2. leht 31-st
Postitatud: 14.04.2005 22:27
Postitas Ragnar
vaakumist välja puhub alles 3500rpm ? millal ta siis max boosti saavutab !?
Postitatud: 14.04.2005 22:45
Postitas Audiophile
sry max boost tuleb ca 3500 aga vaakumist välja 2900 rmp
Max
Postitatud: 15.04.2005 8:35
Postitas Raceboy
Oleneb, millised 993 omad. ka 951-le pandi M030 Sport Option pidureid, need olid big Brakes. Paigaldasin sellised just mõni kuu tagasi sõbra '67 911 Carrera peale, sellel peale adapteeritud 968 silladetailid.
Muide, oleksin sinu vanadest suportitest ja ketastest kahh huvitatud
EDIT: Mul on üks paar M030 suuri esimesi pidurikettaid, peaaegu uued.
Postitatud: 16.04.2005 22:22
Postitas Audiophile
Nii
Täna lisandus siis veel tubo XS styel blow off valve (pasunaga) ja mõned cm silikoon voolikut

. Haapsalus sai ka ära käidud. Ise eriti rahul ei ole, ei oska nagu veel sõita selle autoga.
Max
Postitatud: 18.04.2005 21:30
Postitas Audiophile
Nii soomes käidud.
Täna sai siis toodud uued 720cc pihustid
Boschi Coilpack ja Ignition amplifier
Fuel managenent koos halli andurite, 3 bar map sensori, wire harness, mingit spetsi isolatsiooni materjali, uued temp ja intake temp sensor. Puudu veel boost kontrol solenoid "apexilt ja narrow band lamdaOeh meel on samas kurb ja samas ka rõõmus...
max
Postitatud: 18.04.2005 22:12
Postitas Silwer
Sa vist pead nüüd oma signatuuri muutma...

Postitatud: 19.04.2005 7:50
Postitas Raceboy
pagan, mehed ehitavad siin välgukiirusel oma Porschesid, peab endal ka jalad kõhu alt välja võtma, ja töö ning õppimise peale vähem rõhku panema

Postitatud: 19.04.2005 8:37
Postitas Ints
kõige kiirema 951-ni on veel pikk tee !
Postitatud: 19.04.2005 8:45
Postitas Raceboy
Ints, oleneb millist sa mõtled

Ise tean tänavasõidu autona kasutatavat 520 rwhp.
Postitatud: 19.04.2005 8:52
Postitas Ints
mõtlen ikka cmfi, millel ju metalli osa puutumata ja käib kui kulda!
Lisa: oleks olnud huvitav vaadata kui cmf oleks haapsalus näiteks timmermanniga võidu sõitnud!
Postitatud: 19.04.2005 9:59
Postitas Raceboy
Kerdi autul potentisaali veel küllaga

Postitatud: 19.04.2005 9:59
Postitas Audiophile
mõtlen ikka cmfi, millel ju metalli osa puutumata ja käib kui kulda!
Lisa: oleks olnud huvitav vaadata kui cmf oleks haapsalus näiteks timmermanniga võidu sõitnud!
Minu teada on kerdi autol porditud hübriid turbo, järeleaidatud TB, kanalid avardatud, chipid, õhuvõtt modifitseeritud, ja teine kaanetihend. Ehk siis metalli osa on seal omajagu moditud. Edasi käib loomamoodi, see on tõsi.
Mina lähtun veidi teisest ehitusfilosoofiast. Tahaksin kasutada kaasaaegsemat turbot ja elektroonikat. Eks tulemus ole näha, kui asi valmis. Niipalju veel et ei hakka mina midagi portima ega ringi tegema. Kaan jääb samaks, TB samaks. Vahetusse lähebki turbo, pihustid, engine management, cooler, pudi padi veel.
Postitatud: 19.04.2005 11:59
Postitas xjan
Siuke komplektike siis lähiajal lisandub:

Postitatud: 19.04.2005 14:03
Postitas Ints
kus tatechi mõõta saab ( dynoda )!
Kas hinnaklass jään samaks mis nt. Hestecil !
Postitatud: 19.04.2005 14:07
Postitas xjan

mõõta??? suvalise dyno peal võid mõõta suvalist masinat kui vaid veotelgi sobiv arv. Aju ei määra siin midagi
Hinnaklass sama või soodsam isegi, kuna sama raha eest saad rohkem funktsionaalsust kaasaegse elektroonika taustal.