2. leht 2-st
Postitatud: 09.03.2007 16:38
Postitas malco
nu vaatab... see nädal väga kiire nüüd, üks manomeetripoiss olemas ka pmtteliselt, uuel nädalal üritan taga rääkida, saab ehk ära ka mõõta siis. Siis näeb edasi, mis on ja mis saab
Postitatud: 10.03.2007 20:01
Postitas RICE BURNER
Kuna sa ise autost palju ei tea, siis tule Tallinna ja vaatame asja üle.
Minule tundub sinu jutu põhjal viga olema käigukastis.Piisab ju väiksemastki libisemisest, mida kõrvaga ei erista.
Muidugi eks see hobujõud kaob ka iseenesest, kui autoga pikemalt sõitta.
Pole ju nende mõõtmistulemustega midagi peale hakkata, kui ise ega keegi muu Tartus nende andmetega midagi peale ei oska hakata.Alusta ikka lihtsamatest asjadest!
Munahaisust ära lase end petta. Südamerahustuseks eemalda lihtsalt summuti ja saadki tulemuse teada.
Postitatud: 12.03.2007 12:09
Postitas Raiki
kui mädamuna haisu tuleb sumpast siis on katid läbi.
ja jutt mis siin räägiti 3" summuti lärmamisest siis julgen ikka väga vastu vaielda
mul supral jookseb sirge toru eest tahavälja ja lõpupott on jäetud orig. ning ei lärma ta midagi
väga vaikne on
ja kui nüüd hakatakse rääkima et see viimane pott hakkab pooma siis ei nii see ei ole kuna 3" toru on piisavalt suur seal all et hajutada see mats juba torus ära
seega minu soovitus on küll
kui tahad kiirendada ka siis pane 3" alla ja tee loomulikult kast korda

Postitatud: 12.03.2007 12:50
Postitas booster
kytuse kulu on sul päris suur lugesiń eelpool tekstist. muidu nii 13-14l 100 maante ja linn ja tiba vajutamist
Postitatud: 12.03.2007 14:45
Postitas Ar21
Kogu süsteem on üldiselt ikka nii vaba, kui vaba on tema kõige kitsam koht. Taga lõpus mingi kitsaskoht on vast kõige "ohutum", sest lõpus on gaasid jahtunud ja nende ruumala juba väiksem. Sellepärast võib lõpus kitsamas torus olla sama rõhk nagu alguses jämedamas torus.
Samas pole orginaaltagapütt ühelgi tänavaautol n.n. otseläbi-sport, vaid on mingi reeverstüüpi edasi-tagasi gaasivooluga, mis kindlasti avaldab gaasidele oma poolesuuremat vastusurvet, kui otseläbi pütt.
Samas pole ka kohanud ühtegi vaikset otseläbi tagapütti.
Eks peab valima kas oluline on 5 lisahobujõudu ja väiksem "turboauk" või
10-20 lisadetsibelli.
Postitatud: 12.03.2007 15:22
Postitas melfast
300zx on minu mäletamist mööda 4 kati. 2 vahetult peale turbot ja kaks póhja all.Esimese 2 eemaldamiseks tuleks mootor maha vótta koos kastiga.
Postitatud: 12.03.2007 16:19
Postitas RICE BURNER
300zx on minu mäletamist mööda 4 kati. 2 vahetult peale turbot ja kaks póhja all.Esimese 2 eemaldamiseks tuleks mootor maha vótta koos kastiga.
Kaks katti on. Esimesed on lihtsalt nn. leegipüüdjad, mille sisu võib samuti üles sulada. Eemaldada saab neid ka ilma mootorit maha võtmata!