2. leht 6-st

Postitatud: 22.03.2008 12:45
Postitas Marko
Sisu poolest käigukangi ja käsipiduri nahatamise teema veel õhus

Pilt


Sisselaske kollektori tegemine

Pilt
Pilt

Postitatud: 22.03.2008 12:48
Postitas Marko
PS. Tiali wg on 44mm ja v-band sellepärast, et kõige kiirem ning mugavam paigaldada. Olavi saab sind selle hankimisel aidata. Veljed müüdud.

Postitatud: 22.03.2008 13:32
Postitas mulk
Originaal Tial V44 on 40mm klapiga ikka. ;)
wg valik on väga hea

edit:
Ka mina arvasin, et tegemist on 44mm klapiga, kuid omale lõpus sellise ostes sai mõõdetud klapipesa ja see on tõesti 40mm.
edit2:
või oli valveseat koguni 38mm? :roll:
kahjuks ei võtnud mõõte üles ja mälu on ka nagu on :p
kui lähiajal maha võtan, mõõdan üle!
edit3:
on mis ta on, asi on oma kogusuurust nähes väga hea voolavusega ja toimiv ja pommikindel klapp

Postitatud: 22.03.2008 13:57
Postitas Marko
mulk kirjutas:Originaal Tial V44 on 40mm klapiga ikka. ;)
wg valik on väga hea
kindel? lähen mõõdan ära ka... see 44 tulenebki klapi/ava suurusest
http://www.atpturbo.com/Merchant2/merch ... _Code=WGT2

Postitatud: 28.03.2008 2:38
Postitas Marko
midagi uut...

Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 31.03.2008 1:52
Postitas Marko
masin hakkab alkot või metanoli kaanima

Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 06.04.2008 23:35
Postitas Marko
selline vidin lisaks, kas ja kui palju asjast kasu on selgub hiljem

Pilt

Postitatud: 06.04.2008 23:59
Postitas Mihkel
Ei suutnud ikka vastu panna jah :-D
ME LIKE F&F!

Summutil õmblused tehtud?

Postitatud: 07.04.2008 7:23
Postitas Marko
Mihkel kirjutas:Ei suutnud ikka vastu panna jah :-D
ME LIKE F&F!

Summutil õmblused tehtud?

kiusatus oli jah. kuna siselaske kolle ka valmimas siis oli ainuõige aeg ära otsustada. loodetavasti ikkagi on asjast kasu - vähemalt lõppkiirendust sõites.
summuti on keevitaja käes, täna-homme valmis ja siis sellest ka mõni pilt

Postitatud: 08.04.2008 0:29
Postitas Marko
midagi jälle valmis

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 08.04.2008 0:49
Postitas Mardo
väg kena ja clean näeb välja, teibi ka peale tõmbad?

Postitatud: 21.04.2008 1:09
Postitas Marko
koldele paneb teibi kui on testitud, et lekkeid pole. samuti tuleb poolele summutile teip ja turbole nn kott.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 21.04.2008 11:20
Postitas Audiophile
no mees ikka viitsib aretada, müts maha :) Tahaks juba sõitu..

M

Postitatud: 21.04.2008 15:54
Postitas TõnuriCCE
summ on selle pauna pärast teisele poole viidud?

Postitatud: 22.04.2008 0:58
Postitas Marko
TõnuriCCE kirjutas:summ on selle pauna pärast teisele poole viidud?
plaanis on saada suht vaikne liikur ja samas jõudu selle arvelt kaotamata. kolme 3" reso sinna alla paigutada oli suht keeruline, sealt ka põhjus miks summuti ots on valel pool ( tava calibraga võrreldes ) :)

eks see ole alati, et mõttes on asi teine kui pärast teostuses välja kukub, turbo pidi ka teist pidi olema - sama ka sisselaske kolde segusiibri poolse osaga. selleks, et turbost väljatulev summuti osa ära mahuks pidin roolivõimu kinnituse ringi ehitama ja jäigalt alumiinium pukside peale panema.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt