BMW 320 3,0l Turbo SKY

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Suletud
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

GT35/40 on sissetuleva avaga 61.5mm, ja selle compressori max 1.06 AR/ga on ca 650hp..

Kui nüüd jutt käib 72 imuavaga föönist siis ennustaksin ikka veel enamat..

Vot ennustajat sust kull ei saa :-Dja ei utleks,et suur pigem paras moodud 72mm/80mm ja koda on 25^cm
Karm kolakas igal juhul
V6rdluseks 60/65 föön on 500+hj jaoks ... nii, siis sellest tuleb seda tuult ikka k6vasti
Huviga jään ootama kasutuskogemust sellise föönigaKarm kolakas igal juhul
[/code]
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
henri
Postitusi: 385
Liitunud: 22.03.2005 18:10

Postitus Postitas henri »

GT4202 on 74,3 induceriga ja jämedalt kusagil 1000hp siis see 72 turbiin peaks puhuma üle 900.

Low boost võimsus oleks mingi 600+hp.
Kasutaja avatar
temp
Postitusi: 300
Liitunud: 13.01.2005 11:10
Asukoht: Tallinn 56158200

Postitus Postitas temp »

ilma anti lagita hakkab ta korralikult puhuma alles siis kui teised juba eest kadunud :P ja kiirused juba päris suured.
SKY
Postitusi: 99
Liitunud: 03.12.2006 1:33

Postitus Postitas SKY »

Hmm mis siin ikka ennustada ega need esimesed soidud enam kaugel pole.Samas selle turbo suutlikuse ennustused on teil vaga optimistlikud mina pigem pakuksin,et full boosti saavutan 2 kaiguga ca 4000rpm(1bar ja originaal nukaga) ja sellise rohu juures vast mingi 450+hp(see on vaid minu arvamus),aga arme nuud vaidlema hakkame nagu utlesin elame naeme.
Samas tasub ka silmas pidada,et garrett ja holset on kaks taiesti erinevat turbot nii,et mingeid paraleere pole siin motet tombama hakata.Mul isiklikult garretti turbodega kogemused kaes ja enda autole enam kunagi garrettit ei taha(ei taha kedagi solvata ega mustata)
Siinkohal paneks uhe video kah
http://www.youtube.com/watch?v=-lZf5t57V4E
sellel autol on tegelt stock 3,2l moto ainult O-Ringitud plokk(kaanetihend originaal) ja veits teravam nukk(minul ka kindlalt see asi plaanis voibolla isegi see suvi) turboks on tapselt samade naitajatega HX50.Soidab see auto 1,5bar-iga ja dunos tombas 613hp.
Nuud vaadake ja otsustage kas teised autod on ikka kadunud kui mul turbo ulesse ennast spoolib. :)
How Big Is Your Turbo
henri
Postitusi: 385
Liitunud: 22.03.2005 18:10

Postitus Postitas henri »

Suutlikuse kohta veel natuke raalsemat infot.
link väidab et hx50 puhub 0.75kg/s ja see teeb kuskil 90lb/min.


Kui vaadata GT4202 mapi siis viimane lõppeb 95lb/min juures link

Iga mees teeb omad järeldused, mina ütlen et 600hj 1.5 bari juures on hx50 compressor mapi alguses ja seega on isegi maks pööretel see isend veel vägagi efektiivne (vähe kuuma õhku ja väike backpressure).


Videot vaadates selle setupi juures avanes wasgate korralikult alles 3 käigu juures ja kuskil tiba vähem kui 5000rpmi juures. Neljanda ja viiendaga kuskil 4000rpmi juures. Kuid arevestama peab et tal on E23 745i 3.3L turbo mootor mille kaant on porditud ja kasutataks custom (või kellegi turbo) nukkvõlli.

Kuid mis siin ikka mõttetul teemal vaielda, peaasi et midagi ehitataks!

