2. leht 21-st

Postitatud: 09.09.2007 22:11
Postitas MeelisV
51 Markel Voit Toyota Supra E 0.234 225 10.378 2007-09-09 18:05:45
pole paha aeg aga ikkagi üle 10,xx 8)

E: aaa ja sünnipäeva kingiks on ju kah tore punkt hooajale ;)

Postitatud: 09.09.2007 22:19
Postitas Ice
sünnipäeva
Ma boksis küll ühtegi torti ei näinud?? Ainult mingit magusat jooki pakuti nimega Elf? :D

Postitatud: 09.09.2007 23:17
Postitas Samvel
Mis saab olla paremaks sünnipäevakingiks Markelile kui selline punkt hooajale. Uued rekordid B-klassis nii ajas, kui lõpukiiruses. Iseasi, kas neid loetakse ametlikeks v mitte, aga fakt on see, et Markel sõitnud täna selle autoga 10.3s ja 230kph !
10.9s ET peale olime kõik juba väga õnnelikud. See oli aeg, mida mina isiklikult ootasin Markelilt täna. Ma teadsin väga hästi, et auto rohkemaks võimeline, kuid et sellega nii kiiresti sõitma õpitakse ja et sobivad stardi setid leiame põhim 3 stardiga... Anyway, 3 viimast sõitu 60ft 1.6, 1.6, keskmine 1.5 !
10.5 sõit sai siis backupitud ajaga 10.3, mahtava :-D
Kõige olulisem meie jaoks hetkel see, et saime autot testida ja juhti harjutada, saime väga hea kogemuse ja suht selge pildi mida talvel edasi arendada.

Palju õnne Markel veelkord, nii rekordite, kui sünnipäeva puhul !!! ;)

PS! see auto ei ole näinud dynot veel kordagi...

PS2! ja mis saab olla parimaks kingituseks auto ehitajatele... :p

Postitatud: 10.09.2007 8:24
Postitas Simso
10.xx on ikka protsess mitte tulemus jah?:D
Ilus oli vaadata, supper start, supper pidamine, tahaks dünos näha palju väänet sellel elukal on :D Vaene gardaan, mida see küll tunneb:D
Peab vist Laurile, Erkkile ja Eduardile helistama :D
PS. kas 10.5 polnud mingi piir, et kui alla selle sõita siis automaatselt outlaw (D) klass?

Postitatud: 10.09.2007 9:07
Postitas Samvel
Väänet on ilmselt päris palju :p
Võibolla mõõdamegi vahepealsed numbrid ära, kui Markel viitsib-õigeks peab...
Kardaan - õige tähelepanek, kuid selle eest on juba hästi hoolitsetud ;)
10.5 on streetC klassi / outlaw piir. StreetB võib suurtest tsiklitest (väiksed minu teada juba alistatud) ka kiiremini lajatada kui tahab-saab :-D
Aga no räägitakse reeglite korrigeerimisest ka juba, niiet vaatame kuidas hakkab olema...

Postitatud: 10.09.2007 9:15
Postitas Simso
555vrx kirjutas:Väänet on ilmselt päris palju :p
Võibolla mõõdamegi vahepealsed numbrid ära, kui Markel viitsib-õigeks peab...
Kardaan - õige tähelepanek, kuid selle eest on juba hästi hoolitsetud ;)
10.5 on streetC klassi / outlaw piir. StreetB võib suurtest tsiklitest (väiksed minu teada juba alistatud) ka kiiremini lajatada kui tahab-saab :-D
Aga no räägitakse reeglite korrigeerimisest ka juba, niiet vaatame kuidas hakkab olema...
10.491 on väikeste tsikklite rekord siiski :)
Ja suurte tsikklite alistamiseks läheb teil 8.x vaja (praegu ametlik 9.3 meie käes ja oleme sõitnud ka 9.1), järgmine aasta kindlasti sõidame 8.x välja.. Haapsalus oli lausa kade vaadata kui hea pidamine teil oli, teades et meil on garrazis 8.x võimeline tsikkel, aga ei lasta sõita:D
Igaljuhul laske samas vaimus edasi, olen alati hoidnud pöialt ES-Tuningust tulnud autodele, meeldib teie töökultuur.

Postitatud: 10.09.2007 16:57
Postitas Samvel
[quote="Simso"]järgmine aasta kindlasti sõidame 8.x välja.. quote]

selles mina ei kahtle, hullud :-D

Tänu sellistele tsiklisõitudele ongi juba ka bikedrag meil huvitavaks muutunud. Sellisel tasemel rattaid on juba nauditav vaadata.

Egas muud kui uut sekundit Mikule ja Markelile järgmine aasta.

Postitatud: 18.09.2007 22:48
Postitas Ice
Dynos käidud minu info järgi ning midagi oli sealt tulnud :D
Eks ootame huviga!
Ahjaa, palju õnne ka Eesti rekordi eest- nimelt kuna kõik tingimused oli täidetud, siis rekord ka kinnitati!
http://www.bhra.ee/index.php/page,rekordid

Edit: naised saunas mainisid neljakohalist numbrit mootorist :shock:

Postitatud: 19.09.2007 8:05
Postitas RICE BURNER
Tahaks dyno tulemust näha.

Postitatud: 19.09.2007 9:22
Postitas Priit
Piisavalt ja ruumi on veel ;)

Postitatud: 19.09.2007 16:19
Postitas Markel
Number siis selline, et 930 RWHP :evil: ehk siis selgituseks, et seda on tagarattast!
Ja Maksim tuli seepeale naljakal ilmel juurde ja ütles, et sul on rohkem kui minu autol :)

Aga arvestuslikult siis 1115HP mootorist ja siiski selle turbo jaoks veel kaskmise boostiga :o

Pole paha lõpp hooajale, kus võistelda ei jõudnudki :p

Peale graafikuga tutvumist paneme võibolla üles ka või vähemalt anname väände numbrid ka juurde.

Markel

Postitatud: 19.09.2007 22:00
Postitas peepp
Kas see tulemus on race- või tavabensiiniga ?

Postitatud: 19.09.2007 22:24
Postitas RICE BURNER
Tubli poiss, kuid paberit tahaks ikka näha.

Postitatud: 19.09.2007 22:40
Postitas Markel
See race kütusega juba, kuid 0,2 bari väiksema rõhuga sõitsime rahumeeli veel tavalise Statoili 98-ga.
aga nüüdsed plaanid siis rootsi dünosse ja ikka karmilt hääldE koos juba korraliku rõhuga-siis saab ka reaalsed numbrid välja käia.
ES-is valmistatakse juba varju kinnitusi autole :evil:

Markel

Postitatud: 19.09.2007 23:44
Postitas Samvel
Pilt

selline suht safe setting :)