2. leht 3-st

Postitatud: 10.05.2007 1:37
Postitas Mihkel
Ehk siis kütuserõhk sul 4.0bar oli tol hetkel?
Elektriühendused olid kõik korralikult ja õige polaarsusega? (vale polaarsusega imeb ilmselt ülevalt tagasi hoopis)

Tundub, et tegu oli siis vist praak pumbaga.
Muidugi palju oleneb ka pumbale tulevast pingest.
200sx-il peaks see pump 4bar rõhu juures suutma ära toita 650cc pihustid.
Ehk siis ~450 hp.

Postitatud: 10.05.2007 8:19
Postitas Siim
Mihkel kirjutas: Walbro GSS341 (paagisisene):
300 L/H @ 1.0bar @ 13.1V
223 L/H @ 3.0bar @ 12.9V
185 L/H @ 4.0bar @ 12.8V
155 L/H @ 5.0bar @ 12.6V

Nissanil oli selline Walbro ja 5bari pealt hakas kaitsmet läbi lööma. Polnud ühe kordne jama vaid alati kui rõhk kõrgemaks läks.

Postitatud: 10.05.2007 9:41
Postitas Mihkel
Siis võttis rohkem voolu see pump kui kaitsme suurus oli.
Üldiselt on Jaapani autodel üldse kogu juhtmestik väga nigel ja alati tasub kaaluda kütusepumbale uute juhtmete vedamist.

Need andmed on siis sisuliselt nii antud, kui on kütusepumbale ilus jäme 4mm2 kaabel veetud.

Postitatud: 10.05.2007 10:34
Postitas collaracer
Ojaaa, pärast seda kui Mihkliga minu autole uue toite tegime kütusepumpadele ja sellega ligi 20Lph juurde saime, siis väga enam ei poolda lambi ristlõikega ja suvaühendustega süsteeme. (tegu oli siis veel kahe hädise Boschi pumbaga)

Postitatud: 10.05.2007 11:22
Postitas Ragnar
Ma loodan, et manuali järgi sai ka uus 20A kaitse pandud pumbale ? Mina ka esialgu ei lugenud manuali läbi panin pumba külge. Natuke sõitsin ringi kui ühel heal päeval veidi gaasitades kaitse maha põles.

Postitatud: 10.05.2007 11:29
Postitas Mihkel
Kui nii mõelda siis jah kaitsme hävimisel WOT ja full boosti juures on ilmselt kellad, kuna segu läheb just parajalt aeglaselt lahjaks, et oma kuritegu ära sooritada.

Selle vastu aitab see, et panna pihustid ja kütusepump ühe ja sama kaitsme alt.
Sest nii kui kaitse läbi läheb keeratakse pihustid ka kinni.

Postitatud: 10.05.2007 12:55
Postitas ejay
mul jäid kaitsmed terveks, aga juhtmestik oli muidugi vana...

Postitatud: 10.05.2007 13:31
Postitas Mihkel
Oled sa pumpa nüüd reaalselt testinud, et kindel oled pumba süüs?

Postitatud: 10.05.2007 13:33
Postitas ejay
mismoodi ma teda reaalselt testin? Ja ega ma pumpa süüdistagi, tahks ise ka teada, mis nagu selle põhjustas.

Postitatud: 10.05.2007 13:42
Postitas Mihkel
Mõõdad palju pumba tootlikus eri rõhkudel on.
Sildad kütusepumba relee otse ära.

Postitatud: 11.05.2007 20:39
Postitas Blu
Paneks siia ühe lingi Walbro ja Denso pumpade (paagisisesed) mõõtmistulemustele..
võrdlusmaterjaliks

http://www.roadraceengineering.com/fuel ... wrates.htm

Postitatud: 21.07.2008 1:49
Postitas Mihkel
Vana teema aga teen siia väikse posti veel peale väikest neti uurimust.
Convertisin veidi väärtusi ja võrdlesin eri tabelitega ja sisuliselt peaks Walbro 255lph hp pumpade tootlikus olema selline spec-ide järgi:
Kehtib nii GSL392 välise kui GSS340/1/2 paagisisese kohta.
rõhk | 12v | 13.5v
3.0bar | 215L | 255L
4.0bar | 200L | 235L
5.0bar | 170L | 210L

Võrdluseks siia minu tehtud testid mitte sisse töötanud pumpadega:
Walbro GSS341 (paagisisene):
300 L/H @ 1.0bar @ 13.1V
223 L/H @ 3.0bar @ 12.9V
185 L/H @ 4.0bar @ 12.8V
155 L/H @ 5.0bar @ 12.6V

Walbro GSL392 (paagiväline):
295 L/H @ 1.0bar @ 13.1V
235 L/H @ 3.0bar @ 12.8V
200 L/H @ 4.0bar @ 12.7V
160 L/H @ 5.0bar @ 12.5V

Ehk siis nagu ennegi mujalt silma jäänud mängib Walbro puhul suurt rolli toitepinge.
Tehaseandmed kalduvad pigem 13.5v peale.
Üldiselt võib tehasetabelit uskuda.

Nüüd peab enda Subaru Walbro tootlikuse originaal juhtmetega ka ära mõõtma.
Kui tootlikus ületab pihustite max flow siis pole põhjust muretseda ilmselt :)

Postitatud: 21.07.2008 13:36
Postitas altz
Mihkel kirjutas:Kui tootlikus ületab pihustite max flow siis pole põhjust muretseda ilmselt :)
Hmm, aga pumba tootlikus peaks ületama seda päris korralikult vist, vastasel juhul võib juba kütuserõhk hakata langema?

Postitatud: 21.07.2008 18:43
Postitas Mihkel
Kütuserõhk hakkab langema siis, kui pumba tootlikus liiga väike antud pihusti läbilaske juures.

Mõistlik oleks sinna jah varu jätta mõnikümmend liitrit vast, oleneb vast võimsustasemest.
Minu puhul siis 4x550cc pihustid max duty korral nõuavad minimaalselt 132L/min ning
olenevalt boostist millel nad otsa saavad, halvemal juhul @5bar kütuserõhk, on pumba tootlikus vähemalt 160L/H, seega varu on omajagu.

Postitatud: 21.07.2008 19:49
Postitas HP
Mihkel kirjutas:Kütuserõhk hakkab langema siis, kui pumba tootlikus liiga väike antud pihusti läbilaske juures.

Mõistlik oleks sinna jah varu jätta mõnikümmend liitrit vast, oleneb vast võimsustasemest.
Minu puhul siis 4x550cc pihustid max duty korral nõuavad minimaalselt 132L/min ning
olenevalt boostist millel nad otsa saavad, halvemal juhul @5bar kütuserõhk, on pumba tootlikus vähemalt 160L/H, seega varu on omajagu.
See 550cc on ju@3bar aga 5bar kütuse rõhu juures lasevad nad palju rohkem läbi või kuidas?