2. leht 11-st
Postitatud: 15.04.2007 13:56
Postitas Raceboy
Mees pingutas veidi üle

Tegelikkuses sõitis ta stardis u 30m eest ära (mul läks 255 rehv "natuke" põlema

), aga finišis olid minu auto esituled tema auto esirataste kohal, mida ta ka ise kodanik Renni juureolekul ütles

Buumer ise oli E36 M50B25 mootori ja LSD-ga. Liigub sellise kohta tõesti hästi, kaugelt etemini, kui enamik sarnaseid.
Renn joonestas ka temaga ja võitis.
Postitatud: 15.04.2007 14:05
Postitas Mihkel
Kas see ei ole see sama kultus

E36 mis Tallinnas ka joonestamas käis ja mõne tuttava juttude järgi ebanormaalselt kõvasti edasi käis?
Postitatud: 15.04.2007 14:15
Postitas Renn
see 36 kere liigutab end tõsiselt hästi(muidugi selle juht oli ka päris pädev, eelmine hooaeg siiski esiveolise Focus RS`i roolis)
aga ega Peebu auto kehvem pole...minu ja Peebu sõit oli suht kahtlane...üldse kummaline õhtupoolik, kus mina oma orig. S6 suutsin üle sõita näiteks S4, mis 1,5 bar`i pealt küll orig. turboga ja nipet näpet näpituna sõidab...ja oli õige sõit juhi jutu järgi

Postitatud: 15.04.2007 14:21
Postitas Raceboy
Üks väike pildike külmaõhu võtust ja moditud filtrivärgist, väiksena paistab ka boost-control solenoid:

Postitatud: 15.04.2007 14:55
Postitas Mihkel
Mis materjalist sul sisselaske- ja väljalasketorustik on?
Postitatud: 15.04.2007 14:59
Postitas Raceboy
Sisselase on roostevabast 2.5tollisest torust, kokku keevitatud TIG-iga.
Väljalase: downpipe 2.5" r/v, edasi 3" r/v (üks reso 3" ja üks tagumine pott 3"), kõik TIG-iga keevitatud.
Postitatud: 13.05.2007 22:11
Postitas Raceboy
Pärast paaripäevast tegutsemist sain täna siis 951 vahejahuti paigaldatud. Lisaks võtsin kasutusele 944 paisupaagi, ruumisäästu ja sellest tulenevalt viisakama välimuse huvides.
Boschi coil-packi asemel võtsin uuesti kasutusele COP'id, seekord siis 200SX S14 omad. Nad on veidi kohmakad, aga eks näis, kui väga nad meeldivad mõne aja pärast.
Leidsin ka natuke võimekamad pihustid, 370cc endiste 295cc omade asemel, mis olid al 5200 p/min 100% duty cycle
Sisselasketorustik sai ka põhimõtteliselt uus, keerasin turbol kompressorit veidi ülespoole, paremini ei saanud.
Tuledevaheline paneel on hetkel ära, muidu asub vahejahuti selle all (õhuvõtuavad ka ikka sellel).

EDIT: Mõned pildid lisaks:

Postitatud: 20.05.2007 17:27
Postitas Raceboy
OMC siis seljataga.
Pärast esimest vooru oli võistluste kiireim ja aeglasem auto Porsche. Kiireim siis wirx ja aeglaseim mina

Põhjuseks kapotikinnitus, mis üles ütles. Klaasi ei lennanud nagu teisipäeval Raadil häälestades juhtus, jäi turvaklõpsu taha pidama ja võtsin hoo maha. Ei olnud tõesti teist korda nädala jooksul sama õudust ja kulu (esiklaas + kapott) üle elada

Sain jupi jämedat traati ja teiseks katseks kapott korralikult kinni!
Teisel katsel siis 210 km/h ja võis rahule jääda. Ei hakanud ei autot teipima, peegleid maha kruttima ega rehve lõhkemiseni pumpama, niikuinii võidu peale ei sõida. Mida oleks võinud teha? Juba enne võistlust 16" BBS-id kitsamate rehvidega alla panna, kuna 255 pole just lõppkiiruseks sobiv ja käiguülekanded oleksid miilile sobivamaks saanud. Praegune auto tippkiirus 257 km/h tuleb kätte, aga alles veidi alla 3km distantsil

Postitatud: 21.05.2007 0:10
Postitas veider
Tähtis on osavõtt! Igatahes tubli!!!

