2. leht 4-st
Postitatud: 20.02.2007 22:44
Postitas Kuuno
marko teab paremini, aga subaru vennad olid öelnud, et ei kehti mootori garantii...
aga näen kah et sellel teemal ei ole väga mõtet! mingit lahendust siit ei tule ja nagu näen pol eka inimestel olulistkogemust tarbijakaitsega niiet markol uus tee avastada...
Postitatud: 20.02.2007 22:45
Postitas patrik
antud hetkel on kogu auto garantii 1 teema, teine asi on avariijärgne nn garantii. oli avarii ja kast sai sealt oma osa, pärast õnnestust Mariinekad kasti maha ei võtnud vaid paigaldasid uued kinnitused ja tala. kuna kast sai seal järelikult suht kõvasti pihta ja tekkis kasti sees hammasrattale / hammasratastele mikromõra siis sellest täiesti piisab. avarii toimus ka 3-da käiguga.
võid üritada oma põhjendust üles ehitada sellele tuginedes kuid vähegi mõtlev ja tehnikas tugev( ekspert) lükkab selle ümber. enne puruneb korpus kui hammasratas saab viga. oleks arusaadav kui laager hakkab häält tegema aga et hambad maha tuleks.. noh saad isegi aru et pole loogiline.hammakas võis olla tehasest defektiga või ei ole kast vastupidav. pigem ikka kiire ja hoolimatu sõit on selle põhjuseks.
eks lahang näitab. soovitan ka videomaterjal teha et pärast mitte kahetseda.
Postitatud: 20.02.2007 22:58
Postitas Marko
patrik kirjutas:antud hetkel on kogu auto garantii 1 teema, teine asi on avariijärgne nn garantii. oli avarii ja kast sai sealt oma osa, pärast õnnestust Mariinekad kasti maha ei võtnud vaid paigaldasid uued kinnitused ja tala. kuna kast sai seal järelikult suht kõvasti pihta ja tekkis kasti sees hammasrattale / hammasratastele mikromõra siis sellest täiesti piisab. avarii toimus ka 3-da käiguga.
võid üritada oma põhjendust üles ehitada sellele tuginedes kuid vähegi mõtlev ja tehnikas tugev( ekspert) lükkab selle ümber. enne puruneb korpus kui hammasratas saab viga. oleks arusaadav kui laager hakkab häält tegema aga et hambad maha tuleks.. noh saad isegi aru et pole loogiline.hammakas võis olla tehasest defektiga või ei ole kast vastupidav. pigem ikka kiire ja hoolimatu sõit on selle põhjuseks.
eks lahang näitab. soovitan ka videomaterjal teha et pärast mitte kahetseda.
loogiliselt mõeldes saab enamus inimesi ka aru et lumisel teel ei saa kolmandat käiku puruks sõita

ei ole sellel masinal selle käiguga enam erilist minekut, eksperdid jagavad ka seda ilmselt.
mariines öeldi jah et autolt võtavad mootorigarantii ära aga noh... mees annab sõna ja mees võtab sõna
enne annab sidur otsad kui kast, see subaru nõrk koht... evodel ilmselt sama värk kuna sidur on loomulik kadu.
Mariine maine kujundamiseks veel telesse minna ning samuti ausalt kogu lugu ära rääkida, võimalik et mina pole ainus kellele nn liiga tehtud.
Postitatud: 20.02.2007 23:22
Postitas Kuuno
Marko aga mis on sinu eesmärk antud loos?
saada auto korda?
saada mariine maine maha teha?
leida teisi kaaskannatajaid?
võimalikud lahendid-lähed telesse, teed mariinel margi maha ja nad ikka ei tee autot korda, mis oleks selle eesmärk siis?
kas sa ei saa ennem asju läbi seadusorganite aetud kui meedia...
