2. leht 2-st

Postitatud: 24.04.2007 20:26
Postitas henri
Selle kinnitatud pagasiga tuli meelda ka GT3 deal. Nimel on GT3 tehaset istmete taga üks suur rist. Eespool ühtegi toru ei ole. Ette tulevad torud saad lisavarustusest valida ning need on poltliidestega ehk siis sa võid nad ülevaatuse ajal (ajaks) ära võtta täpselt nagu sa teed hästi kinnitatud pagasiga.

Ning see rist selja taga on sama mis pakiautodel sein.


Lugesin ka Jesperi poolt antud tüübikinnituse punktid läbi ja nii imelik kui see ka ei ole siis ei leidnud midagi mis võiks keelata saada ülevaatust. Ainus mis oli kirjas ja mis on ka tähtis et need torud oleksid kaetud energiat neelava materjaliga. Ostes bolt-on kiti jappanist Safety21-tl saad torud juba sellega kaetult.

Kuid kui aeglustus on väiksem siis on ka kiirendus
Iseasi millega täpselt need pinnad katta. Väga imelikult on kirjas.
III Lisa, Punkt 2 Tulemused.
Eespool kirjeldatud korra kohaselt tehtud katsetes ei ületa peakujulise katseseadise 80 g suuruse aeglustuse kestus 3 millisekundit. Kasutatud aeglustusmäär on kahe aeglustusmõõdiku näitude keskmine.
Et aeglustus ei või olla suurem kui 80g? Midagi ei ole kirjas kui suur on maksimum aeglustus, see et aeglustus kauem aega võtab ja väiksema kiirendusega(aeglustusega) ei tohiks ju halb olla.

Mina arvan et korralikult kaetud puur kus ei ole mingeid teravaid rante, ala plekitükid külgede peal püsti, siis on ta ka täiesti ohutu.

Postitatud: 29.04.2007 0:21
Postitas rookierice
OOOT, kaubiku sein, hmmm
Kas näiteks ford escort expressiga võib siis rahulikult alla 11.5 paugutada kuna teen "kaubikuseina" nõuetele vastavaks? :)

Supraga see, et osta mingi ront wrangler, tee ümberehitustaotlus arki ja lõpptulemuseks on supra. Aint dokumentatsioon peab võimas olema. :-D

Kuna wrangler on raamil siis peaks selle ümberehtiusega lihtsam ka, aga kui tõsiselt rääkida on olukord lihtsalt kapsas.

Turvakaarega escort cossu ei või olla ja escort express võib olla siis?

Postitatud: 29.04.2007 0:53
Postitas henri
kas kellelgi on probleeme olnud turvakaarega?

Hetkel kõik teoretiseerivad, tahaks kuulda praktikast kas on probleeme olnud. Kui aus olla siis ei tohiks olla.

Üks asi mis escordil viga, nimel on neli istekohta. Seega taga istujatele mõjub see turvakaar küll. Oleks tegu 2 istekohaga masinaga siis ei saa nuriseda sest see ei sega enam kedagi. Põmst ei tohiks isegi escordi puhul probleeme olla.

Niipalju kui mina olen näinud siis üldiselt autod millel on juba turvakaar on niipalju moditud et see turvakaar on kõige tühisem asi ülevaatuse ajal.

Postitatud: 29.04.2007 9:24
Postitas SubLeg
henri kirjutas:kas kellelgi on probleeme olnud turvakaarega?

Hetkel kõik teoretiseerivad, tahaks kuulda praktikast kas on probleeme olnud. Kui aus olla siis ei tohiks olla.
mul ei ole eestis ega ka soomes probleemi olnud, eestis politsei umbes 5 korda kontollinud aga tuvakaarte, istme ja vööde kohta pole midagi öelnud, vööde kohta ainult seda et kasutaks ikka 4 kinnitust, et keskmise alumise võib lahti jätta, ainult ylevaatuselt loomulikult puhtalt läbi ei saa