2. leht 2-st

Postitatud: 15.03.2007 1:21
Postitas Laisu
mart154 kirjutas:
Laisu kirjutas: ...ja ükski auto ei ole parem kui endaehitatud auto :)

[OT]
või ei ole sa piisavalt hea autoga sõitnud lihtsalt 8)
[END OT]
ma pidasin silmad pigem seda, et kui oled oma käte, higi ja vaevaga auto ehitanud valmis, siis ehk hoiad ja hindad teda rohkem, ma ei rääkinud dünaamilistest omadustest :roll:

Postitatud: 15.03.2007 10:14
Postitas Ar21
Autod on selles osas ka erinevad. Kellel ei anna midagi juurde ja kellel midagi annab. Nii, et ei saa kõiki ühe mütsiga lüüa või teha ühe masina põhjal mingeid kaugeleulatuvaid järeldusi.
Samas kui ka juurde annab selle midagi, ei tunne seda üks keskmine autosõitja tagumikuga küll mitte.
Ma olen lugenud mingit testi, kus erinevatel autodel mõõdeti dünos erinevused ära. Tulemuseks oli alates 1-2 hj juurde kuni 8-9-ni välja.
Kusjuures mõõdeti ka K&N plaatfiltrit.
Ja ega seda 10 hj vahetki ei tunneta tavasõitu tehes.

Ja kui täpne olla ega ta tegelikult midagi juurde ei annagi, vaid vähendab ainult kadusid.

Postitatud: 21.03.2007 10:11
Postitas Fos
Irw, eks kõik vähendab kadusid tegelikult, puhtast õhust ei tule midagi niisama ja üksi asi ei ole 100% kasuteguriga.

Selles asjas oled täitsa Laisuga ühel nõul, et enda tehtud auto on ikka kõige parem 8)

Koonuse teemast veel nii palju, et koonus annab oma hingamis omaduste poolest juurde, aga paljud unustavad ära selle, et mootorisse sissemineva õhu temperatuur mängib ka suurt rolli. Pannaks koonus, aga ei tooda värsket õhku peale, mõne auto pohul võib see sooja mootori ja sooja mootoriruumiga performance't hoopis vähendada.

Postitatud: 21.03.2007 20:50
Postitas wirx
pole mõtet võrrelda mootori jõudu, mis on mõõdetud rattast, vaadake ikka ratta jõudu....siin üks hea näide
http://www.tolaram.ee/eero/eero/dynograafik170405.JPG
BMW 540 oma on see graafik ja minu mäletamist mööda ilma õhufiltrita tehti test...koos filtriga seda jõnksu polnud(sama asi oli ka sallu 540-ga) mootori arvutuslikul jõul...kuid suht loogiline on ju, et kui rattal on vähem jõudu, siis peab see ka mootoril nii olema....
aga mina igatahes ei pane porschele sportfiltreid, vaid vahetan tihedamalt originaali, 7kal sai pandud Green-i paneelid ja 2 õhulugejat läks suht kiirelt läbi....see mõni üksik hp nüüd küll sõites tunda ei anna(hääles ainult annab)

Postitatud: 21.03.2007 21:04
Postitas Raceboy
OT aga kõige kiiremini saab auto dünos häälde viisil, kus lambda on ajuga ühendatud või ajul sisseehitatud ja on võimalus seadistada target lambda tabeli järgi. Pärast tõmmet vaatad dataloggist kui palju erines tegelik lambda soovitust (tõmbe ajal mõistagi pidevalt ka jälgides vältimaks ohtlikku ala ja ka kuulates) ja teed protsentuaalselt vastavad korrektuurid. Sel viisil on auto soovitav segugraafik käes u. poole tunniga, kiirematel meestel juba 10 minutiga ja edasi saab hakata vaatama, kuhupoole jääb MBT ja max torque igal pöördel.

Endalgi plaanis lähiajal kahe autoga Liguri poole pöörduda, hea et Mihkli inf nii julgustav oli.

Postitatud: 22.03.2007 1:59
Postitas Mihkel
Ligur ise pidi seal venelaste Corvett (ilmselt valesti kirjutatud) aju ja Hestec-it installima.

Meil läks eelneval paaril päeval enne dyno nii kiireks, et ei jõudnud täpsemalt uurida, miks LC-1 segast peksis ja midagi ei näidanud väljundites.