Postitatud: 20.02.2007 23:33
Postitas Marko
Kuuno kirjutas:Marko aga mis on sinu eesmärk antud loos?
saada auto korda?
saada mariine maine maha teha?
leida teisi kaaskannatajaid?
võimalikud lahendid-lähed telesse, teed mariinel margi maha ja nad ikka ei tee autot korda, mis oleks selle eesmärk siis?
kas sa ei saa ennem asju läbi seadusorganite aetud kui meedia...
peamine eesmärk loomulikult sada masinal kast korda ja mitte selline lahend, et ise telliksin jaapanist uue.
soov jah uurida kas kellelgi on enne kogemusi sarnase juhtumiga, ei pea olema Mariinega kana kitkuda. Kõige kiiremini käib ikka läbi käidud tee.
tele... osad juhtumid on just tänu televisiooni / meedia mõjule saanud otsustava kannapöörde, kuna teatud grupp inimesi saab sellest teada ja asja hakatakse põhjalikumalt uurima
Mariine mainele ei mõju see probleem samuti hästi ja vaevalt neid ka ükskõikseks jätab, kui Subaru ongi selline lagunev auto siis rahval õigus ka seda teada.
Summutisüsteem pandi Mariines veel alla ka, enda pandud summutist ainult kollektor

Postitatud: 20.02.2007 23:52
Postitas Lauri_s
tarbijakaitse teemal võin niipalju nõu anda, et kui on mingid kindlad faktid, küsimused vms mida sa tahad mariinelt teada, aga nad väga ei kipu ütlema vms, siis on tähitud kiri selline, millele nad PEAVAD kirjalikult vastama, vist oli 10 päeva jooksul vms... et ehk on abi...
Postitatud: 20.02.2007 23:52
Postitas henri
Suht mõtetu ila, sellega ei jõua kuhugi. Juhul kui mariine süüdistab sind(Marko) milleski peaks ta seda ka paberil tegema, hiljem kui tuleb ekspertiisist vastupidine välja saad kohtust ka moraalset kahju nõuda. Siia postitamine pole suurem asi abivahend.
Ning juhul kui ta seda ei ole nõus paberikandjal tegema saadad mariinesse tähitud kirja, võid ka ise viia ja sekretärilt alkirja võtta et paber jõudis sinna kohale, küsimusega miks minu auto käigukasti viga ei kuulu garantii(kas siis auto või parandamise) alla. Juhul kui tuleb kirjalik vastus EI siis tuleb sõltumatusse ekspertiisi saata ja juhul kui sealt tuleb ka vastus et Sina oled süüdi ei ole enam mõtet vaielda.
Edu juristi leidmisel!
Postitatud: 21.02.2007 0:08
Postitas patrik
loogiliselt mõeldes saab enamus inimesi ka aru et lumisel teel ei saa kolmandat käiku puruks sõita

ei ole sellel masinal selle käiguga enam erilist minekut, eksperdid jagavad ka seda ilmselt.
eksperdid ei jaga seda arvamust päris kindlasti
viimati kui mina kontrollisin siis mootori jõumoment ei muutu vastavalt kiirusele või sellele mis käik sees on. pigem ikka pöörete järgi. samuti mida pikem käik seda rohkem on aega turbol pöördesse minna ja seda suurem moment mootori poolt mõjub kastile ja veermikule. samuti kui esimese käiguga käib kets ringi siis kolmandaga mitte nii lihtsalt ja kui esimesega jääb enamus momenti rakendamata siis kolmandaga seda tehakse. vaata, sidur libiseb ikka kõrgema käiguga rohkem-loe kasvõi lõputuid postitusi siduri libisemise kohta siin foorumis: e30tech.com - kõik, turbo paigalduse järgselt, kõrgema käiguga.
pigem juhtuvad sellised purunemised mitte ühe päevaga vaid ajapikku. nüüd tulebki sul välja selgitada kas tegu on: 1. tõusnud võimsusest tingitud purunemisega-detail ei pidanud vastu kuna jõuvaru ei olnud piisav
2. tehase praagiga- mikropragu või poorne materjaliosa-ebakvaliteetne jupp
3. valede sõiduvõtete kasutamisega
Postitatud: 21.02.2007 1:00
Postitas Mihkel
No WRX on ju siiski kiirema sõidu harrastamiseks mõeldud, mitte poes piima järel käimiseks.
Marko ei sõida ju selle autoga rallit, vaid harrastab sportlikumat sõitu nagu selle auto eesmärk ongi.
Ma saaks aru sellisest suhtumises esinduse poolt, kui seda autot kasutataks näiteks rahvaralli sõitmiseks.
See on ju tavaline igapäevaauto millega vahest nädalavahetusel ka kiiremat sõitu harrastada saab.
