2. leht 3-st

Postitatud: 09.08.2005 21:20
Postitas zoom1
Tühikäigul on klapp avatud kuna vaakum tõmbab lahti, aga kiirendades sulgeb klapi rõhk.

Postitatud: 01.10.2005 16:08
Postitas aibast
enda Vulvaril ikka By-pass ning väga rahul. Hea ja vaikne, ei ole mingit riisipoisilikku rämedat möla kostmas pssst asja näol. Kui tuleb tehase poolt BOV'ga siis tulgu aga jah raha selle alla suht mõttetu panna, mõlemad ju teevad oma töö ära.

Postitatud: 02.10.2005 15:09
Postitas Silwer
zoom1 kirjutas:Tühikäigul on klapp avatud kuna vaakum tõmbab lahti, aga kiirendades sulgeb klapi rõhk.
Vedru hoiab kinni.

Postitatud: 02.10.2005 15:24
Postitas crisp
minul on audi bypass peal ja üks ots lahti teeb kah seda "tsõhh" häält vaese mehe blow off :)

Postitatud: 03.10.2005 9:05
Postitas zoom1
Silwer kirjutas:
zoom1 kirjutas:Tühikäigul on klapp avatud kuna vaakum tõmbab lahti, aga kiirendades sulgeb klapi rõhk.
Vedru hoiab kinni.
kujuures ei hoia, vaakum ületab selle tugevalt. (Boschi 110 klappiga siis tegu)

Postitatud: 03.10.2005 10:25
Postitas Simpson
zoom1 kirjutas:
Silwer kirjutas:
zoom1 kirjutas:Tühikäigul on klapp avatud kuna vaakum tõmbab lahti, aga kiirendades sulgeb klapi rõhk.
Vedru hoiab kinni.
kujuures ei hoia, vaakum ületab selle tugevalt. (Boschi 110 klappiga siis tegu)
Samamoodi on vaakumiga minu bypass lahti.

Postitatud: 03.10.2005 10:46
Postitas Silwer
zoom1 kirjutas:
Silwer kirjutas:
zoom1 kirjutas:Tühikäigul on klapp avatud kuna vaakum tõmbab lahti, aga kiirendades sulgeb klapi rõhk.
Vedru hoiab kinni.
kujuures ei hoia, vaakum ületab selle tugevalt. (Boschi 110 klappiga siis tegu)
Võib olla siis tõesti...

Postitatud: 22.10.2005 18:31
Postitas Fos
siis on vast vedru ära väsinud. nii bov kui by-pass peavad avanema alles siis, kui gaasiklapp sulgub, et rõhk turbosse tagasi ei löö. Nende vedrudega on nii, et need enamvähem tehaxe standard, tugevama vaakum autodel tõmbabki lahti. Bov'il on selle jaoks kruvi, by-passil pole, kuna pmst lisaõhku ta ei saa, aga hea pole ikkagi, kui õhk madala boostiu peal õhulugeja ette tagasi läheb.

Postitatud: 22.10.2005 18:51
Postitas zoom1
Ostsin uue boschi 110 sport by-passi millel tugevam vedru ja ikka on avatud tühikäigul. Kui sul klapp ei avane siis sul mootoris väike vaakum.

Postitatud: 23.10.2005 19:14
Postitas Fos
üldiselt suurt vahet ei ole by-passi puhul, aga bov'i puhul küll. Kui tahate by-passi bov'ina kasutada, siis selline by-pass, mis tühikäigul lahti seisab ei kõlba kohe kindlasti... sisselaskesse läheb muidu õhk, mis pole läbi õhulugeja käinud. mootor hakkab tuterdama, sureb välja.

To zoom1: Siiski ma ütleks, et by-pass võiks ka olla kohe alguses suletud, siis ei läheks rõhu üles saamiseks nii kaua aega...
Tuleb õhk õhulugejast, suundub turbsi, sealt läheb nii sisselaskesse, kui ka by-passi kaudu tagasi turbo ette, ehk siis osa rõhust läheb uuele ringile(ei lähe mootorisse kohe), peaks tekkima suurem lag. Selline olukord säilib seni, kuni turbo saab ülesse suuremad pöörded ja sisselaskest kaob vaakum. Siis lihtsalt sulgub by-pass ja kogu rõhk läheb otse mootorisse. Isiklikult arvan nii.
Kuna tegelen bov'ide tegemisega, siis võin omadest kogemustest öelda, et väga väga raske on teha sellist universaalset klappi, mis kõikide autode peal ennast tühikäigul kinni hoiaks. Kuna by-pass võib teoreetiliselt lahti olla tühikäigul, siis pakun, et on lihtsalt hoitud raha kokku reguleerimise süsteemi pealt.

Postitatud: 23.10.2005 19:35
Postitas zoom1
Sisselaskest kaob vaakum hetkega kui sa gaasi puudutad ja by-pass sulgub pm. sellel samal hetkel, ja kõvasti enne kui boost üles tuleb. Nii et turbo reageerimisaega see ei mõjuta :)

Postitatud: 23.10.2005 21:26
Postitas Miq
zoom1 kirjutas:Sisselaskest kaob vaakum hetkega kui sa gaasi puudutad ja by-pass sulgub pm.
igaksjuhuks täpsustaks, et vaakum kaob siis kui siiber/gaasiklapp on täiesti avatud, või pisut varem - olenevalt pööretest.

Postitatud: 23.04.2006 0:12
Postitas Fos
teema küll suhteliselt aegunud, aga lisan omalt poolt veel seda, et ei soovita kasutada bov'i, kui pole g-maf'i. Ühesõnaga kui õhu atmosfäri laskimne toimuba õhulugeja ja sisselaske vahel. Ja ei tasu ka arvata, et kui õhulugeja tõsta vahetult enne sisselaset, et ta siis rõhu all olevat õhku lugedes annab õige tulemuse.

teeb häält küll ägedat, aga performancile mõjub halvasti... segu läheb kangeks ja aju hakkab fuel trimi sättima. Pealegi teeb by-pass ka suht kõrvulukustavat häält, kui just 0,5 bar'iga ei sõida.

Postitatud: 03.05.2006 15:54
Postitas Telepoiss
Kas keegi on katsetanud juba seda süsteemi?
:roll:

Postitatud: 03.05.2006 16:03
Postitas Ragnar
Telepoiss kirjutas:Kas keegi on katsetanud juba seda süsteemi?
:roll:
kui sa pead silmas bypassil tagasivoolu otsa lahti jätmist siis jah. töötab nagu päris ehtne bov.