2. leht 2-st

Postitatud: 04.03.2007 23:05
Postitas Siim
Ragnar kirjutas:Ja teise nurga alt. Mis võiks olla alternatiiv äkki GT28R/RS'ile KKR'i valikust ? KKR280? Ma lugesin 1.3-1.8 konedele ideaalne ? Flow-map'i seal polnudki.
KKR380 = GT28RS
Numbrid KKR taga peaks tähendama maksimaalset numbrit mis suudavad puhuda.

Postitatud: 07.03.2007 12:53
Postitas Ragnar
KKR280 võiks siis 20VT Coupe jaoks originaali asenduseks hea valik olla. Tänud!

Postitatud: 15.04.2007 14:55
Postitas rookierice
http://www.biltema.se/products/product. ... mId=130835 Neid saab ju parema hinnaga ka kui Olavi käest :lol:

Postitatud: 15.04.2007 15:46
Postitas mart154
KKR330 Olavil 6.3k ja biltemas 6.9k SEK?

tõesti odavam :lol:

Postitatud: 15.04.2007 15:55
Postitas rookierice
mart154 kirjutas:KKR330 Olavil 6.3k ja biltemas 6.9k SEK?

tõesti odavam :lol:
Palju töötajaid, kellel kõigil vaja 20ksek kuus rõõmsalt maksta, suured kasumid, 25% käibekas ja muud toredad maksud... miks ma küll iga asjaga kohe Rootsis poodi ei jookse, vaid enne natuke infot otsin. ;)

Juhe koos hetkel, lbsm->cfm kuidas?

Uuesti edit, lõpuks näkkas

1lb/min = 14.472 cfm


Kas teistele peale KR330 flow mapi pole? 280 võiks isegi asja olla, 330 ei puhu madalatel pööretel mitte essugi välja, mingile 7000+RPM 2liitrisele sobib muidugi hästi

Postitatud: 01.06.2007 12:04
Postitas umka
parm kirjutas:
puna kirjutas:Endal kogemus puudub kuna liiga teiselpool maailma asjad.
Trantsport teeks asja liiga kalliks.
6kuud tootja garantiid on liiga vähe kuidagi tehase poolt anda.
tere hr puna

kuna sul endal kogemus puudub nendega , miks sa üldse sõna võtsid?

minu müügihinnad on sellised , need on koos km-ga ja eesti kroonides

KKR330 6300
KKR430 7800
KKR480 7800
KKR250 5100
KKR280 6700
KKR380 6900
KKR560 8700
KKR1000 18000
KKR330 7800

kuni 560ni on kõik sisese WG-ga , kõik turbod on ainult õlijahutusega

eks igaüks otsustab ise kas "trantsport" on kallis või odav


palju annab holset,garret,ihi,kkk turbotele garantiid?



olavi
Sa kirjutasid et kõik turbod ainult õlijahutusega, aga siin http://www.otomoto.com.au/kkrturbo.htm kirjas et veejahutusega ka
(KKR280 Fast response for small capacity engines
Water-cooled)

Postitatud: 01.06.2007 12:16
Postitas parm
tere,

vesi+õli ikka,alguses lugesin ise valesti :)

olavi

Postitatud: 17.09.2007 23:34
Postitas peedu.
Huvitab et milline neist sobiks opeli c20 let-ist tõsise jõu võtmiseks ?

Postitatud: 18.09.2007 9:34
Postitas Marko
peedu. kirjutas:Huvitab et milline neist sobiks opeli c20 let-ist tõsise jõu võtmiseks ?
nii ei saa vaadata, et tõsise jõu võtmiseks. mina pakuksin sealt valikust
KKR1000 18000.-
kõik sõltub ikka sellest mida sa oma mootoriga teinud oled? millised on plaanid ja eesmärgid?

Postitatud: 18.09.2007 12:23
Postitas peedu.
Mootoriga plaan uued kepsud, kolvid ühesõnaga sisu uus jõudu alguses 300 oleks ok. Hiljem kindlasti enam. Ise vaatasin KKR560.

Postitatud: 18.09.2007 20:48
Postitas Marko
peedu. kirjutas:Mootoriga plaan uued kepsud, kolvid ühesõnaga sisu uus jõudu alguses 300 oleks ok. Hiljem kindlasti enam. Ise vaatasin KKR560.
560HP ühesõnaga?
ma pakun, et soovitavalt uued nukad ja kaane portimine ning tihend kindlasti. oled uurinud palju vänt kannatab?

Postitatud: 18.09.2007 21:55
Postitas peedu.
Ei ole vända kohta uurinud veel kuna alguses tuleb väga tagasihoidlik seade. Oskad öelda äkki palju kannatab ?