2. leht 2-st

Postitatud: 10.01.2007 20:45
Postitas Audiophile
sry mehed aga see soga läheb kustutamisele..

Toetun oma juppide valikus inimeste nõuannetele kellel on REAALSELT kogemusi antud juppide teemas.

Parandan ennast coilid ei ole tõepoolest 20 korda tugevama süütega... see on veidi ülepakutud aga millegipärast soovitatakse gap-i suurendada coilpacki kasutades vs jagaja..+

Ei viitsi vaielda teemal et jagaja on super hea ja et autotootjad ülemaailma on läinud elektronsüütele vaid saastenormide pärast.

Kommentaarid selles vallas on teretulnud inimestelt kellel on olemas reaalsed kogemused mitte ei toetu internetist loetule


Neid argumente mis räägivad jagajasüüte vs coilpack vastu on päris mitmeid

Postitatud: 10.01.2007 21:08
Postitas unoturbo
OT: Teeksin ettepaneku tõsta need viimased konkreetse autoga mitteseotud lõigud vaba teema alla.. a la pealkirjaga "vaidlused süüte teemal" vms :)

Iseenesest oli tore lugeda :)

Kas moderaatoritel on see võimalik?


Ja teemasse ka: Soovin su marulahedale autole vinget minekut ja et ikka krabisevat jätkuks ideede teostamiseks! :)

Postitatud: 26.01.2007 17:12
Postitas forsin
Audiophile kirjutas: Süütesüsteem on 20 korda tugevama sädemega kui originaalis kasutatav jagajaga süsteem.

Kasutan väga kiire protsessoriga väga täpset ja kaasaaegset fuel managementi mitte 20 aastat vana motronicut.
Selline lähenemine võimaldab mul sõita väiksema rõhuga + auto alumine ots peaks olema kõvasti "ergum" Markus
audi puhul öeldkse et sädeme jõud on 10 korda tugevam