Ei, see hoiab vaid jahutusvedeliku pumba ja jahutusradiaatori ventilaatorit töös ca 10 minutit peale mootori seiskamist.urukas kirjutas:selle anduriga jääb mootor tööle nii nagu turbotimeriga ?
Audi S4 2,7 Bi-Turbo Avant ´1998´ ..::S4BiT::.. LUKKU
Aasta on 2001.urukas kirjutas:rmm, mis aasta S4 sul on ja kust sa shortshifteri said (neil on vist tegelt mingi vahe ka, et 00-01 on teine ? )
Shifteriga on keeruline jah, otsisin/küsisin mitmest kohast, aga ei saanud täpset vastust, milline mudel sobiks.
B&M shifter #45141 peaks sobima '00-'02 S4-le ja #45142 '01-'02 S4-le; minu S4 jääb mõlemasse vahemikku...
Otsustasin esimese võtta, tellisin lõpuks ise ameerikast, sobis.
Sama mudel läheb ka '96-'00 A4-le, ilmselt sobib sullegi.
Äkki enne 2000. aastat ameerikas biturbo S4 ei müüdud?
Shifterist endast. 1-lt 2-le ja eriti 3-lt 4-le käigule (või vastupidi) vahetamine läks paremaks (kiiremaks), aga 2-lt 3-le on sama nagu stock shifteriga - kuigi kangi liikumistee on lühem, tundub mulle, et aega kulub samapalju.
Shifteril on 3 erinevat asendit, valisin keskmise; proovisin ka kõige lühemat, aga ei olnud hea, liiga raske ja jäik. Lisaks reguleerisin mitu korda kinnituspolti - et kõik käigud sujuvalt lülituks.
Kokkuvõtteks, ei olnud vist best value for money muudatus auto juures, aga stocki tagasi ka ei paneks.
Ehk siis arvad, et poleks üldse mõtet sellise nänni peale raha raisata ? Eriti veel kui seda kuskilt kohe võtta ka pole, ja minginegi risk on, et ei pruugi sobida (kuigi ma olen suht 100% kindel, et sobib, kui juba A4-le läheb nii pika aastakäigu vahega). See selleks... kui kunagi kuskile lähedusse satun, tahaksin korra proovida, tunneks vahe ära, äkki mulle hoopis meeldiks...
Sain juba selle info mujalt ka, ja arvasin ka ise seda, tnx anyway. Turbotimer saab ka ikka pandud, aga lisaks ei teeks paha veel selle anduri vahetus...DaveW kirjutas:Ei, see hoiab vaid jahutusvedeliku pumba ja jahutusradiaatori ventilaatorit töös ca 10 minutit peale mootori seiskamist.urukas kirjutas:selle anduriga jääb mootor tööle nii nagu turbotimeriga ?
Summa pole suur ja leidub ka B&M'st odavamaid, mahavisatud raha ta pole. Kui sul VAG-COMi veel ei ole, siis mina hangiks enne kaabli+softi kui shifteri. Aga vahet pole, aja jooksul teed nagunii kõik levinumad muudatused ära...urukas kirjutas:Ehk siis arvad, et poleks üldse mõtet sellise nänni peale raha raisata ?
Jah seda küll et korraga nagunii ei suuda kõike, eriti veel sellepärast et auto kohe välja ostsin. Järgmisena nagu olekski shifter, soft+kaabel... ja siis väljalaske kallale. Mis sinu autol näiteks sisselaskega tehtud on ? (mingi koonus, moditud originaal õhukarp, performance paneelfilter vms. ??? )
Sai eile korra G-tech külge pandud ja ühe korra sõidetud, näitas ta siis selliseid aegu:
0-100km/h 5,14sek
1/4mile 13,5sek@162,5km/h
Kui tõesed need andmed muidugi on, aga ei pidand see asi ju väga palju valetama?!?!
Eks pühapäeval Haapsalus näeb, mis aeg päriselt tuleb.
PS! Autos on päris palju helitehnikat, ja terve auto on pigimatiga üle käidud.
0-100km/h 5,14sek
1/4mile 13,5sek@162,5km/h
Kui tõesed need andmed muidugi on, aga ei pidand see asi ju väga palju valetama?!?!
Eks pühapäeval Haapsalus näeb, mis aeg päriselt tuleb.
PS! Autos on päris palju helitehnikat, ja terve auto on pigimatiga üle käidud.
Täpsus oleneb konkreetsest mudelist ja kalibratsioonist.
On seadmeid mis näitavad väga täpselt ja on seadmed mis näitavad mööda.
Väiksem G-Tech (1 või 2 rida displayga) näitab miilides distantse.
On seadmeid mis näitavad väga täpselt ja on seadmed mis näitavad mööda.
Väiksem G-Tech (1 või 2 rida displayga) näitab miilides distantse.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
-
- Postitusi: 110
- Liitunud: 21.08.2005 14:17
Nüüd on vahetatud sidur, asemele läks RS4 komplekt. Sees oli originaal sidur, ja selle välimus polnud just eriti ilus
(korv oli täiesti kõver ja sinine, ketas samamoodi kõver ja piiri peale kulunud, survelaager polnud ka korras). Kohalt starti proovides ehmatas nüüd täitsa ära, nagu öö ja päev
enne venis kohalt ära, nüüd käib selline raksakas igalt poolt läbi, et ei julgegi eriti nii teha, tunne nagu lõhuks kohe kohe midagi sillas ära 



Sai siis just sama G-Techiga uuesti möötmas käidud, et näha kas uuest sidurist on tõesti palju abi, tuli välja et ongi
0-100km/h 5.02sek
1/4mile 13.31sek@163.3km/h
Tegelikult pidin vaatama ka 200m ja 60jala aega, aga kurat tuhin oli nii suur, et unus ära
(möötsin siis jälle vaid 1 korra, kindlasti annaks midagi veidi lihvida, kuigi käiguvahetus selle autoga tundub juba päris käpas)
Edit:
Sain ka teised ajad teada
60ft 1.938sek
200m 8.466sek@132.32km/h

0-100km/h 5.02sek
1/4mile 13.31sek@163.3km/h
Tegelikult pidin vaatama ka 200m ja 60jala aega, aga kurat tuhin oli nii suur, et unus ära

Edit:
Sain ka teised ajad teada
60ft 1.938sek
200m 8.466sek@132.32km/h
Viimati muutis S4BiT, 01.10.2007 21:30, muudetud 2 korda kokku.