Eks olgem ausad on tegelikult asi selles, et Marko ei kasuta räigelt ülehinnatud Prodrive juppe, mida esindus pakub vaid on otsustanud soodsamate ja tunduvalt effektiivsemate tükkide kasuks.
Näiteks 98a mudelite Prodrive pakett ei andnud autole konkreetselt sittagi juurde nagu üks Inglane testis.
Asi lõppes sellega, et inimene tõestas esindusele ära, et see pakettt ei muuda auto sooritusvõimet ja sai oma raha tagasi.
Kuuldavasti uuematele mudelitele pidi asi siiski mõjuma.
Mis puudutab coolerit, siis see pigem hoiab mootorit kui kahjustab (jahedama õhuga detonatsiooni oht väiksem, kuigi mootoril stockis knock sensor).
Boost on ju tehaseseadele vastav. Samuti ei puutu summuti ka antud asjasse. Mootor on ju terve!
Aga antud teema on pigem kogemusteta inimestes kinni.
Olgem ausad, Eestis ei ole paljude autofirmade teenindusmeeskonnad just kõige pädevamate killast.
Eestis osatakse autodel ainult juppe vahetada, mitte ajudega mõelda.
Ja Marko see Mariine kalkull on tegelikult ~3x odavamalt teostatav, kui jupid teisest kohast võtta, kus kiiresti rikastuda soovivaid Rootslasi/Eestlasi vahel pole.
Seda ütlen juhuks, kui sul ikkagi tekib vajadus asi ise korda teha.
Postitatud: 21.02.2007 14:50
Postitas Ar21
Kiirestisõitmisel ja kiirestisõitmisel on ka vahe vahel.
Pole ju mingi saladus, et üht ja samat autot ühesuguses seades kasutavatel rallimeestel ei pea asjad ühtemoodi vastu. Ühel läheb järjest igasuguseid juppe ja teisel ei lähe pooltki niipalju. Mõnede juhtide sõidustiil on lõhkuvam, kui teisel.
Ma pole mingi eriline Mariine kummardaja (pigem vastupidi), aga sinu tegemistest Marko on ka mulle jäänud selle foorumi vahendusel selline mulje, et sa mitte just kõige hoolikam oma auto suhtes ei ole või pole su sõiduvõtted päris need, mis võiks või ootad sa sellelt autol liiga palju (mida on tegelikult suht raske teha).
Kas polnud see ka sina, kes kohe alguses uuel autol pooltelje pooleks sai ?
See pole kirjutatud mingi virisemise pärast. Kui mulle on selline mulje jäänud, siis pole ka midagi imestada, kui näiteks Mariinele jääb.
Kui juppide ostmiseks läheb. Võib olla palju abi ka näiteks
www.exist.ru
kus mõned hinnad on ikka üle mõistuse odavad, võrreldes meie esindusega. Sealt muidugi see, et peab ise kohapeal sulas maksmas käima (ülekandega maksta ei saa) ja suuremate asjade toomisega võib ka tolliga probleeme tulla. Ise olen sealt toonud mootori elektroonikat ~ 10 tuh. kr eest, samas, kui meie esinduses maksaks need samad asjad ~27 000 kr. Vahe on tohutu. Samas mitte kõikidel asjadel.
Postitatud: 21.02.2007 15:02
Postitas Ragnar
Pooltelg läks pooleks kuna tegemist oli tehase praagiga mida ka Mariine tunnistas.
Postitatud: 21.02.2007 15:05
Postitas Marko
Ar21 kirjutas:Kiirestisõitmisel ja kiirestisõitmisel on ka vahe vahel.
Pole ju mingi saladus, et üht ja samat autot ühesuguses seades kasutavatel rallimeestel ei pea asjad ühtemoodi vastu. Ühel läheb järjest igasuguseid juppe ja teisel ei lähe pooltki niipalju. Mõnede juhtide sõidustiil on lõhkuvam, kui teisel.
Ma pole mingi eriline Mariine kummardaja (pigem vastupidi), aga sinu tegemistest Marko on ka mulle jäänud selle foorumi vahendusel selline mulje, et sa mitte just kõige hoolikam oma auto suhtes ei ole või pole su sõiduvõtted päris need, mis võiks või ootad sa sellelt autol liiga palju (mida on tegelikult suht raske teha).
Kas polnud see ka sina, kes kohe alguses uuel autol pooltelje pooleks sai ?
