2. leht 11-st

Postitatud: 27.04.2005 17:03
Postitas devilc
jk kirjutas:Vähemalt on see rada oluliselt turvalisem kui Rapla, kus võid oma auto kas või raja kurvides olevate kummide otsa ära lõhkuda (lipuvarrastest, metsast ja betoonseinast rääkimata).
Tahad sa sellest rääkida? ;)

Sauga ürituse orgunn on tõsine ettevõtmine. See 3K hind tundub müstiline, OT tiim maksab oluliselt rohkem (6K kandis vist). Pealegi seal vist kõik nädalavahetused enam-vähem kinni juba? (Ajavõtt on Saugal fännide ettevõtmine, vaevalt nad kuhugi mujale tulla viitsivad. Aga IMO sellisel üritusel polegi ülitäpne ajavõtt oluline, ajab asja liiga võistluseks.)

Tegelikult pole Rapla ohutusel suurt häda midagi. Ka Saugal saab hea tahtmise korral tiiki, kaameratorni otsa või valli sõita. Või siis äärekivi otsas karteri lõhkuda.

Vähese ringrajakogemusega inimestel on kindlasti kasulik enne Raplas sõita, kui Saugal.

Postitatud: 27.04.2005 17:13
Postitas jk
devilc kirjutas: Sauga ürituse orgunn on tõsine ettevõtmine. See 3K hind tundub müstiline, OT tiim maksab oluliselt rohkem (6K kandis vist). Pealegi seal vist kõik nädalavahetused enam-vähem kinni juba?
Eks hind võib sõltuda ajast, millal seda tahetakse ja ka sellest, milleks seda kasutatakse.

Postitatud: 27.04.2005 17:29
Postitas devilc
Jajah, õigus küll.

Postitatud: 27.04.2005 17:35
Postitas riceboy
Minu arvamus on et Sauga vaike rada on vaga turvaline. Samas ka suht aeglane.....ja igav :) Aga paremat meil kahjuks pole

Ander sina void vist kyll karteri puruks soita ka maas oleva mutri otsa aga teistel siin vist nii hyper-madalad autod pole ja ei toimuks ju klubi kokkusaamisel mingit sajandik-sekundite taga ajamist ja raja rekordite yritamist et vaja hullumeelseid trajektoore arendada :)

Mis selle orgunni siis nii suureks ettevotmiseks teeb? Akki Devil raagid millele oleks vaja moelda? Peller kindlasti :-D

Ajavotu asjus voib vist Raudroosi klubi poole poorduda? Kas on siis mingi vahem tapse (loe odava) ajavotu voimalus?

Postitatud: 27.04.2005 19:11
Postitas Raceboy
Sauga rada aeglane? Igav küll, sest kurve on vähe. Ringrada ongi parem sõita kurvilisel rajal, kus sõitja oskused paremini välja tulevad. Ohutum on kindlasti Rapla rada, kuna seal on kiirused palju väiksemad.
Pealegi, nagu Ander juba ütles, on vähese rajakogemusega sõitjatel parem alustada Rapla rajast. Olles paar korda ;) rajal käinud, võin sellega 110% nõustuda.

Postitatud: 27.04.2005 20:03
Postitas devilc
Vastupidi, minu autoga võib suht rahulikult kõhuli äärekivi otsa sõita - mõistliku ehituse tõttu karter ülejäänud osadest madalamal ei tolkne. Ja madal pole ta kah. Lõhutud on täiesti tavalisi sõiduautosid, Sauga väikse ringi teravas kurvis.

http://www.opentrack.pri.ee/rajajuhend.html

Sauga OT'l on olemas ajavõtt, toitlustus, pellerid, rajalelaskjad, lipumehed. Kindlasti saab ka lihtsamalt, aga ütlen ausalt, et mina mingil anarhia korras 'korraldatud' üritusel osaleda ei tahaks. Reeglid peavad paigas olema ja sõitjad neist kinni pidama - kiirused küünivad kiirematel autodel 170 km/h kanti ja selle tempo juures tahaks juba kindel olla, et eessõitja mingeid lollusi ei tee.

Postitatud: 27.04.2005 20:13
Postitas riceboy
Aga miks seda ringi paripaeva kellaosuti liikumise suunas ei soideta nagu bemmi autocrossingul? Siis poleks ju terav kurv nii ohtlik...

Ma arvan et toitlustus, rajalelaskjad, lipumehed voib rahulikult ara jatta ja see ei tahenda kindlasti veel A-narhiat. Yksiksoit naiteks teha

Ja yrituse pohi rohk oleks ikkagi chillimine ja kokkusaamine

Postitatud: 27.04.2005 21:28
Postitas devilc
Teistpidi sõites jäävad kõik pidurdusmaad kõverate peale ehk vaat et ohtlikumgi.