Postitatud: 25.06.2007 21:03
Postitas Raceboy
Täna paigaldasin masinale õliradika. Viimane pärineb koos adapteriga Opel Senatorilt, mille filtri keere täpselt sama, mis Porschel. Õlifilter tuli ainult originaalist natuke lühem osta (sisemus täpselt sama: klapid, klappide rõhud jm). Hydroscandis uued voolikud ja nüüd kulub autosse õlivahetusel iga kord 7l õli endise 5 asemel.
Tulemuseks aga umbes 30 C madalam õlitemperatuur, madalam jahutusvedeliku temperatuur ja isegi õlirõhk ei langenud enam linnaliikluses väga madalale tühikäigul. Seda kõike siis radika enda ja üldise õlikoguse suurenemise arvelt.
Kuna veidi olen ka häälestanud ja 440cc pihustid pannud (11.8.-11.9 seguga 85% duty), siis tulemuseks 3. ja 4. käiguga libisema kippuv sidur.
See tähendab momenti 300+ Nm, sest täpselt niipalju originaalsidur kannatab ja mul on alla aasta vana sidur.
Tuleb veel lähiajal mõni korralikum korv leida, ilmselt mõne teise automudeli nimistust, kuna pole tahtmist paariks kuuks kallist Speci või Centerforce sidurit ostma hakata, aga dünosse häälestama ja võistlustele veel minna tahaks küll
Üldiselt poleks uskunud, et sellest vanast mootorist sellist pauku tulla veel võib ja hästi vastugi peab

Postitatud: 25.06.2007 21:31
Postitas Raceboy
Mõned pildid ka värkidest:
Hiljuti lisatud 16tolline õhuke vent totaalselt äraväsinud ja 25a vana originaali asemele:
Natuke uuenenud kapotialune:
Õliradikas, mida kuidagi hästi pildile saada ei õnnestunud:

Postitatud: 26.06.2007 8:29
Postitas RICE BURNER
Muidu põnev auto, kuid kvaliteedile peaksid veidi rohkem tähelepanu pöörama.
Soovitan näiteks alustuseks õlivoolikud korralikult kinnitada, et ei juhtuks üllatusi.
Jõudu
Postitatud: 26.06.2007 10:14
Postitas Raceboy
Noh, selle auto juhtmestik on nagu on, sest sada korda ringitehtuna polegi midagi head oodata. Niiehknaa sügisel uus mootor, juhtmestik ja kõik muu.
Õliradika torude jaoks leidsin juba spetsaalsed klambrid, praegused "nipukad" olid vaid selleks, et õhtul garaažist koju sõita
Tänud soovituste eest!
Postitatud: 03.08.2007 20:13
Postitas Raceboy
Paar nädalat tagasi jõudsid kauaoodatud pidurikettad kohale ja pärast paaripäevast tõsist tööd sai paigaldatud järgmised asjad:
*944 Turbo tagasild alumiiniumõõtshoobade ja M030 Koni kollaste reguleeritavate amortidega. Õõtsad tagavad laiema rööpme ja veljed hoiavad ilma originaalflantsita ka õigesti. Lisaks sai nüüd paigaldada uue stabilisaatorivarda ja reguleerisin torsioonist autot veidi madalamaks tagant.
*944 Turbo pidurisuportid ja eelpoolnimetatud kettad (Zimmermann, aukudega).
*Ferodo DS Performance piduriklotsid ette ja taha.
*Ate Super Racing Blue vedelik.
*Esimesed amordipüstikud puhastasin liivapritsiga ja lasin pulbervärvida, sisse läksid ka varem kasutusel olnud Koni kollased.
*Ette 944 S2 jämedam stabilisaatorivarras.
Sillaseaded on mõistagi totaalselt metsas ja täna kokkulepitud sillastendi teema lükkus ka kahjuks edasi, nii et Pärnusse tulek selle autoga jääb homme ära. Aga noh, eks neid üritusi tule ju veel
Väike pildivalik ka.
Esimesed pidurid on sellised:
Tagumised sellised:
Väike pilt tagasillast:
Amordipüstik enne käändtelje ja pidurite paigaldust:

Postitatud: 03.08.2007 21:02
Postitas erik
Ma üritasin su teemast välja lugeda aga ei saanud sotti, kas su auto difris miski LSD`moodi asi ka on?