2. leht 3-st
Postitatud: 14.08.2007 15:29
Postitas Taavi
Selle testi tulemus oli tõesti nukker võrreldes jänki stendidega. Samas keskmine veerandmiili lõppkiirus on ca 104mph(täpsem võimsuse näitaja kui ET, sest pidamine ja stardi oskus on juhtidel/autodel erinevad). Auto kaal koos juhiga on ca 1600kg (1525kg+juht). Tqhq kalkulaator näitab selliste numbrite peale 309whp jõudu. Kui ka ET kalkulaatoriga proovida siis 13.5-13.6 aja sõitmiseks oleks ikkagi vaja kuskil 275-280whp.
http://www.dragtimes.com/BMW--335i-Drag-Racing.html
Postitatud: 14.08.2007 15:36
Postitas Silwer
Seal testis ongi ju "rattast" mõõdetud jõud...
Postitatud: 14.08.2007 16:43
Postitas Taavi
Ahjaa, nad olid selle tehase mootori jõuga võrdlusesse pannud, see ajas segadusse. Seega samad tulemused mis usa stendides

Postitatud: 16.09.2007 18:07
Postitas Taavi
335i vs S5
http://www.youtube.com/watch?v=aHj0zbhjLZI
Triumph of handling over power
Huvitav, et selliste testide valguses Audil on julgust enda esiveoliseid platvorme klassi kõige sportlikeimana reklaamida, parim näide on vast uue saabuva A4-ja pressiteade.
Postitatud: 16.09.2007 23:18
Postitas GSI
Nüüd ka nelikveoline...
Postitatud: 16.09.2007 23:50
Postitas Silwer
See nelikveoline on vaatamata oma 110kg suuremale tühimassile ka 0,1 sek 0-100km/h kiirem tagaveolisest. Eks see tuleb sellest et nelja rattaga on lihtsam jõudu maha panna.
335ix Coupe 6k man:
http://www.autoweek.nl/carbasedata.php? ... 0&cache=no
335i Coupe 6k man:
http://www.autoweek.nl/carbasedata.php? ... 8&cache=no
Postitatud: 17.09.2007 0:18
Postitas KillFrenzy
Natuke offtopic, aga miks pole 335d tehtud ei manuaali ega neliveolist? Kas ei pea väändele vastu?
Postitatud: 18.09.2007 10:03
Postitas Taavi
Usun, et nelivedu 335d-le veel kindlasti tuleb. Aga võimsa disla otsas manuaal on väheke tobe sõita, automaadiga ikkagi parim kombo ja saab ka ju paddle shifteri roolile osta kui nii kangesti diisliga käike lapata tahad. Bensukal on manuaalil mõte, sest selline mootor teeb 335i-st ikkagi peaaegu sportauto, mootor armastab pööret ja ise sellist kombinatsiooni käikudega kontrollida on nauding.
Postitatud: 17.10.2007 10:02
Postitas Taavi
http://s22.photobucket.com/albums/b335/ ... nt=335.flv
335i Automaat, PROcede 1.47, drag radialid tehase 18 velje peal.
Postitatud: 19.10.2007 11:15
Postitas xjan
Siim kirjutas:
LSD järele lausa karjub see auto juba stock seades,
Ning seda ei pidavat ka saama tehasest, ainult aftermarket kraam.
Quaife-l on LSD pakkuda. Masinatele, mis toodetud pärast 2007 maikuud, millel ei ole vahetatav diffrisisu, pakutakse võimalust osta täiskomplektne differ ja vana saadad neile tagasi. Hinnaklass jämedalt koos transakuludega edasi-tagasi ca. 45 000.
Käike võiks sama modifikatsiooni raames saada ka lühemaks, siis oleks juba lahe.
Postitatud: 20.10.2007 13:33
Postitas henri
BMW's Newest Hell on Wheels - 135i
40kg kergem, 0-100 saavutab 0.2 seki kiiremini kui seda tagaveoline 335i ja seda kitsama tagarehviga!
hinda pole veel avalikustatud, kuid tõenäoliselt 335i-st odavam
Postitatud: 22.10.2007 19:32
Postitas patrik
niipalju kui otsingud tulemust andsid siis väljundvõllid on samad mis e38 suure mootoriga autodel- sellest lootus et saab kasutada sellele mõeldud sisu.
täna aga autot üles tõstes selgus et differ on absoluutselt teise ehitusega. nimelt seal kus väljuvad poolassiotsad, peaks olema poltidega kinnitatud kaaned kuid neid seal pole. tundub, et taldriku saab välja hoopis seestpoolt poltidega blokeeringu lahutamisel kolmeks osaks. sellest ka nii naljakas keskosa pilt turnermotorspordi lehel:
http://www.turnermotorsport.com/html/de ... -100-00008
auomaatkastiga autol kasutatakse aeglasmat difrit kui manuaaliga. järgmiseks prooviks leida automaatkastiga difri mis jääks harjutamiseks blokeeringu ehitamisel
Postitatud: 02.11.2007 9:58
Postitas Taavi
Lõpuks siis 335i V2 vs E92 M3 kiirendus testitud.
Lühidalt:
the 335i V2 is a very fast car and faster to 200 km/h than a M3 E92
http://www.m5board.com/vbulletin/showth ... eld&page=3
Testi ajal oli turboautodele soodus jahe ja niiske ilm. Samas tegu siiski ainult 1300 USD maksva tarkvaramodifikatsiooniga

Kui sooja ilmaga oleks V2 võrdne E92 M3-ga, siis ikkagi tegu müstiliselt kõva bang-for-the-buck tootega.
PS! Osalenud V2 täpsed modid: V2 had the Vishnu V2 tune + Hi Flow Catted Downpipes (Ultimate Racing) + catback exhaust (Vishnu). Kokku kõik vidinad on ca 3500 USD - tegemist siis 100% bolt-on juppidega. Tüüp sõitis 99okt tanklakütusega.
Omaniku enda kommentaar:
i had reduced the power(90%) during this runs. And there are maps with more power coming.
Postitatud: 02.11.2007 11:32
Postitas Silwer
Turboga autot on loomulikult väga odav kangemaks keerata. Samas need kiirenduse andmed ei räägi veel midagi. Auto ei ole ainult sirge peal peenestamiseks ja kurvilisel teel on siiski raske M3'le vastu saada.
Rototesti dünos on jälle huvitavaid autosid olnud:
http://www.rri.se/index.php?DN=34
Postitatud: 02.11.2007 13:35
Postitas Taavi
Turboga autot on loomulikult väga odav kangemaks keerata.
See vist ei ole siinse foorumi liikmetele tõesti eriliseks uudiseks. Eriline on 335i puhul aga tarkvaramodiga saavutatav võimsuse kasv võrreldes tehase numbritega, tegu on kõige põnevama (mootoriga) turboautoga mida hetkel poest osta saab. Siit ka minu ehk (liigne?

) entusiasm.
Samas need kiirenduse andmed ei räägi veel midagi.
Räägivad ju väga palju tegelikult, aktiivse sõidustiiliga juhil igapäevakasutuses on lõbu laialt sellise 335i-ga. Kiirendus parem kui uuel M3-l, jõud ning vääne madalamalt ja laiemas vahemikus saadaval.
Auto ei ole ainult sirge peal peenestamiseks ja kurvilisel teel on siiski raske M3'le vastu saada.
Rajal muidugi M3-le vastu ei saa ja M3 pakub hoopis teistlaadset tunnet kõrgepöördelise V8-ga ja erineva vedrustuse/piduritega.