Toitlustuse võib ära jätta muidugi. Lipumeestega on kahtlane, aga rajalelaskja peab kindlasti olema! Ja peakorraldaja, kes korda hoiab ja kelle sõna maksab (et boksides ei kihutata jne). Kui viitsid sellise asja ära korraldada, tuleks sõitma küll.

PS. Ega ma kiusu pärast virise, lihtsalt üks suurem õnnetus sellistel üritustel ja võidakse raja rentimine meiesugustele üldse ära lõpetada.

Postitatud: 27.04.2005 23:36
Postitas unoturbo
Tehke mis te teete, ohutus peaks eelkõige olema. Golfiga sain Sauga väikesel ringil pika sirge lõpuks 160 km/h spidokale, miinus spidokaviga, aga ikkagi näitab see, et kiirus mis saavutatakse ei ole enam ohutu, kui midagi juhtub ! Eelmise aasta OT-l sõitis üks kollane E36 bemm korralikult liiva ennast uue osa esimeses kurvis. Läks õnnelikult küll, aga ikkagi...
Mis iganes ringrada sõita, on eeldus minu meelest kiivri olemasolu ja korralikud pidurid. 2 ringiga võib pedaal vägagi pehmeks juba minna :)

Pigem kaldun pooldama ainult väike drag + afterparty moodi üritust. Mõisa peale võistlus ju pole, erilist rebimist väärt auhindu ei usu et välja pannakse... Jääbki chill, chill ja veelkord chill.

Postitatud: 27.04.2005 23:49
Postitas Ragnar
drag ja äkki mingi vigursõit vms ?

Postitatud: 28.04.2005 6:01
Postitas Kindral
Oleksin ka tulija ja arvan et üle kahekümne meid kindlasti kohale ei tule ja sellisel juhul ei tohiks nagu korra hoidmisega probleeme tulla kui alguses kokku lepitud kuidas ja mis. Ja ise prooviks ka hea meelega mõnel ringil kätt, välja arvatud tabasalu kardirajal mis on tõeline auto lõhkumine.

Postitatud: 28.04.2005 9:09
Postitas unoturbo
Rapla kardirada on küll väga hea, kate on väga heas korras. Arvestades, et seal on väga ja väga edukalt peetud igasuguseid võistluseid amatööridele (igamehe rallisprindid, hepa karikas), siis see peaks juba näitama, et tegu on meie võimalikuks ürituseks sobiliku rajaga. Võimalikest betoonseina, majadesse ja puudesse sõitmisest rääkida, siis kindlasti teavad enamus inimesi õnnetusi, kus maanteel täiesti sirgel teel on auto välja sõitnud ja leidnud kogu selle pika sirge ainukese puu või suure kivi ! Kui sul siiski juhtub midagi sellist Rapla kardirajal, siis võib ju täpselt sama juhtuda ka Sauga ringrajal. Ehk lühidalt... Tegu oli kas sõiduvea või tehnilise rikkega. Esimesel juhul oled ise süüdi, teisel juhul on tegu vääramatu jõuga :)
Mis puudutab ntx chesm6mmi poolset, võibolla naljaga pooleks kaeblemist, et ilma klassideta oleks pisut ebaaus, siis selle teema võiks rahumeelselt arutelust kõrvale jätta. Esiteks ei meelita klassidesse jaotamisega nagunii kedagi kohale - kes tuleb, see tuleb nagunii ! Ja teiseks, tulejaid on alati palju, erinevatel põhjustel kõik alati kohale ei jõua. Klassidesse jagamine on kogu selle ürituse üks lihtsamaid protseduure nagunii ja selle võib, kui me mingi ürituse ikkagi korraldame, vabalt kohapeal läbi viia ilma liigse ajakuluta :)

Jube... Luban, et nii pikalt enam ei kirjuta lähiajal ! :-D

Postitatud: 28.04.2005 9:44
Postitas Ragnar
tegelikult ma olen suhteliselt kindel, et inimene kes enne rajal pole käinud ei hakka kohe täiega raja peal paarutama. mina näiteks küll ei julgeks täiesti võõra raja peal kohe maksimumi endast ja autost pigistada.

Postitatud: 28.04.2005 9:52
Postitas temp
aga leidub ka teist laadi inimesi kui sina:)
mõni hüppab peaees tundmatusse vette kah

Postitatud: 28.04.2005 12:11
Postitas chesm6mmi
ma ei kaeblend :P ma liht mainisin...aga ok :p