Paar nädalat tagasi jõudsid kauaoodatud pidurikettad kohale ja pärast paaripäevast tõsist tööd sai paigaldatud järgmised asjad:
*944 Turbo tagasild alumiiniumõõtshoobade ja M030 Koni kollaste reguleeritavate amortidega. Õõtsad tagavad laiema rööpme ja veljed hoiavad ilma originaalflantsita ka õigesti. Lisaks sai nüüd paigaldada uue stabilisaatorivarda ja reguleerisin torsioonist autot veidi madalamaks tagant.
*944 Turbo pidurisuportid ja eelpoolnimetatud kettad (Zimmermann, aukudega).
*Ferodo DS Performance piduriklotsid ette ja taha.
*Ate Super Racing Blue vedelik.
*Esimesed amordipüstikud puhastasin liivapritsiga ja lasin pulbervärvida, sisse läksid ka varem kasutusel olnud Koni kollased.
*Ette 944 S2 jämedam stabilisaatorivarras.
Sillaseaded on mõistagi totaalselt metsas ja täna kokkulepitud sillastendi teema lükkus ka kahjuks edasi, nii et Pärnusse tulek selle autoga jääb homme ära. Aga noh, eks neid üritusi tule ju veel
Väike pildivalik ka.
Esimesed pidurid on sellised:
Tagumised sellised:
Väike pilt tagasillast:
Amordipüstik enne käändtelje ja pidurite paigaldust:
