2. leht 5-st
Postitatud: 18.09.2007 9:25
Postitas mulk
Miq kirjutas:siia maani kõik on väga tubli ja kiidetav, aga jään Syncro't ootatama. 3 liitrit, turbo, esivedu - veits arulage IMO.

Harrastusauto puhul on m6istlikus yldse kysitav
Peamine, et ehitamine pakub naudingut, miski muu ei loe

Postitatud: 18.09.2007 15:11
Postitas Ints
On võimalik sõita esiveoga, aga kui auto tuleb võimas siis rooliga saab rapsida kõvasti ja vales kohas kaasi vajutades võib asi jamaks minna, eriti rööpasse sõidetud teel!!!
jõudu.
Postitatud: 10.10.2007 22:14
Postitas Ahwen
Väheke uuendust teemasse:
Muretsetud sai ATP väljalaskekollektor.
Samuti auto "paljaks" kistud hetkel mittevajalikest jubinatest. Selline tunne, et olen jälle alguses tagasi...
Ning täna saabus Keisei-Racingust minuni ka üks magus jubin

Tegemist siis Garrett GT3582R puhuriga. Peaks esialgu ära toitma...

Postitatud: 10.10.2007 23:13
Postitas Mihkel
Ma sain ka seda puhurit täna päeval käes hoida

Postitatud: 11.10.2007 9:54
Postitas Siim-R
Aga pritsungist mul ei jäänd silma miskit,aju??,ja käigukast?Amordid tundusid ka Bilsude moodi?
Muidu väga ilus komplekt auto välimuse ja mootori kohta!
Postitatud: 11.10.2007 10:06
Postitas Ahwen
Siim-R kirjutas:Aga pritsungist mul ei jäänd silma miskit,aju??,ja käigukast?Amordid tundusid ka Bilsude moodi?
Muidu väga ilus komplekt auto välimuse ja mootori kohta!
Amordid Konid, reg. jäikusega
Aju - välja valitud ja tuleb omal ajal
Küttesüsteem - samuti välja valitud ja tulemas uued pumbad, pihustid, voolikud (nii nagu ikka peab).
Postitatud: 11.10.2007 22:08
Postitas puna
Mihkel kirjutas:Ma sain ka seda puhurit täna päeval käes hoida

Pole just eriline saavutus.
Eks kutsun sind appi kui mõni suurem (~60kg) tellimisse läheb.
see suht väike veel mis ülal pildil.
Postitatud: 12.10.2007 0:22
Postitas Mihkel
Lihtsalt mõnus bling asi on, ei pidanudki suurust silmas.
Igapäevaselt ei vedele minu silmeall poleeritud kompressoriosaga turbosid.
Juhtusin turbo postitajaga enne kokku kui asi Veiko poole teele saadeti.
Postitatud: 12.10.2007 20:43
Postitas subaru
Kui palju siis selline turbo maksab tänapäeval.
Postitatud: 17.01.2008 12:48
Postitas Ahwen
Uendaks veidi pildimaterjali:
Üle tüki aja saabus jälle uus vidin. Seekord tegemist siis Nuke Performances valmistatud pihustilatiga. Üsna stiilne näeb minu meelest välja kah

Postitatud: 17.01.2008 18:26
Postitas Raceboy
Hehee, täitsa tuttav teema. Göteborgist peaks see pärit olema

Postitatud: 31.01.2008 11:03
Postitas Ahwen
Vahepeal tuli hull mõte peale

Asi on proovimist väärt...
Asja point on selline, et istutada selline huvitav kooslus, nagu VR6 mootor ning Audi S2 käigukast üheskoos Golfi alla:
Esmalt tuli veidi modida esisilda. Mõned tugevdused on vaja veel juurde keevitada.
Kui sild sai paika, tegin proovisõidu mootoriruumi. Kuna plekk jäi ette, siis tuli veidi lõiketööd teha:
Kunagi võiks see asi välja näha nii:
Hetkel on idee paigas, kuidas ehitada välja ka mootori/käigukasti kandurid. Mõlemale poole peaks ideelisel tulema neid 3 tk (Üks ette, teine mootori/käigukasti ühenduskohta ning kolmas käigukasti külge).
Sai sõbra käest ka võetud mõned polüretaanpuksid ning eks hakkame vaikselt proovima...
Postitatud: 31.01.2008 11:47
Postitas marauder
Et siis neliveduseks?
Postitatud: 31.01.2008 12:30
Postitas TevoDekk
Või veel parem-kaotad valeveo ära ja ainult tagaveduliseks

Postitatud: 31.01.2008 14:29
Postitas HP
audi S2 (5k)käigukast üks nõrgemaid audide seast pigem 6käiguline või päris vana tüüp keskdifri lukustusega.
See on minu arvamus ja kogemus.
Kas kast istub üks ühele mootori otsa?