Postitatud: 24.04.2007 20:26
Selle kinnitatud pagasiga tuli meelda ka GT3 deal. Nimel on GT3 tehaset istmete taga üks suur rist. Eespool ühtegi toru ei ole. Ette tulevad torud saad lisavarustusest valida ning need on poltliidestega ehk siis sa võid nad ülevaatuse ajal (ajaks) ära võtta täpselt nagu sa teed hästi kinnitatud pagasiga.
Ning see rist selja taga on sama mis pakiautodel sein.
Lugesin ka Jesperi poolt antud tüübikinnituse punktid läbi ja nii imelik kui see ka ei ole siis ei leidnud midagi mis võiks keelata saada ülevaatust. Ainus mis oli kirjas ja mis on ka tähtis et need torud oleksid kaetud energiat neelava materjaliga. Ostes bolt-on kiti jappanist Safety21-tl saad torud juba sellega kaetult.
Kuid kui aeglustus on väiksem siis on ka kiirendus
Iseasi millega täpselt need pinnad katta. Väga imelikult on kirjas.
III Lisa, Punkt 2 Tulemused.
Mina arvan et korralikult kaetud puur kus ei ole mingeid teravaid rante, ala plekitükid külgede peal püsti, siis on ta ka täiesti ohutu.
Ning see rist selja taga on sama mis pakiautodel sein.
Lugesin ka Jesperi poolt antud tüübikinnituse punktid läbi ja nii imelik kui see ka ei ole siis ei leidnud midagi mis võiks keelata saada ülevaatust. Ainus mis oli kirjas ja mis on ka tähtis et need torud oleksid kaetud energiat neelava materjaliga. Ostes bolt-on kiti jappanist Safety21-tl saad torud juba sellega kaetult.
Kuid kui aeglustus on väiksem siis on ka kiirendus
Iseasi millega täpselt need pinnad katta. Väga imelikult on kirjas.
III Lisa, Punkt 2 Tulemused.
Et aeglustus ei või olla suurem kui 80g? Midagi ei ole kirjas kui suur on maksimum aeglustus, see et aeglustus kauem aega võtab ja väiksema kiirendusega(aeglustusega) ei tohiks ju halb olla.Eespool kirjeldatud korra kohaselt tehtud katsetes ei ületa peakujulise katseseadise 80 g suuruse aeglustuse kestus 3 millisekundit. Kasutatud aeglustusmäär on kahe aeglustusmõõdiku näitude keskmine.
Mina arvan et korralikult kaetud puur kus ei ole mingeid teravaid rante, ala plekitükid külgede peal püsti, siis on ta ka täiesti ohutu.