2. leht 5-st
Postitatud: 16.02.2007 20:13
Postitas Siim
Kaan on maas.
*Kaan korras, kõver pole ja pragusi ka ei ole.
*kaanetihend korras
*Kolvid loksuvad (2 ja 3 kolb)
*Kolvidel peal sellised jälied, et keegi klapid pähe lasknud. Mart, sina vist?
Tänaseks kõik, homme pildid.
Postitatud: 17.02.2007 0:26
Postitas VectraT
no läksid naca pähe

, ikka juhtub...
Ja kolvid loksuvadki....Kas rõngad paistavad ok?
Postitatud: 17.02.2007 2:02
Postitas Mihkel
Kas kaas käis sul pingis ka et 100% saad väita, et sirge on?
Rõngad korras?
Postitatud: 17.02.2007 11:31
Postitas Siim
Mihkel kirjutas:Kas kaas käis sul pingis ka et 100% saad väita, et sirge on?
Rõngad korras?
Rõngaste olukorda veel ei tea, plokk alles aiste vahel.
Üldjuhul kui kolvid lopendavad plokis on rõngad ära 9-l juhul kümnest.
Kaane sirgust reedel õhtul ja pärnus mõõta?
Tegelikult on kõige kiirem ja lihtsam teha seda nii:
Pilte:
http://www.zone.ee/819ATP/album1/
Esimesse posti lisatud mõned ilusamad pildid autost endast.
Postitatud: 17.02.2007 12:22
Postitas Reims
Sellel mootoril ka Coscast kaas?Kolvid õnneks suht-koht kergelt pihta saanud
Postitatud: 17.02.2007 12:49
Postitas Siim
Reims kirjutas:Sellel mootoril ka Coscast kaas?Kolvid õnneks suht-koht kergelt pihta saanud
Ei ole Coscast
Postitatud: 17.02.2007 21:54
Postitas altz
Kui palju nad sul loksuvad? Arvestada tuleb siiski ka ju paisumisega...kuidas surved mootoril olid?
Postitatud: 18.02.2007 11:10
Postitas Siim
Surveid ei olnudki kahes keskmises silindris ja mõlemad keskmised kolvid loksuvad palju. Selgelt aru saadava, et midagi on valesti nendega. Väike liikumine on esimeses ja neljandas silindris, mis oli täiesti normaalne.
Postitatud: 03.03.2007 17:24
Postitas Siim
rõngad pees
2-l ja 3-ndal kolvil ülemised surverõngad täiesti pulbriks ja tükideks. Alumised kinni. 1-l ja 4-ndal korras.
Silindrid siledad, homme ehk saab üle ka mõõta.
Kolvid suht palju vatti saanud. klapid pähe saanud + suht pöördes olnud, vaadates kolvi külgi.
Saaled korras,
Väntvõll korras,
Mis peamine.
Rõngastest pilte tegema hiljem, tegin aga suht udu kogu oli tulemus.

Postitatud: 03.03.2007 19:23
Postitas Robo
Sellele autole on viimane aeg teha korralik väljalaske kolle ja paigaldada mingi soliidsem föön - see original kolle tekitabki keskmistes silindrites (eriti kolmandas) rämedat ülekuumenemist ning kõikke sinna juurdekuuluvat
Kolle puhul soovitan vaadata Kuuno ja Marko autode poole
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... c&start=60
Postitatud: 03.03.2007 19:34
Postitas Siim
Robo kirjutas:Sellele autole on viimane aeg teha korralik väljalaske kolle ja paigaldada mingi soliidsem föön - see original kolle tekitabki keskmistes silindrites (eriti kolmandas) rämedat ülekuumenemist ning kõikke sinna juurdekuuluvat
Kolle puhul soovitan vaadata Kuuno ja Marko autode poole
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... c&start=60
See aasta ei vaheta ma kindlasti neid välja, vb kunagi hiljem
Postitatud: 03.03.2007 19:43
Postitas GSI
kle
ma annan sulle 500 eegu eest vabalhingava 16v kolde patriotismi mõttes ära. Selle saed enne ühendumiskohta ära ja paned flantsi ja WG külge.
See peaks asjale juurde andma küll.
Postitatud: 03.03.2007 20:17
Postitas Siim
GSI kirjutas:kle
ma annan sulle 500 eegu eest vabalhingava 16v kolde patriotismi mõttes ära. Selle saed enne ühendumiskohta ära ja paned flantsi ja WG külge.
See peaks asjale juurde andma küll.
paku miks mulle see lahendus ei sobi
Postitatud: 04.03.2007 13:43
Postitas Robo
Patriotistid võiks seda nagu teada jahh -

Aga Mardil on ka muidu selline C20XE väljalaske kolle samasuguseks eesmärgiks täitsa olemas nii,et küsi talt ja ma usun,et ta mingit kirvest selga ei löö

Fööni pead muidugi ikkagi leidma
Terv.................Deiv
Postitatud: 04.03.2007 19:34
Postitas Siim
Robo kirjutas:Patriotistid võiks seda nagu teada jahh -

Aga Mardil on ka muidu selline C20XE väljalaske kolle samasuguseks eesmärgiks täitsa olemas nii,et küsi talt ja ma usun,et ta mingit kirvest selga ei löö

Fööni pead muidugi ikkagi leidma
Terv.................Deiv
Tere Tere Deiv,
pm teie silmis oleks asi nii?
1)
võtta C20XE kolle
2)
saag sisse ühendus kohta
3)
flants külge keevitada ja turbo külge panna + mõned kronsad
Liiga madalale jääb turbo nii, siis tuleb üsna palju keevitada ja jebida, et jääks normaalsesse asendisse.