Siin tulebki ehk(?)esile erinevate ajude võimed, konkreetselt hesteci puhul on väljapääsmatu ca 3 seadistuskorda, talv, suvi ja kuum suvi vms. mille pidi tingima kompensatsiooni kaartide jäikus, kõik see vaatamata sellele, et Seppo Harinen on väga hea ja kogenud seadistaja.Silwer kirjutas:Õige seadistus oleks selline kus dünos seadistatakse enamik ära ja siis edasi tuleb autot ikkagi teel seadistada kuna dünos lihtsalt ei suuda kõiki olukordi läbi mängida. Lisaks on mõtetu loota et vaid ühest seadistamisest piisab. On vaja ju ka erinevatel temperatuuridel käivitused paika saada, külmast peast rikastused jne.
Kui ikka väljas on +25 kraadi seadistamise ajal siis -25 kraadi käivituse seaded pannakse küll suht huupi.
tatechil pidavat aga asjad paremini sujuma
ps. see ei ole isiklik kogemus, vaid ühe põhjanaabrist motronicu guruga pärinevast jutuajamisest