2. leht 2-st
Postitatud: 05.06.2007 16:56
Postitas Mihkel
Alati on võimalik valida selline R, millele on RA kast alla pandud
Subleg äkki oskab kommenteerida, kas see keskdiffer on eraldi juhtimisega või on see originaal ajuga seotud?
RA kast ja tagumine differ istuvad GT originaaltükkide asemele ka?
Postitatud: 05.06.2007 19:49
Postitas S4BiT
samas ma vaevalt seda autot nii täielikult ära kasutan et ma suudaks seda R-i kasti lõhkuda, see on ju siiski tunduvalt tugevam kui tavalise GT oma ?
Postitatud: 05.06.2007 20:55
Postitas Siim-R
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Sellel autol pole küll originaal tagadiffer.See on päris hull plokk ütleks ma,teeb kolksu koguaeg.
Postitatud: 06.06.2007 1:40
Postitas Mihkel
Autos sees istudes oli jah sõiduajal kurvides ilusti kuulda differ.
Postitatud: 06.06.2007 9:29
Postitas tarzic
Kas
PistonHeads'i kaudu ei tasuks masinat otsida?
Postitatud: 06.06.2007 10:38
Postitas SubLeg
Mihkel kirjutas:Alati on võimalik valida selline R, millele on RA kast alla pandud
Subleg äkki oskab kommenteerida, kas see keskdiffer on eraldi juhtimisega või on see originaal ajuga seotud?
RA kast ja tagumine differ istuvad GT originaaltükkide asemele ka?
keskdiffer on oma ajuga jahh ja see lylitab käsipidurit kasutades tagaratta veo välja ajutiselt
kast ja differ istuvad yksyhele ainult võimalik et on vaja siis vahetada ka kardaan ja soovitavalt ka poolassid panna RA omad
Postitatud: 06.06.2007 13:23
Postitas S4BiT
Keegi teab PistonHeads´i kohta äkki rohkem ? Et kuidas saab tellida, mis maksud jne. lisanduvad, palju läheb maksma auto Eestisse toimetamine jne.
Postitatud: 10.06.2007 4:56
Postitas wheels
Ahoi!
RA või R-i ostmine sujub, ehk suudad turpsi ka ära saata?
Postitatud: 10.06.2007 14:46
Postitas S4BiT
jeh, saatsin pm-i
Postitatud: 09.01.2008 1:14
Postitas super G2
nagu aru saan siis on R-i ja RA vahe ainult see et RA on tugevama kasti,üleganede ja nelja uksega?Küsiks veel seda et mis vahe on nendel versjoonidel 1-6ni et keegi võiks lühidalt "eesti" keeles välja tuua ka seal hulgas plussid ja miinused.
Postitatud: 09.01.2008 16:06
Postitas villu
Oskate midagi halba mone kohta õelda?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Mõlemate arvele võtmine ei tohiks olla probleem. Arvan, et ümberehitusega tuleks hind kokku umbes sama. Aga ehk on mõni juba uurinud ning oskab juttu puhuda.
Samas teise suur eelis on ikkagi regullitav differ ning vasakpoolne rool.
Postitatud: 09.01.2008 16:41
Postitas Miku
Mine vaata üle, kui kvaliteetselt on tehtud RHD-LHD conversion, siis saad otsuse vastu võtta.
Kui ostad 4 ukselise saad vaadata, kui korralikult tehakse ning saad meelekindluse vähemalt, et on täpselt nii hästi kuidas tahad.
Igaljuhul tuleb arvestada et mõlemad autod võivad üllatada mingite probleemidega, näiteks jookseb mootor kokku nagu paar korda on juhtunud.
Arvesta et ümberehitus võib algsest oluliselt kallimaks minna ja kui see sind ei heiduta siis mine ja osta see 4 ukseline.
Põhja alla paned, kas plastikust või carbonist põhjakaitsmed ja siis ei häiri see kruusa klobin.
Igaljuhu ostes RA pead põhja, kas kaitsva mastiksiga üle laskma või põhja katted panema, muidu on auto põhi pärast esimest talve roostes.
Ja see müra rallitooriku puhul pole midagi nii suur et jubedalt häiriks.
Postitatud: 09.01.2008 22:27
Postitas JDM-San
Postitatud: 10.01.2008 11:34
Postitas villu
Auto pm. tundus ok, aga suurim mure on siiski aju. Mida sellega peale hakata? Mis oleks kõige mõistlikum variant? Kas võimalus paika seaded ajada ka ilma pingita? Elu on õpetanud piisavalt ning 200+ kw autoga ei tasu pullitada...
Postitatud: 25.01.2008 1:28
Postitas turbo555
mis ajul viga?