See pole kirjutatud mingi virisemise pärast. Kui mulle on selline mulje jäänud, siis pole ka midagi imestada, kui näiteks Mariinele jääb.
Kui juppide ostmiseks läheb. Võib olla palju abi ka näiteks
www.exist.ru
kus mõned hinnad on ikka üle mõistuse odavad, võrreldes meie esindusega. Sealt muidugi see, et peab ise kohapeal sulas maksmas käima (ülekandega maksta ei saa) ja suuremate asjade toomisega võib ka tolliga probleeme tulla. Ise olen sealt toonud mootori elektroonikat ~ 10 tuh. kr eest, samas, kui meie esinduses maksaks need samad asjad ~27 000 kr. Vahe on tohutu. Samas mitte kõikidel asjadel.
poolteljel oli tehase mingi valu jälg peal, sealt ka see pooleks minemine
ei hoia oma autot??? kulla mees, ma ilmselt hoian seda rohkem ja hooldan mootori õlivahetusi jne kui mõni mees sokke vahetab

seega ära tule rääkima et see inimene kes kiiremat sõitu harrastab ei hoia oma asju. kui see auto on mõeldud tõesti niisama ringi töristamiseks siis olen ostuga tõesti ämbrisse astunud. autost lugupidamine näitab juba seda, et ei hakanud isearetusi tegema vaid sai võetud proovitud ja täpselt sellele mudelile mõeldud osad

Postitatud: 21.02.2007 15:23
Postitas Ar21
Mootoriõli vahetus ja kõik see on kena, aga sellel autol mängib justnimelt jõuülekande ja käigukasti tervise seisukohalt suurt rolli käiguvahetuse tehnika - siduripedaali, gaasipedaali ja käigukangi omavaheline sünkroonsus ja n.ö. sujuvus. See pole mingi otselülitustega kast, mis seediks mingeid, ülikiireid ja rapsivaid käiguvahetusi.
Mitmetes Subaru foorumites leidnud selle kohta terveid teemasid, kus õpetatakse kuidas õieti käiku vahetada, nii, et kastid ja muud asjad kestaks, samal ajal kiiruses olulilselt kaotamata.
Postitatud: 21.02.2007 15:44
Postitas Marko
Ar21 kirjutas:Mootoriõli vahetus ja kõik see on kena, aga sellel autol mängib justnimelt jõuülekande ja käigukasti tervise seisukohalt suurt rolli käiguvahetuse tehnika - siduripedaali, gaasipedaali ja käigukangi omavaheline sünkroonsus ja n.ö. sujuvus. See pole mingi otselülitustega kast, mis seediks mingeid, ülikiireid ja rapsivaid käiguvahetusi.
Mitmetes Subaru foorumites leidnud selle kohta terveid teemasid, kus õpetatakse kuidas õieti käiku vahetada, nii, et kastid ja muud asjad kestaks, samal ajal kiiruses olulilselt kaotamata.
mitte ainult sellel autol, see kehtib ikka kõigi manualkastiga masinate kohta. kas sa oled koos minuga sõitnud, et oled nii tark ja tead kuidas ma käiku vahetan? kõik oleks nagu targemad kui mina ja lahmite huupi et kast andis järgi käiguvahetusel... siin eksite rängalt, see kast ei purunenud käiguvahetusel

Postitatud: 21.02.2007 15:50
Postitas Raimo
Mariine rõhub, et kuna autole on paigaldatud uus summutisüsteem ja intercooler siis nad ei pea seda enam reaalseks garantiise panna... garantii- ja hooldusraamatus selline rida sees: garantii ei kehti kui autole on tehtud muudatusi mida valmistaja või importija ei ole lubanud, näiteks paigaldatud lisatulesid või muudetud mootori omadusi ( nt võimsuse suurendamiseks ), või autol kasutatakse rehve mida valmistaja või importija ei ole lubanud kasutada. Prodrive paketis samuti osa summutist ja intercooleri torustikust läheb vahetusse ning lisaks progetakse ka aju ringi (tõstetakse rõhku) mis minul on originaal.
Tuttav TKAst ütles, et selle järgi pole mõtet neile avaldust tegema minna.
See, et intercooleri ja summuti mõju mootorile pole märkimisväärne on omaette teema. Mariinel ilmselt rahakad kliendid ja pole mõtet eraldi tingimusi kellegile luua.