2. leht 32-st
					
				
				Postitatud: 23.02.2007 23:50
				Postitas Mr.Drift
				Väga hea värk et sellliseid projekte ka kokku krutitakse, ära ainult pooleli jäta
Sa võiksid mullegi häid vihjeid jagada, adopteerisin reno turboprojektika, a sellel vaid väikesed miinused seoses mootorijuhtimise puudumisega.
			 
			
					
				
				Postitatud: 24.02.2007 0:32
				Postitas junsu
				kui saalesid vahetada mõtled,siis mul m30 omad olemas orig.mõõdus.peaksid samad olema,mis m10 mootoril.
			 
			
					
				
				Postitatud: 24.02.2007 10:48
				Postitas Mihkel
				Mr.Drift kirjutas:Väga hea värk et sellliseid projekte ka kokku krutitakse, ära ainult pooleli jäta
Sa võiksid mullegi häid vihjeid jagada, adopteerisin reno turboprojektika, a sellel vaid väikesed miinused seoses mootorijuhtimise puudumisega.
See komplekt on ka minu ideede peal üles ehitatud kuigi üleeelmise auto peal (komplekt rännanud juba 3-mandale autole).
Ühtteist tuleb seal ikka veel nokitseda peale mootorijuhtimise.
 
			
					
				
				Postitatud: 24.02.2007 12:12
				Postitas Mr.Drift
				Maini siis mõned variandid
			 
			
					
				
				Postitatud: 24.02.2007 12:15
				Postitas Mihkel
				Mr.Drift kirjutas:Maini siis mõned variandid
Korralik pump, normaalne kütuserõhu regulaator, suuremad pihustid, mootorijuhtimine.
Mootor ja turbo tahavad vist ka natuke näppimist.
 
			
					
				
				Postitatud: 24.02.2007 12:18
				Postitas Mr.Drift
				mnjah, pihustid siis väidetavalt turbo saabi omad a,la 333cc. Pumba peale mõtisklesin isegi. Aga küsimärk on ikkagi juhtimine.
Kas sama komplekt oli kunagi ka ühe hõbedase universaalkolmese peal 

 
			
					
				
				Postitatud: 24.02.2007 12:22
				Postitas Mihkel
				Jah seal see oli aga kui keegi pihusteid vahetanud pole, siis on need 214cc mitte 333cc.
Reno neid minuteada ise ei vahetanud.
Selle sama hõbedase peal töötas see komplekt kõige paremini kuigi oli ka ülialgeline.
Hõbedasest paremat aega pole ka ükski auto selle komplektiga sõitnud.
Aga kuskilt peab alustama ja tol hetkel sarnaseid projekte rohkem eriti polnud.
Nüüd on aeg nii palju edasi läinud ja asjad odavamaks, et asju tuleks korralikult teha.
			 
			
					
				
				Postitatud: 28.02.2007 17:48
				Postitas Mihkel
				Vahepeal sai natuke mootoridetaile puhastatud.
Piltidelt näha, mis on enne ja pärast tulemus.
Kõik ülejäänud detailid olid seest pea sama roojased, kui klapikambrikaas.
 
  
  
  
Rohkem pilte asjadest --> 
http://m-tuning.ee/galerii/E30DetailidePuhastamine
Ei raatsigi enam asju eriti seest sitase mootori külge panna.
Ei taha mootorit laiali kiskuda, kuna tahan see suvi juba sõita 

.
Peab siis üritama võimalikult puhtaks asja saada kui tükid mootoril küljes on.
Mingi osa sodist vähemasti hoiab nüüd mootorist heaga eemal.
 
			
					
				
				Postitatud: 28.02.2007 18:05
				Postitas altz
				millega puhastasid? 
Kui surve pesu, siis mitme bar-ine?
			 
			
					
				
				Postitatud: 28.02.2007 18:13
				Postitas Mihkel
				Leotasin nö. pigi/õli/rasva eemaldus vahendi lahuses.
Üle ph11 ei soovita lahust teha, kuna siis võib juhtuda, et väiksemaid detaile enam pole mida välja võtta (üldiselt ained leeliselised ja see sööb alumiiniumi)  
 
Aga üldiselt järgmine kord ma toimiksin nii, et aega ja pesuainet kokku hoida:
Kõigepalt must detail korraliku pesuvahendiga kokku leotada, parem ehk isegi pintliga peale kanda.
10min seista lasta ja siis lähedalt suure survega puhtaks pesta (alumiiniumiga ei juhtu midagi).
Nüüd see ülejäänud jama mis järgi jääb teha kuskil kraanikausis nii näiteks, et kanda musta koha peale puhastusaine kontsentraati ja
lasta seista 10 min ja siis panna nats juurde ning hõõruda korralikult harjaga puhtaks.
Lõpuks loputada korarlikul veega puhtaks uuesti. Peaks päris hea tulemuse saama.
 
			
					
				
				Postitatud: 02.03.2007 1:33
				Postitas Mihkel
				Täna saabus mulle otse garaazi ka Innovate Motorsports WideBand lambdakontrolleri indikaator.

 
			
					
				
				Postitatud: 02.03.2007 14:44
				Postitas Miq
				lahe vanakooli tükk. punane taustavalgus ja siis on bro..
tubli töö.. tahaks ka
			 
			
					
				
				Postitatud: 02.03.2007 17:07
				Postitas Robo
				Jumalast üliägeda , vanakooli, GAS 53 välimusega näidik - - - kui raatsid,siis kriba mulle PS-i kes seda müüb ja mis hinnaga komplekt tuleb  
 
   
 
     Terv..........Deiv
 
			
					
				
				Postitatud: 02.03.2007 19:58
				Postitas wa666ou
				Robo kirjutas:Jumalast üliägeda , vanakooli, GAS 53 välimusega näidik - - - kui raatsid,siis kriba mulle PS-i kes seda müüb ja mis hinnaga komplekt tuleb  
 
   
 
     Terv..........Deiv
 
oleks ka sellest infost huvitatud, kui tüli ei tee
 
			
					
				
				Postitatud: 02.03.2007 20:16
				Postitas Mihkel
				Vat kui neid teistsuguseid sama välimusega saada oleks võtaks isegi.
Olavi juba uurib, mis sealt veel saada on.
See kell hoopis teiselt firmalt tellitud kui kella tootja on.
Võin pimedas ka ühe pildid teha (valgustus ka vanakooli oma)  
 
Tootja koduleht: 
http://www.westach.com/
Enamus asjad on veel hullem vanakool seal  
