2. leht 3-st
Postitatud: 27.03.2008 18:33
Postitas Astrona
mulk kirjutas:750C' on kahjuks liiga vähe EGT jaoks
Cruisides on EGT juba ca 700C'
Max loadi ajal "magusaim" ala algab üheksaga.
Kaua su mootor kannatab 900C ++ olla 10sek, 1min, 1h, 3h?
Postitatud: 27.03.2008 18:35
Postitas Astrona
Mihkel kirjutas:See viimane on ehk veidi kasulikum ja põnevam mängimiseks.
Naljakas, et 950eeki testrit saab ka juba arvutiga ühendada.

Naljakas et 2000eek megasquirtiga saab juba mootorit juhtida

rääkimata arvutiga ühendamisest.
Postitatud: 27.03.2008 20:55
Postitas Mihkel
Mul Subarul on küll cruisides EGT ~400 kraadi VEMS-i kella järgi.
Ma pole seda muidugi enne paigaldust kalibreerinud aga no 300 kraadi mööda ta nüüd küll ei näita.
Postitatud: 27.03.2008 21:01
Postitas mulk
Astrona kirjutas:mulk kirjutas:750C' on kahjuks liiga vähe EGT jaoks
Cruisides on EGT juba ca 700C'
Max loadi ajal "magusaim" ala algab üheksaga.
Kaua su mootor kannatab 900C ++ olla 10sek, 1min, 1h, 3h?
Minu auto mootor?
Kindlasti rohkem, kui 10 sekundit, kuid kas just tunde
Ja oluline polegi see, kaua, vaid oluline on, et sa näed seda, omadest kogemustest võin öelda, et EGT kargab sealt 700 pealt väga kiirelt sinna 850+C' peale ja sama kiirelt kasvõi 1000 ja rohkem.
Keskmiselt loetakse turbiinitiiviku kestvuseks 1050 ja "ta sulas"
Kas see peab paikka, testida ei kavatse.
Lähiminevikust näide tuues, siis ühes RS2 audis said ülemised kolvirõngad jäädavalt kahjustada 1000C egt juures
EGT ei ole eesmärk, kuid kõige "magusam" ala jääb 850-950 vahele.
Postitatud: 27.03.2008 21:03
Postitas mulk
Mihkel kirjutas:Mul Subarul on küll cruisides EGT ~400 kraadi VEMS-i kella järgi.
Ma pole seda muidugi enne paigaldust kalibreerinud aga no 300 kraadi mööda ta nüüd küll ei näita.
No cruisimine ja cruisimine, minul on cruisimise kiirus 100-120kmh
Tühikäigul loksudes käib egt seal 370 -400 alas.
Postitatud: 27.03.2008 21:05
Postitas Mihkel
Eks ma mõnipäev jälgin täpsemalt aga ma pidasin silmas linnavahel cruisimist.
Postitatud: 27.03.2008 22:49
Postitas zoom1
Minu egt on cruiisides 400-500c ja kiirendades never üle 720c
vb. on see tingitud sellest et a/f on loadi all 10,5-11,1
On jäänud kõrva, et üle 850c on juba ohtlik.
Postitatud: 28.03.2008 10:31
Postitas Astrona
mulk kirjutas:Kindlasti rohkem, kui 10 sekundit, kuid kas just tunde
Ja oluline polegi see, kaua, vaid oluline on, et sa näed seda, omadest kogemustest võin öelda, et EGT kargab sealt 700 pealt väga kiirelt sinna 850+C' peale ja sama kiirelt kasvõi 1000 ja rohkem.
Keskmiselt loetakse turbiinitiiviku kestvuseks 1050 ja "ta sulas"
Kas see peab paikka, testida ei kavatse.
Lähiminevikust näide tuues, siis ühes RS2 audis said ülemised kolvirõngad jäädavalt kahjustada 1000C egt juures
EGT ei ole eesmärk, kuid kõige "magusam" ala jääb 850-950 vahele.
Et kui kuskil kardirajal 10 ringi teha, siis sa enam pead ei anna

