2. leht 2-st
Postitatud: 07.03.2007 19:56
Postitas kiidrockk
esiteks tänud nõuannete eest, kell paigaldatud
jäänud veel selline küsimus, et mida nagu selle boosti näiduga pihta hakkata- või on see samalaadne küsimus nagu milleks tahhomeeter?
Postitatud: 07.03.2007 20:20
Postitas wa666ou
no ikka selleks, et vaadata, kuidas turbo rõhku hoiab ja kuidas rõhk üles tuleb.
ntx, mul oli WG actuator liiga kinni keeratud ja rõhk tuli juba väga madal üles ning tõusis maru kõrgeks. Ilma kellata ei teaks ju.
Ja kui rõhk on liiga madal, tuleb kapotialust uurima minna.
Postitatud: 08.03.2007 11:18
Postitas kiidrockk
wa666ou kirjutas:
no ikka selleks, et vaadata, kuidas turbo rõhku hoiab ja kuidas rõhk üles tuleb.
ega seal palu ses suhtes vaadata ei ole, peab ikka korralikult kiirendama, et rõhu ülesse veaks ja siis veel pigistama, et rõhu langemist üldse näha ehk sõitma punasest alast 1..2000 pööret madalamal. teisi sõnu igapäeva sõite juu nii ei tee.
Postitatud: 08.03.2007 12:01
Postitas ahto42
minul aitas kell rõhu pealekeeramist jälida, et enamvähem täpselt 0,2 bari saaks, mitte rohkem, ja kui MBC vahele panin siis on nt näha et tehase boost on juba 2000 rpm juures saadaval, ennem oli 2400 juures, pidevalt ei jälgi aga vahel ikka huvipärast et mis pööretel mis rõhk on, nt mul on diislil 1500rpm juures 0,3 bar rõhku
VAG mootori rõhu tõstmine WG ja/või N75 klapi abil
Postitatud: 08.03.2007 21:40
Postitas kiidrockk
kellel on kogemusi või teadmisi, kui palju võib "turvaliselt" WG tõukuri vaakumklapi reguleerimisega vw 1,8t 110 kw mootoril rõhku tõsta.
kas on keegi vahetanud stock vag N75 klappi N75J; N75H; N75 race klapi vastu- on tuntavat vahet; on sel mõtet jne.. (kas olen õigesti aru saanud, et N75 klapi vahetus ei tõsta rõhku vaid hoiab seda pikemalt)
Postitatud: 08.03.2007 23:06
Postitas wa666ou
mõtekam oleks panna MBC
Postitatud: 09.03.2007 14:09
Postitas Robo
Kas see aparaat sul chipitud on ve

Postitatud: 09.03.2007 16:03
Postitas wa666ou
Robo kirjutas:Kas see aparaat sul chipitud on ve

minu püssi mõtled?
ei, enne vaja kokteil kokku saada (pihustid, uus pump, DP, kat, uus föön).
Loodan, et ES-Tuning (pakub Upsolute'i) teeb ikka custom mäppi.
Postitatud: 10.03.2007 22:35
Postitas Robo
Postitatud: 11.03.2007 13:47
Postitas kiidrockk
Postitatud: 11.03.2007 14:03
Postitas Raceboy
Mihkel kirjutas:Krt mul subaru ja corrado map sensorid näitavad ikka 0.5 ja0.6 tuuri.
Kella täpsus on sellega võrreldes 0.
Aga eks see oleneb mootorist.
Mul on tunne vaikselt, et AutoGauge boost kellad näitavad kuidagi imelikult vaakumi ala.
Corrado smoke näitas MAP sensoriga peaegu identset väärtust.
No see kui palju mootor vaakumit tühikäigul näitab sõltub paljuski lisaks mootori kulumisele ka nukkvõllide profiilist jpm.
Porsche 928 V8 näitas nt 25-30 kPa, samas mu 924 mootor 40-45kpa.
Muide häälestusega saab seda näitu päris palju muuta ja enamasti soovitataksegi auto tühikäigul häälestada suurima vaakumi alasse.
Postitatud: 11.03.2007 14:08
Postitas Robo
No vot siis soovitangi sul selle robustse boostcontrollimise asemel lihtsalt algatuseks chip paigaldada --------
www.autohai.ee
Terv.............Deiv

Postitatud: 11.03.2007 14:09
Postitas Robo
No vot siis soovitangi sul selle robustse boostcontrollimise asemel lihtsalt algatuseks chip paigaldada --------
www.autohai.ee
Terv.............Deiv
