2. leht 3-st
Postitatud: 27.12.2005 14:49
Postitas Mihkel
Esimene mootoripadja tala on veel omakorda puksidega kere küljes, seega pole probleemi.
Tellisin USA-st selle mootorikinnituse ära, kui ei aita, siis teen ilmselt kuhugi tahapoole ka mingi puksi aga arvan et sellest piisab.
Postitatud: 28.12.2005 13:30
Postitas Audiophile
BTW, kui sa peaksid kompressorist ära tüdinema, siis saab alati ju võtta muud abinõud asemele. Mina sügavalt kaaluks näiteks uuema 16 valve turboswapile. Sellele mootorile on kangeid upgrade lademetes. See oleks eriti cool selline vanem auto aga uue auto südamega. :D
Jõudu
Postitatud: 28.12.2005 14:47
Postitas Mihkel
Uue mootori puhul tahaks kubatuurile ka rihtida juba.
VR6 Turbo oleks huvitav.
Postitatud: 28.12.2005 17:58
Postitas Audiophile
Õieti valitud vahenditega ei ole suurt vahet.
Olen isiklikut olnud Golf 1es millel 600 hj. Tõsi maks rõhk tuli alles 4000 rpm aga see max oli ka 2.2 bar-i minuteada. Mul oli au autos viibida kui liikusime 285 kmh, Aga auto on enamaks võimeline.
Veel: Hiljaaegu sai valmis G3 mis millel GT30R nati väiksem kui minu porschel. Tulemus 552 hj 590 nm väänet. Kaalu ja Hj suhte kohapealt kindlalt parem kui VR6, ja ilmselt on siin muid põhjuseid miks neid vähem ehitatakse.
Markus
Postitatud: 28.12.2005 18:27
Postitas Mihkel
Seda G1-e tean küll ja see on ikka väga karm relv
Suurema kubatuuriga mootorist peaks ju väiksema rõhuga sama tulemuse saama.
Eks näis mis tulevik toob, enne tahaks praeguse mootori osa sõitma saada.
Uued 20V Turbo mootorid on ka parajalt kallid.
VR6-ed ei ole enam teab mis kallid.
Oskad äkki öelda, palju 20V Turbo sisu judu/boosti kannatab?
Postitatud: 14.03.2006 1:13
Postitas Mihkel
Täna sai siis tühikäigul auto uue ajuga käima pandud.
Nüüd tuleb siis manualidesse süübida ja hakkab pikk seadistamisprotsess.
Postitatud: 19.03.2006 21:03
Postitas Mihkel
Täna sai LC-1 wideband lambda ka külge kruvitud.
Vaja ajul sees üks trans ära vahetada ja ühe väljundi viga üles otsida ning siis peaks aju poolelt kõik korras olema.
Praegu ei saa tühikäigumootorit kasutada, kuna kasutan seda väljundit süüte väljundina ja trans ei toidaks tühikäigumootorit ära ka hetkel.
Aga jah seadistamismajandusest on veel palju õppida.
Postitatud: 02.04.2006 9:17
Postitas Raceboy
Kas kasutad Megasquirt v2.2?
Postitatud: 02.04.2006 11:51
Postitas Mihkel
V2.2 MegaSquirt'n Spark Extra
Nüüd on TIP122 mod ka tehtud ja väljundid kõik korras.
Tühikäiguklapi juhtimine vaja nüüd paika seada.
Postitatud: 02.04.2006 19:33
Postitas Raceboy
Ma sellepärast küsisingi, et MS v2.2 nö default ei võimalda süüdet juhtida?
Postitatud: 02.04.2006 20:06
Postitas Mihkel
Ei võimalda jah.
MS2 juba võimaldab aga MS'n Spark Extral peaks rohkem funktsioone olema.
Postitatud: 03.04.2006 1:31
Postitas Mihkel
Sai siis täna uuem 029k alpha kood peale lükatud, kus tühikäigu settinguid rohkem.
Tänu Georgi abile ja mõningasele testimisele sai tühikäigu juba enamvähem normaalseks.
Kõigub aga suht väikeses vahemikus.
Peab uurima konkreetse tühikäiguklapi eripärasid teistelt kasutajatelt.
Läheks nüüd ilmad paremaks saaks sõita ka proovida

Postitatud: 04.04.2006 2:33
Postitas Mihkel
Üritasin siis täna õhtul autoga sõita proovida aga esialgu ei tutkitki.
Algul tõmbas auto mingil mulle väga arusaamatul põhjusel endal ajus flash-i segamini.
Mingi kena pooltesit tundi sai juratud, algul ei läinud auto käima (ei saanud kütet) ja siis ei suutnud mootor absull tuure hoida.
Selgus, et aju näitas mulle constantide all 1-e silindrilist mootorit ja req.fuel oli 0.1, pole siis ka ime.
Käima läks tänu sellele, et tõmbas fuel mapi ka veel segamini.
Hakkasin juba autot garaaži tagasi panema, kui tekkis idee uuesti soft peale lasta ajule.
Saigi tehtud nii ja ka eile õhtune tühikäigu seade peale lastud.
Tulemus oli see, et auto käivitus paugust ja käis tühikäigul, nagu midagi poleks enne juhtunudki.
Tegime siis väikse tripi ka sõbraga pärnu maantel Laagri-->Saue otsi paar tükki.
Muidugi suutsin ma sattuda veel politsei huviobjekti (kell 1 öösel).
Õnneks olid mõistvad politsistid, panid ainult puhuma.
Ütlesid ka et tegin imelike tiire, sai teisi väheke viadukti mööda ringi veetud :D
Aga üldiselt on nüüd mingi selline algne seade olemas, et vajutada julgeks.
Hetkel vist isegi full loadil natuke liiga rikas aga ütleme, et liigub küll.:P
Postitatud: 06.04.2006 12:07
Postitas Mihkel
Eile tegime Georg-iga suht hea fuel map-i ka valmis.
Mõnus on autoga vajutada, kui ikka kütet ka jätkub.
Enda üllatuseks puhub kompressor iseg 1.2-1.3 bar.
Tühikäik on see suur murelaps veel (huntib) aga see probleem paistab olevat väga paljudel.
WB lambda järgi on ikka hea fuel map-i ehitada.
Postitatud: 06.04.2006 12:26
Postitas Audiophile
Väljalaske gaaside andur oleks ka vajalik, kui sul aju muidugi selle kuvamist võimaldab! Kui juba normaalselt sõitma saad siis proovi ikka süüdet nati varasemaks keerata aga ole ettavaatlik et detonatsiooni ei teki. Kui hakkab detoneerima ja lamda näitab et segu on ikka püstirikas siis keerad paar kraadi tagasi! Päris huvitav oleks näha värki IRL!
Markus