. Kus ta muidu seadistatud on? Sula-Rõngad olid RS2 originaalid? Tiivikikuid on kah kindlasti nõrgemast materialist. Ja 1 asi, on see, et kui rõngad läksid, kaugel need kolvidki olid, suured asjad soojenevad lihtsalt kauem

.
Arvan, et mu 1.1 karpa 65hj citroenil on üldse 2000C - detonatsiooni pealt ainult töötabki

, aga küsimus on ju ka selles, et kui palju seda kuuma gaasi on, mida rohkem võimsust väänet rõhku, ja mida väiksemad detailid, seda rohkem ta peaks detaile sulatama sama tempi juures.
Pabistan siin oma moto pärast, kust tahaks siis 350-400hj 1.8'st, ma ei saa lubada ju sama ebatäpsust seadistuses, mida NA V8 400hj. Audi 2,2T on aga sama suurete silindritega lihtsalt +1cy l, seega oeks võrreldav kui tal 440-500hj.
Arvan, et oluline on ikka ka EGT näidu suurus, eriti seadistamisel, ehk mingi suhteline galibratsioon võiks ikka olla. Kui seade paigas, siis võid ju edasi jälgida, aga see juba rohkem nagu ajaviiteks ja mingi rikke kiireks tuvastamiseks - mille tarbeks piisaks ühest LEDist - EGT-HI
zoom1 kirjutas:Minu egt on cruiisides 400-500c ja kiirendades never üle 720c.
vb. on see tingitud sellest et a/f on loadi all 10,5-11,1
On jäänud kõrva, et üle 850c on juba ohtlik.
Sul muidu see n.ö. vemsi EGT?
Ses mõttes või ...760C piirkonnaga EGT ju sobida - tuleb veenduda, et temp (kauaks) üle ei lähe.
Postitatud: 28.03.2008 13:42
Postitas zoom1
Vemsi egt/wb jah.
Postitatud: 28.03.2008 14:46
Postitas Astrona
No see cruisimise temp vist polegi väga oluline ega ka ohtilik mitte.
Arvatavasti on 300deg nukkvõllidega cruisimisel juba võrreldamatud temperatuurid jne. Kui moto on soe, võiks see äärmisel juhul näidata mingit ökonoomsust vms.
Postitatud: 28.03.2008 23:07
Postitas mulk
aga küsimus on ju ka selles, et kui palju seda kuuma gaasi on, mida rohkem võimsust väänet rõhku, ja mida väiksemad detailid, seda rohkem ta peaks detaile sulatama sama tempi juures.
Mingit tähtsust pole gaaside kogusel, detaili sulamistemperatuur jääb samaks!
Pabistan siin oma moto pärast, kust tahaks siis 350-400hj 1.8'st, ma ei saa lubada ju sama ebatäpsust seadistuses, mida NA V8 400hj. Audi 2,2T on aga sama suurete silindritega lihtsalt +1cy l, seega oeks võrreldav kui tal 440-500hj.
Sa üritad ehitada 100hj/silindri kohta mootorit ja üritad hakkama saada mõnedsajad kokku hoides korraliku K-type anduri arvelt
Arvan, et oluline on ikka ka EGT näidu suurus, eriti seadistamisel, ehk mingi suhteline galibratsioon võiks ikka olla. Kui seade paigas, siis võid ju edasi jälgida, aga see juba rohkem nagu ajaviiteks ja mingi rikke kiireks tuvastamiseks - mille tarbeks piisaks ühest LEDist - EGT-HI
Just nii, nutika ajuga saab teha teatud temperatuurist alates rikastuse, või koguni mootori väljalülitamise.
Postitatud: 30.03.2008 12:12
Postitas Astrona
mulk kirjutas:aga küsimus on ju ka selles, et kui palju seda kuuma gaasi on, mida rohkem võimsust väänet rõhku, ja mida väiksemad detailid, seda rohkem ta peaks detaile sulatama sama tempi juures.
Mingit tähtsust pole gaaside kogusel, detaili sulamistemperatuur jääb samaks!
Minu väide oli see, et väike kogus kuuma gaasi jahtub kiiremini kokkupuutes endast jahedama detailiga.
* 1g 1000C gaasi tõstab 100g 500C metalli temperatuuri heal juhul 600C'ni, ja sulamistemperatuurini ei jõuagi. Mootoris muidugi iga pauguga soojendab ta kolbi edasi, aga topelt rõhuga soojendab ikkagi topelt kiirusel või mis.
mulk kirjutas:
Pabistan siin oma moto pärast, kust tahaks siis 350-400hj 1.8'st, ma ei saa lubada ju sama ebatäpsust seadistuses, mida NA V8 400hj. Audi 2,2T on aga sama suurete silindritega lihtsalt +1cy l, seega oeks võrreldav kui tal 440-500hj.
Sa üritad ehitada 100hj/silindri kohta mootorit ja üritad hakkama saada mõnedsajad kokku hoides korraliku K-type anduri arvelt
Mõnisaja pärast tõesti ei peaks põdema. Aga kui kõigi tuhande detaili peale kulutada 1000EEK rohkem kui vaja, siis 100K maksvast mootorist saab 1000000EEK maksev, ja nõrgim lüli maksaks ikka ainult 0.1% (1000EEK) kogu mootori hinnast
Ilma kaalumata, ostaks lihtsalt selle VEMSi kahe anduriga komplekti ära, ja see vist mingi 5K kokku, ehk kallim kui mu regullitav aju + WB andur ja Wb kontroller kokku.
Tahaks küll, et Eestis kah oleks norm-valikuga tuuningpoode, aga ma tõesti ei jõua neid kõiki heale järjele aidata.

