2. leht 11-st
Postitatud: 25.12.2006 21:30
Postitas Askonz
täna sai sind tapal nähtud!Muidu tore auto aga vaeva tuleb näha sul sellega veel ,et ta ilusaks saada
Postitatud: 26.12.2006 1:09
Postitas junsu
Askonz kirjutas:täna sai sind tapal nähtud!Muidu tore auto aga vaeva tuleb näha sul sellega veel ,et ta ilusaks saada
ja juba panid silma peale
aga jah,eks hind ole ka vastav

ja ma sellega arvestand,saabki korralikult enda jaoks korda teha

Postitatud: 26.12.2006 10:14
Postitas Askonz
tubli mina tegin ka samamoodi sain odavalt isendi tegin korda ja siis oli hea

Postitatud: 13.01.2007 18:31
Postitas junsu
sai siis oma toorikuga vähe müratud siin

kotermanniks mootoris oligi CAS andur ja VL nuka nuudid,mida keegi "remondimees" kõvasti vägistada on osanud.uus nukk sai DE mootori oma.vana
otsakaant on kõvasti käiatud võrreldes
uuega ,millel lausa väljapoole rant.
Vana CAS `i võll ka paar milli lühemaks tehtud
uuega võrreldes.uue CAS iga sain asja ilusti käima täna,ilmselt viimast korda...äkki jäi lambist seisma ja maha keeratud anduri võllis oli hulk metallipuru

nuka nuudid andsid lõplikult saba...ei viitsi praegu vahetada külmaga ka seda.krt,kõva remondimees on seal kallal olnud.ei taha mõeldagi,mis jama sealt veel välja tulla võib

Postitatud: 13.01.2007 19:21
Postitas Laisu
külmaga? kas kusagil õues teed seda?
Postitatud: 13.01.2007 19:57
Postitas junsu
Laisu kirjutas:külmaga? kas kusagil õues teed seda?

kle jah,auto hetkel garaasikõrval õues.sees teine auto.garaas ise ka pole küetav....häda selle eluga lausa

Postitatud: 14.01.2007 13:16
Postitas Laisu
junsu kirjutas:Laisu kirjutas:külmaga? kas kusagil õues teed seda?

kle jah,auto hetkel garaasikõrval õues.sees teine auto.garaas ise ka pole küetav....häda selle eluga lausa

ei kle, nii ei saa ikka...kui vaja miskit teha, võta ühendust, ei ole mõtet ennast niimoodi ära tappa:P - talvel õues autot remontides.
Postitatud: 20.01.2007 15:08
Postitas junsu
ei kle, nii ei saa ikka...kui vaja miskit teha, võta ühendust, ei ole mõtet ennast niimoodi ära tappa:P - talvel õues autot remontides.
ei remondi õues,ikka garaasis,lihtsalt seisab õues.aga tänan pakkumast
oskab keegi üelda SX`i värvikoodi? tavaline helepunane,nagu nad on....mitte nagu Laisul.keegi kindlasti värviparandusi teinud.kui vähe mööda läheb,pole hullu,läheb nagunii kapotialuse värvimiseks
Postitatud: 20.01.2007 15:21
Postitas singervinger
Sul ju auto helepunane, kapotiall, VIN koodi lähistel peaks ka värvikood olema.
Postitatud: 19.02.2007 14:46
Postitas junsu
üks küsimus...siin ehk rohkem inimesi,kes SX-i salongi lammutanud..
et kuidas käisad ära tagumised polstrid.need suured plastikpaneelid tagaistme külgedelt,vms.ma saan nad ka ise kätte kindlasti,aga kindlasti tervemaks jäävad nad siis,kui teaks,kuidas
ja el.antenn oleks vaja ka kätte saada.on äkki keegi lammutanud?
Postitatud: 18.03.2007 18:29
Postitas junsu
upitan siis oma tagasihoidlikku asja ka siin
et siis VL nukk uus,otsakaan uus ja CAS ka uus.käib ka juba ilusti.esitiivad roosteotsinguil eemaldatud ja esistange Värvali järjekorras.
et siis äkki keegi hea inimene aitaks selle värvikoodiga
kapotialt ei leidnud endaomal midagi.......
Postitatud: 24.03.2007 2:28
Postitas junsu
peale pikka õhtupoolikut nuputamist-sikutamist-sirutamist näeb nu riisika nina välja selline:
ise asjaga suht rahul

tuledekatteid vaja veel tiba regulliga,et vahed täpselt võrdsed oleks.stangetala lendas üldse prügikasti.värvikoodi leidsin ka lõpuks....hooldusraamatust:D kapotiall seda polnudki.
sai ära mõõdetud ka surved,mis olid 9 ja 10,5 vahel.kolmas silinder siis kõige kehvem.ei oska sellest nagu midagi roosilist välja lugeda.selle suve saab ehk rahuga ära kulgeda.iseasi,kui täpne saab olla 300eeq maksev manomeeter.küünaldeks läksid peale denso iridium IQ22 -d.
Postitatud: 24.03.2007 2:31
Postitas Mihkel
See number ise ei olegi niivõrd oluline, kui see, et silindrid oleks ühtlase näiduga.
Mootor oli mõõtes ikka töösoe ja segusiiber täielikult avatud.
Ja seda mida mõõtsid nimetatakse kompressiooniks

Postitatud: 24.03.2007 16:04
Postitas junsu
Mootor oli mõõtes ikka töösoe ja segusiiber täielikult avatud.
ei ühte ega teist.asi oli alles nii laiali,et poleks käima saand nagunii.
aga nüüd tekkis probleem

lappasin auto kokku,tegin väikse ringi,nii 2km,mille käigus lendas laiali üks turbolõdvik,kuna olin unustanud klambri kinni keerata

.ok,se selleks.siis tiksus õues natuke veel ja peale mõningast seismist,kuni klambri kinni keerasin, enam käima ei lähe.korra nagu midagi lubas ja nüüd täielik tühjus.süüteandur ilusti hambas,pistik taga.kiire otsakaane demontaaz rihma purunemise hirmus....rihm terve ja märgid paigas.uuesti kokku,ikka NULL!!! ja siinkohal on minu mõistus jälle otsas

Postitatud: 24.03.2007 16:32
Postitas singervinger
Mul oli sarnane juhtum aju temperatuurianduriga. Kui on ühendatud, siis üks hetk lihtsalt enam käima ei läinud. Kui lahti võtta, läheb kohe.
Ehk otsi imelikke lahendusi.