2. leht 3-st

Postitatud: 22.01.2007 20:12
Postitas MeelisV
henri kirjutas:Markeli Galandil oli juba stockis automaatkastiga turbomootor. Ja see kast oli loodud taluma 2.5l turbomootori väänet.

Sellel galandil on stockis 280jõudu ning 400 EI ole igapäevane võimsus, saavutati see võimsus koos 50 nitro lisaga. Ja huvitav miks Markel ostis jaapanist endale teise auto varuosadeks?
:badgrin: :badgrin: :badgrin:
selle millega mina praegu kulgen

Postitatud: 22.01.2007 20:21
Postitas henri
vahekast kus on?

see läks kohe äravõtmisele nagu aru sain?

Postitatud: 22.01.2007 20:23
Postitas MeelisV
ei ei minu auto on komplektne ja 4x4 toimib suurepäraselt.
praegust ilma vaadates siis vaid :lol:

Postitatud: 22.01.2007 20:25
Postitas henri
kas universaalkerega?
huvitav kui palju ta neid eestisse tarinud on :? .

Postitatud: 23.01.2007 1:07
Postitas d.k.
Marko kirjutas:
d.k. kirjutas:mille pealt see 300k kokku tuleb?
Enda arvutus oleks järgmine:
VEMS aju 7000 kr
Bosch LSU4 lairiba lambda sensor 900 kr
Cobbtuning kolvid 6900 kr
Cobbtuning kepsud 8500kr ( kui titaanist võtta siis oleks 23000kr, aga kas see lisakulu tasub end ära?)
Blowoff ~3000kr
koonusfilter ~1700kr
kollektor ~6000kr
kütusepump ~2000kr
2 kasutatud 300ZX turbot ja intercooler müüdi siinsamas foorumis just 3000kr eest maha.
____________________
siit tuleb kokku 32000kr
vems on alates 7K kui sinna mingeid rakendusi juurde ei vali ;) siis soovitavalt juurde see EGT, ok lcd jätad ära, sisest mapi ikka vemsile vaja jne... pistikud + klemmid samuti.
kütuserõhu regulaator, õhk turbosse -> cooler -> sisselase, juba need põlved jne maksavad... uued flansid jne. 400hp on hea küll kuid kui kast ei pea vastu siis on asjal ikka mõtet? sama asi ka difrite ja poolasside kohta ;)
toorikuks võtta ikka korraliku põhjaga auto muidu suredki oma projekti otsa. niisama ei tule midagi, neid asju mis tegelikult vajavad vahetust on rohkem kui sa ilmselt esmapilgul ette kujutad. juba turboga impresal on see turbo valik mega oluline siis sina oma vabalthingava väljalaske nukkadega ei teagi millal valesti valitud turboga boosti näeksid :roll:

keegi ei mõista hukka sinu tegemisi kuid sellise suhtumisega, et milleks neid ja neid vaja, ei savuta sa oma plaane ja 100K on vähe sellise mastaabiga asja jaoks. jutt siis 4wd-st mis paneb omad nõuded juba... mine mõõda oma poolasside läbimõõt ära ja võrdle seda impreza STI omaga... siis ehk mõistad millest käib jutt
Nojah, eks Sul ole asjaga kogemusi juba, aga esialgu on plaanis säästuprojekt. Kuna olen töötu siis pole mul 100k võtta lihtsalt kuskilt :( (no OK, kui auto maha müüa siis oleks ~120k aga endale p***sse kõlge pole mõtet turbot aretada :badgrin: )
Põhiasi et mootor laiali ei läheks, selleks ka sepistatud sisu ja korralik kütusesüsteem, aga kui veermikus miski järgi annab, siis teen kunagi kui tööd saan uue ja parema 8)

Impreza poolasse pole mul kuskilt võtta :?
Mida Sa muidu selle all silmas pead?
toorikuks võtta ikka korraliku põhjaga auto muidu suredki oma projekti otsa.
Ise ehitasid ka ju vabalthingavast Opelist 450hj turboka, kas Sinu arust ei tasunud selline projekt ära?


Kas keegi pihustite komplekti hinda oskab öelda? Ja kui suuri pihusteid mul 400hj jaoks vaja läheb

Postitatud: 23.01.2007 1:18
Postitas Mihkel
Markol nüüd hetkel see auto küll 450hp IMO ei ole.