EDIT: kirjavead
Viimati muutis henri, 12.06.2007 22:07, muudetud 1 kord kokku.
SKY
Postitusi: 99
Liitunud: 03.12.2006 1:33

Postitus Postitas SKY »

Tapselt sul on oigus ja kui ei ole tulemusega rahul tuleb ulejaanud rauda kah kaasa aidata.Mainin veel ara,et isegi full boosti mitte saavutades on programeeritava ajuga turbost juba kasu ja alati saab abi antilag-ilt kui vaja :)
How Big Is Your Turbo
Siim_P
Postitusi: 12
Liitunud: 06.02.2007 19:50

Postitus Postitas Siim_P »

Et hakkad Rainerile kõvat konkurenti pakkuma jah.Tore igatahes näha varsti kahte kiiret e30.Edu igatahes
HP
Postitusi: 361
Liitunud: 04.02.2007 11:01
Asukoht: Võru

Postitus Postitas HP »

Vägev projekt ise nähtud ja arvan et tuleb eesti kõige kiirem e30. :evil:
Jõudu.
Terv Henri
SKY
Postitusi: 99
Liitunud: 03.12.2006 1:33

Postitus Postitas SKY »

HP kirjutas:Vägev projekt ise nähtud ja arvan et tuleb eesti kõige kiirem e30. :evil:
Jõudu.
Terv Henri
Ei julgeks seda kull vaita,sest argem unustagem Indrek Ando soidetud aega 1/4mile 10,8s seda on eesti tingimustes paris raske uletada kuna meil pole ju liimi rada
How Big Is Your Turbo
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ando aja vastu tagaveolisega vist Eesti rajakatetel niisama lihtne saada pole.
Vähemalt mitte sama võimsusskaalaga.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
HP
Postitusi: 361
Liitunud: 04.02.2007 11:01
Asukoht: Võru

Postitus Postitas HP »

SKY kirjutas:
HP kirjutas:Vägev projekt ise nähtud ja arvan et tuleb eesti kõige kiirem e30. :evil:
Jõudu.
Terv Henri
Ei julgeks seda kull vaita,sest argem unustagem Indrek Ando soidetud aega 1/4mile 10,8s seda on eesti tingimustes paris raske uletada kuna meil pole ju liimi rada
Mõtlesin kõige kiiremat tänava kõlbulikku autot!
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

HP kirjutas:
SKY kirjutas:
HP kirjutas:Vägev projekt ise nähtud ja arvan et tuleb eesti kõige kiirem e30. :evil:
Jõudu.
Terv Henri
Ei julgeks seda kull vaita,sest argem unustagem Indrek Ando soidetud aega 1/4mile 10,8s seda on eesti tingimustes paris raske uletada kuna meil pole ju liimi rada
Mõtlesin kõige kiiremat tänava kõlbulikku autot!
Tänavarehviga ei tee ilmselt sellise jõuga suurt midagi ja ikkagi on lahjem (turbokas) IX eelisseisus.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
SKY
Postitusi: 99
Liitunud: 03.12.2006 1:33

Postitus Postitas SKY »

Mida te ikka oletate siin kannatage jargmise kuuni siis loodetavasti auto varvitud ja siis saab nende turbo ix-idega proovida kull ja veel.
Tuletan meelde teile ka seda,et ehitan seda autot endale ja eesmargiks ei ole mingid ulimad saavutused vaid auto millega soitmine on taielik fun(ehk siis motetult palju joudu) ix ja vaike turbo ei ole minu silmis midagi vaart minujaoks ruulib tagavedu ja 450+hp 8) .
Jargmine aasta on muidugi suur rohk ka dragil,kuid siis juba teise mootoriga ja 10s aja jahil(arge hakage raakima,et pole voimalik)
Ah jaa ennem andsin turbo kohta veits valesid andmeid tapsed moodud on 66/78
How Big Is Your Turbo
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

See Ando ix ei ole nüüd midagi nii väga tillukese turboga. Kubatuuri on ka nüüd juba üle 3 liitri ja eks sealt virutatakse see aasta veel mingi 700+hj ära. Ix nelivedu on küll tore aga selliste jõudude juures ta kahjuks enam ei kesta üldse.
------
Aga 10 sek sõitmine e30-ga on täiesti võimalik. Eeldab piisavalt laia rehvi millega see jõud asfaldile maha kanda.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
SKY
Postitusi: 99
Liitunud: 03.12.2006 1:33

Postitus Postitas SKY »

lopuks ka keegi kes saab asjadest aru nagu minagi,aga Ando ix kohta niipalju,et ta peaks kah vist Holset hx 50 kasutama kui nuud malu ei peta ja kui ennem vaikse turboga ix-ist raakisin ei pidanud silmas Ando autot
How Big Is Your Turbo
Suletud