2. leht 3-st

Postitatud: 05.01.2007 0:46
Postitas wa666ou
kellal on küljes 3 juhet

võis olla komplekteerimisviga ka, aga samas tean ühte volvo omanikku, kellel pandi ka sellise anduriga turbokell (mingi teine tootja oli vist) ja ta ei maksnud kindlasti oluliselt rohkem.
tuning.ee tehti seda.

Postitatud: 05.01.2007 13:23
Postitas junsu
kellal on küljes 3 juhet
nu ongi,mass ja kaks plussi,skeemil siis yks laheb syytelukku ja teine tulede kylge.niipalju kui enne autogauge kelladega kokku olen puutunud,on igasugu signaalijuhtmed olnud rohelised.ka minu 6lir6hukellal andurisse minev ots roheline...

Postitatud: 06.01.2007 22:13
Postitas wa666ou
keerasin täna nii palju tagasi, et nüüd maksimum 1,2 bari.
muide, kui ma boostikella sain külge, näitas juba 1,1 bari... kas eelmine omanik on juba actuatorit kruvinud või kell paneb segast :?

Postitatud: 06.01.2007 22:48
Postitas Laisu
muretse/laena kellegilt teist kella, vaata mis see näitab.

Postitatud: 06.01.2007 22:56
Postitas wa666ou
Nii, panen siia siis ühe teise T4 omaniku (Rainera siin foorumis) pildid kapoti alt:

Pilt

Pilt

pidavat ka olema smoke seeria

Postitatud: 08.01.2007 0:02
Postitas wa666ou
kuhu nood juhtmed edasi andurist lähevad, ma ei tea

Postitatud: 08.01.2007 0:04
Postitas Mihkel
Vot seda viimast küsimust ma küsida tahtsingi.
Elaks sa Tallinnas, siis võiks pilgu peale visata.

Postitatud: 08.01.2007 0:12
Postitas wa666ou
Paraku eksin ma pealinna suht harva.

Homme hommikul lähen GT-Stuudiosse ja loodan, et seal saadakse hakkama. Pealegi müüvad nad AutoGauge näidikuid ka ise.

Postitatud: 08.01.2007 0:51
Postitas Mihkel
Anna siis teistele ka teada kui asi laheneb.
Kui saad tee mõni pilt ka kella tagusest.

Postitatud: 08.01.2007 15:18
Postitas wa666ou
junsu kirjutas:
muide õpetusel on mingi nelja erineva kella ühendus-skeemid ;) seal on ka elektrilise skeem täitsa olemas :)
käisin Raiki juures ja tal polnud seda näidikut hetkel poes, nii et ka õpetust ei saanud.

kas sa ei viitsiks pilti teha/skännida seda õpetust sisse?

GT-Stuudios nägid ka vennad seda andurit esimest korda :roll: ja tulin sealt tulema, kuna tont teab, kaua seal aega/raha kulub.

Postitatud: 08.01.2007 15:29
Postitas Mihkel
Mul isegi vedeleb ka vast riiulis selle Smoke kella õpetus.
Oli enda Corrados neid Smoke seeria kellasid 4tk.

Postitatud: 08.01.2007 16:23
Postitas sada1000
Mul autometeri ultra lite seeria boosti gauge õpetus oli siin.
Võibolla on abi :roll: http://img291.imageshack.us/img291/6236/boostfi6.jpg

See ~1mb ja scannitud

Postitatud: 08.01.2007 18:19
Postitas wa666ou
tänud, uurin seda paberit väheke.

kell tagantvaates: roheline-oranž-punane juhe

Pilt

Postitatud: 19.01.2007 16:54
Postitas wa666ou
vahepeal pole eriti targemaks saanud, aga siiski...

tuning.ee inimene rääkis, et andurist tulevad juhtmed lähevad näidiku külge.
Ja kella küljes olevad juhtmed jäävad nagu on.
huvitav, siis ma pean kella korpuse lahti kakkuma või?
homme võtan asja lahti ja püüan midagi aretada.

Postitatud: 19.01.2007 17:32
Postitas junsu
tuning.ee inimene rääkis, et andurist tulevad juhtmed lähevad näidiku külge.
Ja kella küljes olevad juhtmed jäävad nagu on.
huvitav, siis ma pean kella korpuse lahti kakkuma või?
homme võtan asja lahti ja püüan midagi aretada.
EIII,ära sa kella küll lõhkuma hakka.krt,sul on mehaaniline kell,voolik läheb ju taha,milles enam küsimus?ära usu igat jama.vaakum/rõhk tuleb mööda voolikut kella ja kogu lugu.ülejäänud on valgustus.kõik.ära lase ennast häirida ühest valesse karpi sattunud jubinast :)

üritan õpetuse üles otsida ja koopia teha,saad äkki rahulikumalt magada :)