2. leht 48-st
Postitatud: 29.07.2007 10:03
Postitas Raceboy
Õnnitlused võidu puhul!
Postitatud: 01.08.2007 0:01
Postitas RICE BURNER
Et jõudu paremini maha saada sai täna tagumised õõtshoovad reguleeritavaks teha. Nimelt oli vaja muuta külgkallet ja sellega koos tuli ka eemaldada poritiiva rant, mis ET Street rehvi tahtis nahka pista.
Kas sellest kõigest abi ka on, seda näeb juba laupäeval Battery-l.
Postitatud: 01.08.2007 2:20
Postitas Mihkel
Viitsid äkki selle tiivaserva modifitseerija poolt tehtud tulemust ka pildistada?
Endal ka varsti vaja ilmselt seda kasutada.
Rikkus ta tiiivaserva värvi ka?
Postitatud: 01.08.2007 8:16
Postitas RICE BURNER
Kui korralikult pleki soojaks lasin, siis ei tekkinud ühtegi värvikahjustust aga alguses meelitasin niisama ja oligi jama majas. Aga eks harjutamine teeb meistriks.
Postitatud: 01.08.2007 20:34
Postitas KungLao
igast jama sinna ära väänatud tiiva serva taha ei hakka koguma?
Postitatud: 02.08.2007 8:17
Postitas RICE BURNER
igast jama sinna ära väänatud tiiva serva taha ei hakka koguma?
Rant on korralikult vastu välisplekki, kuid kui kusagil ongi vahe sees, siis selle saab täita näiteks kereliimiga. Üksikud värvipraod katsin läbipaistva kivikaitsega.
Vedrustust sai veidi pehmemaks teha ja tagumist otsa tõstetud , et kiirendades auto raskuspunkt taha kallutada ja täna paneb Mart Pere külgkalded ka paika ja saabki pidamist proovida.
Kui siis ka pidamist paremaks ei saa, siis peab vist lihtsalt 330+ rehvid alla saama.
Postitatud: 04.08.2007 23:07
Postitas RICE BURNER
Battery race õudusunenägu saigi läbi.
Esimese kolme eelsõidu järel kuumenes sidur ülesse ja enam maha ei jahtunud seniks kuni olime teda veidi CO kustutiga kostitanud. Tundus et saigi hea, kuid NOS mida tahtsime üllatusena proovida, kustutas küünlad esimesel vajutusel ja mootor jooksis peale käiguvahetust korduvalt täis. Nii jäimegi Soomlase S2 -le pikalt alla. Muidugi 10,3 oleks täna seadistamatta autoga palju loota ka.
Nüüd siis enne 18 augusti finaale vaja kindlasti seadistama minna ja siduriga midagi ette võtta. Vähemalt oli vedrustuse muutmisest abi, sest saavutasime stabiilse 1,7sek 60 jalga ja teise käiguga tekkis ka pidamine.
Üks tähelepanek veel, mis on kestnud juba aastaid: Markuse Porsche ei meeldi minu autole kohe üldse, sest üks kõik, kui aeglaselt ta ei sõida, suudab Nissan ikkagi talle kaotada. Küll hakkab köhima, või kaotab siduri ära.

Postitatud: 05.08.2007 11:43
Postitas Samvel
Ei liikunud jah sul ZX seekord, samuti polnud SXil eile õnne. Aga pole hullu, küll Nissanid veel näitavad

Postitatud: 05.08.2007 12:02
Postitas Raceboy
samuti polnud SXil eile õnne
Bulankini autol muidu kiirust paistis küll olevat, 200+ lõppkiirused ju?
Postitatud: 05.08.2007 12:07
Postitas Samvel
Raceboy kirjutas:samuti polnud SXil eile õnne
Bulankini autol muidu kiirust paistis küll olevat, 200+ lõppkiirused ju?
Jah, seesama sõit mis katkestasime, oleks tulnud juba arvestuslikult 10.9-11.1 kiirusega 210+kph.
Kuid nagu öeldakse, mitte seekord, thats racing...
Postitatud: 05.08.2007 17:06
Postitas RICE BURNER
Leitsin SR foorumist hea video, kus on kuulda, kuidas sidur otsad andis.
http://vision.rambler.ru/users/estdima/1/59/
Postitatud: 07.08.2007 22:36
Postitas TõnuriCCE
Valus valus.
Ootasin ja vaatasin, mis pauku siis sellest masinast tuleb kah nüüd koos nos'iga...aga jah...paraku siiski järgmine kord vast.
aga edu igatahes
Postitatud: 11.08.2007 14:59
Postitas raunz
Viljarilt müstilised 311km/h praegu!
Tubli!
Kas tõesti tuli nii palju juurde ainuüksi nitrosüsteemist või täna klappis kõik?
Postitatud: 11.08.2007 19:13
Postitas Mihkel
Viljarilt täna SUPER esitus!
ÕNNE!
Nitro süsteemi ei olnud täna autol pealgi!
5-es käik jooksis Viljari jutu järgi täpselt 1 miili joonel piirajasse.
311 KM/H oli ikka tõsine üllatus.
Postitatud: 11.08.2007 19:28
Postitas Ragnar
Suurimad suurimad õnnitlused

Kurat ikka väga kiire auto...