Sellisest autost IMO säätuprojekti on suht mõttetu teha.

Postitatud: 23.01.2007 1:29
Postitas d.k.
Mihkel kirjutas:Markol nüüd hetkel see auto küll 450hp IMO ei ole.

Sellisest autost IMO säätuprojekti on suht mõttetu teha.
no lugejate autode alt loen ma 480hj välja, dünograafikut ma küll näinud pole. Aga see selleks.

miks nagu sellest autost säästuprojekt mõtetu on? Kas siis Impreza GT+FMIC+chip oleks mõtekam? Selle saaks ka ehk 120000 eest kätte, rohkem mul raha pole. Nii küll 400hj ei saavuta, aga esialgu oleks sellegagi rahul. 150hj nii suure auto jaoks nagu Legacy on ikka vägagi vähe :(

ja ootaks siis soovitusi turbo ja pihustite valikul, aitäh

Postitatud: 23.01.2007 1:40
Postitas Mihkel
No ülekandest räägitakse sulle selle tõttu, et Impreza GT kastid lähevad juba originaal jõuga suht tihedalt laiali.
Vaevalt nüüd vabalthingava Legacy ülekanne tugevam on.

Kas sa oled vaadanud või küsinud palju Markol sinna Astra alla juba raha läinud on?

Säästuprojekti all pean silmas seda, et ei ole kõike mõtet üle käe teha ja võimalikult odavalt.
Kui juba sisu ära vahetad, siis võiks asja kestvaks ka teha.

Kas nendel kolbidel kepsudel on muu juurdekuuluv ka kaasas?
Palju Subaru originaal saaled maksavad?

Alla 50K ei tee ka ise Know-how'd omades korraliku asja.
Oled sa enne mõne turboprojekti teinud ja seadistanud?
Sinna listi lisandub veel väga palju kulumaterjale ,mis iga väike sada krooni teevad lõpuks kokku kümme ja enam tuhat.

Sellise projekti ehitust võiks alustada tegelikutl auto täishooldusest.
Vahetada vajaminevad puksid näiteks, mis ei ole Subarul teps mitte odavad enamasti.

Mul on enda auto hoolduse ja ehitamise alla läinud aasta ajaga teine auto hind.
Ja hetkel seal raudselt alla 200kw.
Et asi ilusti jooksma saada kuluks veel ~30k.
See sisaldaks siis progetavat aju ja pihusteid ning pihustilatte.
Töö tuleb selle raha sees kõik ise teha.

Postitatud: 23.01.2007 1:49
Postitas Mihkel
Kust sa selle 480hp Marko auto juures välja loed?

See number mis turbo juurde kirjutatud on turbo tootlikuse maksimaalne limiit.
Selle saavutamiseks peab ka mootor sellist õhukogust vastu võtma.

Kui see 400hp autode ehitamine nii lihtne oleks nagu sina mainid, siis oleks Eesti selliseid 400hp autosid juba täis.

Miks sul see 400hp just nii oluline on?
Impreza sõidab 12s sisse juba ka 300hp-ga.

Postitatud: 23.01.2007 9:55
Postitas patrik
millal sa viimati jooksu uusi korraliku firma rehve oled ostnud? kas 20l sajale kõige paremat kütet ikka jõuad/ oled nõus sisse ostma?


ma ei saa aru selliste teemade poindist. pole mina veel näinud et sellisest teemast korralik projekt välja areneks. internet on kõikvõimalikku infot täis- kui ikka tõsi taga siis otsitakse kõik inff ise üles mitte ei küsita mis pihusti millist hp toetab- google otsing annab kindlalt selleks mitu kalkulaatorit välja, samamoodi on enamuse progetavate ajude weebilehtedel tabelid olemas. turbo on korraliku projekti kõige odavam jupp muide

alles siin oli paar teemat, küll e36 turbotamise küll m3 kohta- mitte kuskile need ei viinud.
hetkel valitseb eestis tööjõupuudus mitte tööpuudus muide

Postitatud: 23.01.2007 12:52
Postitas d.k.
Mihkel kirjutas:No ülekandest räägitakse sulle selle tõttu, et Impreza GT kastid lähevad juba originaal jõuga suht tihedalt laiali.
Vaevalt nüüd vabalthingava Legacy ülekanne tugevam on.

