Postitatud: 08.04.2009 12:39
Kas hakkame su autot lähemalt uurima ?Mihkel kirjutas:Omavoliline sisse ja väljalaske muutmine on keelatud.
See jääb ju kohe silma.

Kas hakkame su autot lähemalt uurima ?Mihkel kirjutas:Omavoliline sisse ja väljalaske muutmine on keelatud.
See jääb ju kohe silma.
On muudetud ja jääb silma, aga kas ülevaataja on nii pädev poiss ütlema, et nii võib ja nii ei või ? Silma võib hakata, aga kuidas ta tõestab, et laadurit ei ole ette nähtud/või just on. Ükski dokument seda ei argumenteeri. Kehitad õlgu ja ütled, et nii on.Mihkel kirjutas:Omavoliline sisse ja väljalaske muutmine on keelatud.
See jääb ju kohe silma.
Eelmine aasta kui üv'l olin, siis sinna oli just faxitud, et mingist kuupäevast saadetakse kõik koonusfiltriga masinad tagasi.Mihkel kirjutas:No ise keevitatud kollektor ja originaalile mitte vastav summuti võiks sellele ju viidata, et on midagi muudetud.
Samuti koonusfilter ilmselt enamustel kasutusel.
Kat leiutati ikkagi selleks, et võiks lahjema seguga sõita, ilma et NO ühendite sisaldus laes oleks. Korralik süütesüsteem ja pritsung lambdaanduri abiga hoiab CH madala ja tekitab palju NOx, mille kat ära lõhub ja saastamist ei toimu._siim_ kirjutas:ilma katita pole co paigas
passis kirjas ka bens-kat
Mõistlik!Raceboy kirjutas:Käisin just ülevaatusel Porschega, millele hiljuti turbo peale panin ja keegi ei köhinud midagi. Heitgaasid normis (progetav aju) ja kogu muu auto samuti.
Kohta ei hakka siin laialt kuulitama, muidu mõni instants saab meestel nööbist kinni haarata
Tegelikult on seda mootorit paigaldatud - kuid ilma föönita. 500+hj on AMG tüübikiinituses mitte minu originaalautos (6 liitrisel on max 400 hj) - nii et selles suhtes oli muutusi. Kirjutasin mida teha tahan - uus mootori juhtplokk, uued õhufiltrid, uus süütesüsteem, uus käigukast, kompressori jahutussüsteem jne. Eks pisike tutvus aitas ka võibolla kaasa, aga kui isegi seda poleks olnud oleksin ilmselt asja niikaua utsitanud kuni luba käes.hents99 kirjutas:Sul polnd ilmselt mingit probleemi ümberehitusloa saamiseks, kuna sinu auto kerele on sedasama mootorit ka tehasest paigaldatud. Ma ise pikalt plaanind asja ametlikuks ajada, aga enne peab kõvasti maad uurima, mida täpselt nõutakse. 3.2`ga peaks ära vormistama, siis hiljem lihtsam 5.0 kompressoriga ringi vuristada.
Tegelikult on seda mootorit paigaldatud - kuid ilma föönita. 500+hj on AMG tüübikiinituses mitte minu originaalautos (6 liitrisel on max 400 hj) - nii et selles suhtes oli muutusi. Kirjutasin mida teha tahan - uus mootori juhtplokk, uued õhufiltrid, uus süütesüsteem, uus käigukast, kompressori jahutussüsteem jne. Eks pisike tutvus aitas ka võibolla kaasa, aga kui isegi seda poleks olnud oleksin ilmselt asja niikaua utsitanud kuni luba käes.[/quote]R129 kirjutas: