vaata kas rõhku korrakski üles saad. Mootorit tuksi ei keera, sest fuel cut tuleb peale vist 1 bari pealt IIRC stock kiipidega.

Sellega näed, kas viga on mehaaniline või mitte.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
dexter
Postitusi: 70
Liitunud: 05.02.2006 19:26
Asukoht: tartu

Postitus Postitas dexter »

nii täna juhtus siis selline asi et auto kaotas pm täielikult oma võimsuse, kohapeal veel kuidagi pöördesse läheb, kuid sõites pm üle 3000 rpm ei lähe, ise kahtlustan nüüd ikkagi katalüsaatorit, kuigi tagant sumbutist tossu veel tuleb...
mind lihtsalt huvitab
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

dexter kirjutas:nii täna juhtus siis selline asi et auto kaotas pm täielikult oma võimsuse, kohapeal veel kuidagi pöördesse läheb, kuid sõites pm üle 3000 rpm ei lähe, ise kahtlustan nüüd ikkagi katalüsaatorit, kuigi tagant sumbutist tossu veel tuleb...
Nüüd on küll suht kindel et kat. kui sul midagi õhufiltris/torustikus kinni pole.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
dexter
Postitusi: 70
Liitunud: 05.02.2006 19:26
Asukoht: tartu

Postitus Postitas dexter »

nii nüüd tekkis veel üks imelik asi, nimelt külmalt käivitades ei lähe auto üldse pöördesse, võid gaasi vajutada, ei midagi vb vaevalt 1500 rpm tuleb, kui lasta autol aga kuskil 3-4 minti kohal tuksuda, siis läheb paremaks, vähemalt niipalju et kannatab sõita :S
kas õigem poleks just vastupidi et kui kat umbes, siis külmast peast peaks liikuma ja soojast enam ei toimiks?
küsin lihtsalt niisama enda harimiseks, loodan et leian täna töökõrvalt aega, et kat alt ära võtta ja prooviks toru aemele panna...
mind lihtsalt huvitab
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

see disla, millest ma enne patrasin, see ei liikunud mingist asendist, kui katid umbes olid.
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
dexter
Postitusi: 70
Liitunud: 05.02.2006 19:26
Asukoht: tartu

Postitus Postitas dexter »

zoom1 kirjutas:
dexter kirjutas:nii täna juhtus siis selline asi et auto kaotas pm täielikult oma võimsuse, kohapeal veel kuidagi pöördesse läheb, kuid sõites pm üle 3000 rpm ei lähe, ise kahtlustan nüüd ikkagi katalüsaatorit, kuigi tagant sumbutist tossu veel tuleb...
Nüüd on küll suht kindel et kat. kui sul midagi õhufiltris/torustikus kinni pole.

mnjah, jälle olen algpunktis tagasi, kat oli korras, sel pole häda midagi, kui auto öö läbi väljas siis jõudu ei ole algul, kui aga seisab lihtsalt paar tundi väljas siis on enam vähem, kohapeal pöördesse läheb(soojast siis) originaal rõhu kell näitab et vaakumist tuleb masin kohe kui gaasi vajutad välja, aga edasi ei lähe, jääb lihtsalt 0 seisma või siis langeb. turbosse sissetuleva õhu lõdviku võtsin lahti, turbo käib ilusti, lõtke pole, kui siis imepisikesed, lasin ka sellest otsast suruõhku sisse, pöörlema hakkas ja väljatulevast lõdvikust ka õhku tuli.
võtsin ka wg`sse mineva vooliku lahti, rõhku ei tulnud üles, kontrollisin ka kõik sissetulevad torud ärqa, mingeid troppe ees polnud, kõik puhkusin läbi. lekkeid samuti ei tähendanud...
ehk lõpetuseks: Keegi autot ei taha osta ? :P
mind lihtsalt huvitab
Vasta