Kas sa oled vaadanud või küsinud palju Markol sinna Astra alla juba raha läinud on?

Säästuprojekti all pean silmas seda, et ei ole kõike mõtet üle käe teha ja võimalikult odavalt.
Kui juba sisu ära vahetad, siis võiks asja kestvaks ka teha.

Kas nendel kolbidel kepsudel on muu juurdekuuluv ka kaasas?
Palju Subaru originaal saaled maksavad?

Alla 50K ei tee ka ise Know-how'd omades korraliku asja.
Oled sa enne mõne turboprojekti teinud ja seadistanud?
Sinna listi lisandub veel väga palju kulumaterjale ,mis iga väike sada krooni teevad lõpuks kokku kümme ja enam tuhat.

Sellise projekti ehitust võiks alustada tegelikutl auto täishooldusest.
Vahetada vajaminevad puksid näiteks, mis ei ole Subarul teps mitte odavad enamasti.

Mul on enda auto hoolduse ja ehitamise alla läinud aasta ajaga teine auto hind.
Ja hetkel seal raudselt alla 200kw.
Et asi ilusti jooksma saada kuluks veel ~30k.
See sisaldaks siis progetavat aju ja pihusteid ning pihustilatte.
Töö tuleb selle raha sees kõik ise teha.
Nojah, eks Sa käid tööl ja saad korraliku palka, mine pean kahjuks aasatete jooksul moblade ja valuvelgedega äritsemisest kogutud rahaga piirduma seniks kuni töökoha leiab. Kuna veermikus väga hullusid kolkse pole siis ei kiirustaks kohe ka pukse välja vahetama. Kui kunagi töökoha leian panenn kohe polüretaanid, need vähemalt kestavad meie teede peal ja on ringrajal ka abiks.
Mihkel kirjutas: Miks sul see 400hp just nii oluline on?
Impreza sõidab 12s sisse juba ka 300hp-ga.
no see 400hj oli lihtsalt pakkumine, ega see number nii oluline polegi, peaasi on 12s sisse sõita ja see 400hj on lihtsalt Markeli Galandi väidetav võimsus mis lubab 12,7 sõita. Kuna mina ei plaani autosse sadades kilodes soundi toppida, vaid autot hoopis kergemaks teha, siis mulle piisaks ehk tõesti vähemast. Oluline on alla 13s sõita :!:
patrik kirjutas:millal sa viimati jooksu uusi korraliku firma rehve oled ostnud? kas 20l sajale kõige paremat kütet ikka jõuad/ oled nõus sisse ostma?
olen kogu aeg ostnud autoturult vähekasutatud rehve mustri jäägiga 6-7mm. Milleks maksta paari lisamillimeetri eest 5 kordset hinda? Firmadest olen alati otsinud neid mis rehvitestides esirinnas olnud, mingitest mõtetutest protikatest ja slikiks sõidetud pasteldest vaatan turul kauge kaarega mööda. Ja autodesse olen alati ainult 98 bensiini ostnud, kui vaja võin võistluskonditsioonis ka lennukikütust pisut sisse segada oktaanarvu tõstmiseks.
patrik kirjutas:ma ei saa aru selliste teemade poindist. pole mina veel näinud et sellisest teemast korralik projekt välja areneks. internet on kõikvõimalikku infot täis- kui ikka tõsi taga siis otsitakse kõik inff ise üles mitte ei küsita mis pihusti millist hp toetab- google otsing annab kindlalt selleks mitu kalkulaatorit välja, samamoodi on enamuse progetavate ajude weebilehtedel tabelid olemas. turbo on korraliku projekti kõige odavam jupp muide
ma lihtsalt pole selline netiinimene, kes viitsib ööd päevad läbi foorumites kolada ja loota et ehk leiab 100000000000000000000000000000 kodulehe hulgast paar tükki kus mingit asjalikku infot on, mitte selliseid ilkumise foorumeid nagu streetrace.org, kus samasuguse teema loomise peale hakkavad kõik ämbritega respekti jagama ja ühtki asjalikku nõuannet ei tule. Lisaks on mul silmad haiged ja ma ei kannata üle 1 tunni päevas arvuti taga istuda.

