meie tanklad ja kütuse kvaliteet
sai koolis testitud männiku tee neste 98-t ja vee sisaldus oli c 8 %
normaalne oleks ~2%. Aga noh, juhtub, ise enamasti ikka neste klient olnud ja ei kurda, et auto imelikult oleks käitunud vms. Kütuse kvaliteet sõltub suuresti selle hoiustamise tingimustest. Väikestes tanklates on arvatavasti need suht nigelad. Suuremad ketid peaks kasutama ka ujuvate kaantega mahuteid jms, et tagada max kvaliteedi säilimine 
vesi puhastab mootoritLauri_s kirjutas:sai koolis testitud männiku tee neste 98-t ja vee sisaldus oli c 8 %normaalne oleks ~2%. Aga noh, juhtub, ise enamasti ikka neste klient olnud ja ei kurda, et auto imelikult oleks käitunud vms. Kütuse kvaliteet sõltub suuresti selle hoiustamise tingimustest. Väikestes tanklates on arvatavasti need suht nigelad. Suuremad ketid peaks kasutama ka ujuvate kaantega mahuteid jms, et tagada max kvaliteedi säilimine
mhmh ,eriti pihusteidRaigo kirjutas:vesi puhastab mootoritLauri_s kirjutas:sai koolis testitud männiku tee neste 98-t ja vee sisaldus oli c 8 %normaalne oleks ~2%. Aga noh, juhtub, ise enamasti ikka neste klient olnud ja ei kurda, et auto imelikult oleks käitunud vms. Kütuse kvaliteet sõltub suuresti selle hoiustamise tingimustest. Väikestes tanklates on arvatavasti need suht nigelad. Suuremad ketid peaks kasutama ka ujuvate kaantega mahuteid jms, et tagada max kvaliteedi säilimine
Teadmiseks
Terv,,,,,,Siis kui Soomes tööl sai käima hakatud oma autoga ,,,võtsin alati Eestist paagi täis 98t ni statoilist kui ka Nestest sai võetud,,et hind tuli kõvsti odavam ja ei peaks kallist bena ostma,,Siis sai asjaolude tõttu ka seal tangitud ja peale seda on nii et kui Soomest tulen Eesti poole siis võtan sealt paagi täis +lisagi veel kankudega!!!!!!!!!!!!!!!Hind kyll kirvem
aga kvaliteedi vahe öö ja päev,,,
Kokkuvõtteks Eestis ametlik bensiin igati saast.
aga kvaliteedi vahe öö ja päev,,,
Kokkuvõtteks Eestis ametlik bensiin igati saast.
niikaua kui audi on minu käes olnud, olen vaid statoili 98't talle paaki pannud. üleeile pidin aga olude sunnil tankima lihula lukoilist 98't. eile tagasiteel kukkus rõhk 0,4 peale. tankimisest olin sõitnud u 40km.
õhtul sain kokku LS'iga, kelle vag-com tuvastas, et kahest üks egt ja neljast üks lambda on läbi.
kokkusattumus või solkkütus?
õhtul sain kokku LS'iga, kelle vag-com tuvastas, et kahest üks egt ja neljast üks lambda on läbi.
kokkusattumus või solkkütus?
solkkütus EGT sensorit ei tohiks mõjutada. Tõsi, võib mõjutada seeläbi, kui pikemat aega on kasutatud ettenähtust madalama oktaaniarvuga kütust ja põlemine kuumem. Knock sensor ei pruugi detonatsiooni registreerida, sest seda veel ei teki, aga põlemine kuumem ikka.
Kuigi raske uskuda, et sellisest vahest EGT sensor läbi läheb.
Aga mine tea.
Kuigi raske uskuda, et sellisest vahest EGT sensor läbi läheb.
Aga mine tea.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
mina sõitsin eelmine suvi eesti-läti-leedu-poola-saksamaa-prantsusmaa-hispaania ja tagasi...ei minekus, ega bena kulus vahet ei näinud. Eesti-Läti-Leedu-Poola tankisin statoilist.
samas eestis tunneb vahet statoili ja neste (muid ei kasuta) vahel. Nestega tundub, et läheb nõks kehvemini ja kulu suurem.
minu jutt on siis Neste 95e ja Statoil 95e kohta.
auto näol on tegemist lihvitud kaanega vabalthingavaga.
samas eestis tunneb vahet statoili ja neste (muid ei kasuta) vahel. Nestega tundub, et läheb nõks kehvemini ja kulu suurem.
minu jutt on siis Neste 95e ja Statoil 95e kohta.
auto näol on tegemist lihvitud kaanega vabalthingavaga.
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273
56 251 273