2. leht 14-st

Postitatud: 28.07.2005 11:35
Postitas Samvel
ma millegipärast kahtlen, et sellised hübriidid, a`la K26/28 või veel hullem K26/31 kaua elaksid.

Postitatud: 28.07.2005 12:15
Postitas Raceboy
Eem, elavad küll, tõestatud eluiga (tuttaval K27/29) on vähemalt 19 000km, mis hõlmas nii drag-race'i kui niisama igapäevasõitu. Pealegi on compressor wheel päris kõvasti kergemaks tehtud ning omavahel balansseeritud.
Ära ole nii pessimistlik! :)

Postitatud: 28.07.2005 12:26
Postitas Samvel
no eks siis räägid kaua ta sinul töötab ;)
Aga ükskõik kui hästi balanseeritud ka ei ole, hübriidid on lihtsalt oma olemuselt lühema elueaga kui traditsioonilised turbod. Muidugi hübriidi omaduste vastu on jälle raske saada. Just seepärast neid kasutataksegi enamjaolt racingus, kus performance on oluline maksku mis maksab.

Postitatud: 28.07.2005 13:43
Postitas Raceboy
Paljuski taandub ta sellele, kui palju peab hübriidi kstamisel nö aretama, KKK-del ei peagi, st kõik osad on 100% bolt-on.

Kui nii võtta, siis polegi mõtet autot võimsamaks teha, kes teab, kaua ta vastu peab. Kui ta peab vastu 5000km, on see vähe, kui ta peab vastu 30 000km, on see piisav.

Postitatud: 16.10.2005 15:29
Postitas Raceboy
Mõned pildid mootori kokkulappamise algusest siis:
Siin siis asjad, millest peaks saama 931 mootor, mõned pole pildil, aga mis siis.....
Pilt

Raamsaaled paigas:
Pilt

Väntvõll paigas:
Pilt

Ja raamsaalede pakud ka paigas:
Pilt

Ohverdasin korraliku töö ja puhta keskonna nimel ühed oma armsaks saanud teksad, kuna jupid olid enneolematult puhtad, tegin tööd toas, vältimaks kõrvaliste osiste mootorisse sattumist :wink:

Postitatud: 18.04.2006 8:32
Postitas Raceboy
Vahepeale siis asjad niipalju edasi liikunud, et mootor on pmst kokku laotud, vaid plokikaas veel peale panna. Mootori loodaks maikuu keskpaigaks aiste vahele saada. Saaks ka kohe panna, aga ei tahaks ilma sidurikoja "turvapuurita" seda teha.

Suurematest ostudest sai vahepeal soetatud VEMS Genboard v3.3, mis nüüd on koos 20*4 LCD-ga (näitab sõidu ajal EGT-d, WB02, fuel ja ign mape, rpm jne), mis võimaldab koostöös aju külge ühendatava tavalise PS2 arvutiklaviatuuriga sõidu ajal kõike seadistada.
Samuti läks originaalkapoti (26kg) asemele fiiberkapott, mis kaalub täpselt 7,59 kg.

Viimane suurem ost olid Porsche Cup 1 veljed kasutaja Porkee 951 Cabrio alt.

Postitatud: 19.04.2006 8:04
Postitas GSI
Autost endast ka pilti on?

Postitatud: 19.04.2006 8:52
Postitas Raceboy
Millalgi on plaan teha, kui veljed alla panen. Muidugi Pipi-Pikksuka sarnane ta ole: musta värvi kapott, valge esispoiler ja ülejäänud auto tuhmunud punane :roll:
Lootsin auto pildistamisest pääseda, kuni auto värvitud, aga eks peab siis nõudmistele järele andma :-D

Postitatud: 20.04.2006 14:50
Postitas GSI
noh siis ongi siinsel rahval ka see enne-pärast moment olemas.

Postitatud: 18.08.2006 18:48
Postitas Siim
Oled jooksma saanud?

Postitatud: 19.08.2006 9:59
Postitas Raceboy
Noh, hakkab vaikselt sellepoole kiskuma jah, praegu on sisselaskekolle ehitus käsil.
Mootor on peal, aju paigaldus käimas.

BTW, kui kellelgi korralikku alumiiniumist fuel raili materjali, andku märku!
Pilt

Postitatud: 19.08.2006 10:33
Postitas henri
Meilt saab ainult rootsist, tellimusel. :roll:

Arvan et tead isegi kellelt küsida :) .

Postitatud: 19.08.2006 10:47
Postitas Raceboy
Tean, et seda saab USA-st 12 $/ft osta, Urbani hind kahjuks ei sobi mulle (~1000+kr/50cm)
henri kirjutas:Meilt saab ainult rootsist, tellimusel. :roll:

Arvan et tead isegi kellelt küsida :) .

Postitatud: 19.08.2006 13:27
Postitas Miq
kas vasest ei või teha ve? nagu kasutada vasest kolmikuid ja torusid, kokku tinutada ja olemas :idea:

Postitatud: 19.08.2006 15:16
Postitas Raceboy
Tahaks siiski keevitada, jääb tugevam. Kuna rauast ei taha (ilmselt peab ühe asendus-raili võtma), jääb üle vaid alumiiniumist: kerge ja tugev, lisaks näeb hea välja.