OFFTOPIC:
patrik kirjutas:
hetkel valitseb eestis tööjõupuudus mitte tööpuudus muide
nojah, säästumarketisse ja falcki saab tõesti orjapalga eest tööle ja KOHE. Aga mispärast ma siis 14,5 aastat koolipinki olen rüganud, kui ma tahaks minna töökohale kus piisab algharidusest? Normaalseid töökohti eestis kahjuks ilma tutvusteta ei saa :cry: 50 saadetud CV-st on korra intervjuule kutsutud ja 5 korda tulnud vastu mail, et "leidsime parema kandidaadi", enamik firmasi vist sõna "viisakus" ei tunne ega suvatse kahjuks üldse vastata. masendav :cry:

Postitatud: 23.01.2007 13:44
Postitas Raimo
mille pealt see 300k kokku tuleb?
Enda arvutus oleks järgmine:
VEMS aju 7000 kr
Bosch LSU4 lairiba lambda sensor 900 kr
Cobbtuning kolvid 6900 kr
Cobbtuning kepsud 8500kr ( kui titaanist võtta siis oleks 23000kr, aga kas see lisakulu tasub end ära?)
Blowoff ~3000kr
koonusfilter ~1700kr
kollektor ~6000kr
kütusepump ~2000kr
2 kasutatud 300ZX turbot ja intercooler müüdi siinsamas foorumis just 3000kr eest maha.
____________________
siit tuleb kokku 32000kr
kas väntvõll mõõdab oma kulumise ise ?
saaled on isetaastuvad ?
plokikaanetihendid muutuvad ise uuteks (ja metalliks) ?
plokk läheb ise originaalmõõtu tagasi ?
kaanetööd toimuvad võluväel ?
igasugused tihendid toob kurg noka otsas ?
turbo õlivõtt tekib ka vist iseenesest
ja kuna selle raha eest pead ise tegema, siis tööriistad toob ilmselt jõuluvana ? korralik momentvõti juba paar tonni.
ilmselt siis põhjapõdrad viivad auto saaniga soome ja dünovad-seadistavad ära ning toovad tagasi ?
ja vahepeal liiklemiseks, juppide järgi käimiseks ja poest õlle toomiseks vajaliku auto kingib ilmselt vanajumal ise - õnneseen.
TEHTUD !

su summa sobib pigem olemasolevale mootorile kapremondi tegemiseks ja siis pead ka ilmselt ise tegema.

ja kui 6-8 tonni eest saab kepse-kolbe, siis soovitan kohe poe püsti panna. järjekord oleks ilmselt lookas ukse taga ja töö puudumise probleem oleks ka paugupealt lahendatud.

Postitatud: 23.01.2007 15:25
Postitas patrik
ehk leiab 100000000000000000000000000000 kodulehe hulgast paar tükki kus mingit asjalikku infot on
google otsing " injector flow rate calculator" andis teise vastusena õige asja: http://www.rceng.com/technical.htm

otsing "turbo calculator" andis esimesel leheküljel vastused:
http://www.turbofast.com.au/TFmatch.html

http://not2fast.wryday.com/turbo/glossa ... calc.shtml

samal leheküljel ka kõik tuntumad map-id:

http://www.rbracing-rsr.com/turbotech.html

Postitatud: 23.01.2007 15:40
Postitas Marko
d.k. kirjutas:
Mihkel kirjutas:Markol nüüd hetkel see auto küll 450hp IMO ei ole.

Sellisest autost IMO säätuprojekti on suht mõttetu teha.
no lugejate autode alt loen ma 480hj välja, dünograafikut ma küll näinud pole. Aga see selleks.
480hp :lol: :lol: :lol: kui sellest pool oli jään ka rahule.
selleks et 400hp kestvalt saada tuleb ikka vaeva näha ja raha kulutada. ei kipu need numbrid niiväga midagi kergelt kätte tulema, et töökindel masin saada.

kui ise ei proovi siis teada ka ei saa, ei taha mee siin halba vaid loll ka kui alustad tööga ja siis rahanappuse pärast jätad pooleli ;)

Postitatud: 23.01.2007 16:26
Postitas Ints
Kas mitte ei müüda ( parempoolse rooliga küll ) Legasit !

järsku aitab sellest!