Postitatud: 31.03.2008 16:34
Postitas Astrona
Ostan ikka PLX Devices EGT, kuna mul on nende WB juba olemas.
* EGT + WB + Display + andurid + juhtmed jms
tiba alla 6000EEK
* OLED Display 52mm
* 1 display näitab kuni 4 andurit!
* näidikud arvutiga kujundatavad + 4 tüüpi on juba olemas:shock:
* 4 nupuga kaugjuhtimispult
* serial data kontrolleritest display'sse.
* serial protokoll on avalik
* Intelligent warning (4 parameter comparison)
* 180 Deg Viewing Angle
* High Contrast, Daytime visible
* Peak and hold (4 parameters, high and low)
* Custom gauge design
* Custom wallpaper upload
* Automatic sensor detection
0-5V väljundid jäävad veel üle, saaks lisa-näidikuid ühendada kui vaja.
EGT 0-1023C
WB 10-20:1
Kui see EGT keere sobib, siis polegi vaja paigaldamiseks midagi juurde osta.
Firma ise on saanud nende toodete eest kõvasti auhindasid ja seadmete täpsus peaks olema parim.

Postitatud: 31.03.2008 17:02
Postitas Mihkel
Kutsu siis vaatama, kui kohale jõuavad, endale pakuvad ka juba huvi.
Bemmi VDO-d sai tutikana maha müüdud, kuna hakkasid ikkagi veidi fäänsimad kellad meeldima.
Postitatud: 31.03.2008 21:12
Postitas Astrona
Mihkel kirjutas:Kutsu siis vaatama, kui kohale jõuavad, endale pakuvad ka juba huvi.
Bemmi VDO-d sai tutikana maha müüdud, kuna hakkasid ikkagi veidi fäänsimad kellad meeldima.
Mõtlen, et võiks siis kohe MAP'i kontrolleri kah tellida. Ja kui juba 3 siis 4 poleks paha ja 1 vedeliku temp kah juurde

seedin seda veel