2. leht 2-st
Postitatud: 08.10.2007 16:15
Postitas S4BiT
vahe peaks isegi hääles olema
Postitatud: 08.10.2007 22:47
Postitas Mihkel
Mulle isiklikult meeldib RV toru ja põlvi kasutada selletõttu, et RV põlved on palju ilusamad kui tava summuti toru omad.
Tava must summutitoru põlv on suht rõve, põlve kohal toru diameeter muutub.
Postitatud: 09.10.2007 12:16
Postitas Ar21
Selle RV toru ja üldse RV materjali nime all müüakse ka igasugust erinevat träni. Mõnel on mingi poolroostevaba, alumiiniumi- ja niklisisaldusega torud, mida nad ka roostevabaks nimetavad. Täis roostevaba on midagi muud ja see ei roosteta. Vahe on suur võrreldes tavalise musta toruga. Need alum. ja niklisisaldusega spetsiaalsed summutitorud on ka juba poole vastupidavamad.
Postitatud: 09.10.2007 21:05
Postitas Hylas
Roostevaba kui selline on lai mõiste.
Roostevabal on mitu erinevat marki ja sulamit, kõige tavalisem ja soodsam 304 võtab siiski aegade möödudes roostekirme peale kuna talvel saab soola ja muud kemikaali. On olemas ka happekindel 316 mis on omakorda vastupidavam sooladele kuid muidugi ka üle 30% kallim. Sealt edasi on 321 mis titaani sisaldusega jne.
Üldiselt kui valmistada 304 roostevabast siis roostekirme küll tekib sinna kus kõige soojem (downpipe ) kuid kirmeks ta ka jääb, läbi ta mõnekümne aastaga kohe mitte kuidagi ei roosteta, ainult välimise ilu küsimus.
304 roostevaba on ka kõige laialdasemalt levinud.
Põhiline koht millega puuse pannakse on see kui roostevaba toru detailid keevitatakse tavalise keevitusega kokku, siis roostetavad keevituskohad kiirelt läbi ja paari aasta pärast laguneb torustik puzzleks laiali.
Korralik õigesti tehtud TIG keevitusega väljalase on aeganõudev, täpne ja loomulikult mitte kõige soodsam töö, kuid investeering omaette.
Postitatud: 17.10.2007 13:54
Postitas Fos
Olen päris palju näinud tavaline traat + AGA mix ja MIG'iga kokku lastud roostevabasi väljalaskeid ja paari aastaga pole lagunemise jälgi näha olnud.
Kui vähe rahakott kannatab, võik muidugi roostevaba traadiga lasta, kindluse mõttes.