2. leht 3-st

Postitatud: 10.12.2006 23:40
Postitas Raceboy
Kui sa originaalaju(d) kavatsed jätta, võib tühikäik ja madalad pöörded/koormused väga rikkaks minna, muud midagi. Asi on alati seadistuses, mitte selles, et liiga suured :)
750il kirjutas:kas 440cc 12sil liiga suured ei ole,

Postitatud: 05.02.2007 1:48
Postitas Alv
Et siis ei hakanud uut teemat tegema, aga teil siin targad mehed koos.
:oops:
Et oskab keegi kuskilt infi leida või veelparem, kas oskab keegi öelda, mis pihustid ja kui suure tootlikusega on
FORD FOCUS RS-il

Kuna tahaks nagu kütuse rõhku tõsta-aga palju võib?
Oleme siiani tõstnud koguaeg ainult turbo rõku aga see enam rohkem lüüa ei jõua, kui 2 BAR-i
Fuel cut pole teinud laiali pole läinud nii et võiks nagu kütuse kallale minna.

Tänud ette

Postitatud: 05.02.2007 2:09
Postitas Mihkel
On sul WideBand lambda controller ka olemas?
Enne võiks nagu vaadata mida see segu üldse teeb.
Kui segu on normis, siis ei anna see kütuserõhu tõstmine sulle midagi.

Üldiselt boost ja kütus käivad ikka käsikäes.

Postitatud: 05.02.2007 2:14
Postitas Alv
Nujah sellisel juhul on kütet koguaeg üle, kuna paugub nii et vähe ei ole
WideBand-i ei ole - on tavaline segu kell
Küttest nagu puudu ei ole kunagi olnud aga

Hea oleks teada, mis pihustid ja kui suure tootlikusega tal siiski on?
Siis teaks vähemalt, kaugel see piir on

Postitatud: 05.02.2007 9:46
Postitas Raceboy
See lähenemine pole auto tervise suhtes just kõige etem: tõsta rõhku ja jääda lootma ainult NB segukellale ja/või kõrvale.
Kahjuks aga Eestis täiesti tavapärane.

Otsi pihusti pealt tootekood, siis on võimalik teada saada.

Postitatud: 05.02.2007 11:57
Postitas Alv
Tootekood peaks olema

1M5O9F593-AA

Postitatud: 05.02.2007 12:03
Postitas Ragnar
Alv kirjutas:Nujah sellisel juhul on kütet koguaeg üle, kuna paugub nii et vähe ei ole
WideBand-i ei ole - on tavaline segu kell
Küttest nagu puudu ei ole kunagi olnud aga

Hea oleks teada, mis pihustid ja kui suure tootlikusega tal siiski on?
Siis teaks vähemalt, kaugel see piir on
see ei tähenda et ta rikas on kohe kui paugub. fiat coupedel kui üle 1.5bari rõhku tõsta hakkab samuti paukuma ja ei käi korralikult kuna map jookseb lõpuni.

Postitatud: 07.02.2007 1:56
Postitas Alv
Miks keegi ei vasta midagi???????? :shock:

Postitatud: 07.02.2007 2:01
Postitas Mihkel
Selle tootekoodi kohta ei leia midagi.

Kas pihustil endal oli reaalselt selline kood peal?

Postitatud: 07.02.2007 13:23
Postitas wa666ou
Vaatasin siin ühte kalkulaatorit ja valemeid: http://www.rceng.com/technical.htm

Minu Volvo S40 T4 pihustite tootlikkus peaks olema ühtede andmete järgi 280 ja teiste 312 cc/min.
Selle kalkulaatori järgi peaks 200 heppa jaoks olema vajalikud 394cc/min pihustid.

Kui nüüd hakata 250 bhp taga ajama (ecu remap), ka peaks mõtlema suurematele pihustitele? Boschi "rohelised" ja "punased", mida teistel Volvodel ka kasutatakse (S60R,V70R) on tsipa suuremad ja peaksid hästi sobima ka minu mudelile.

Postitatud: 07.02.2007 14:33
Postitas Alv
Mihkel kirjutas:Selle tootekoodi kohta ei leia midagi.

Kas pihustil endal oli reaalselt selline kood peal?


Pole viitsinud pihustit maha kiskuda, aga see kood öeldi mulle Fordi esindusest

Postitatud: 07.02.2007 15:03
Postitas Raceboy
No see on Fordi tootekood ja sellega pole midagi targemat teha, kui Fordist sama pihusti osta :)

Ega sa muidu teada saa, kui pihusti pealt vaadates. Kui niisama ei näe, pead maha kiskuma.

Postitatud: 07.02.2007 15:42
Postitas Alv
Raceboy kirjutas:No see on Fordi tootekood ja sellega pole midagi targemat teha, kui Fordist sama pihusti osta :)

Ega sa muidu teada saa, kui pihusti pealt vaadates. Kui niisama ei näe, pead maha kiskuma.
See ei olnud küll tellimiskood vaid varuosa kood, aga kui vaja siis tuleb vist ikka pihusti maha kiskuda

Postitatud: 07.02.2007 15:50
Postitas wa666ou
Kas Boschi 0-280-150-558 (440cc/min) Eestis ka ligilähedase (50-60USD tk) hinnaga leiab?

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BOSCH-42 ... 3172QQrdZ1

Postitatud: 23.02.2007 11:01
Postitas Alv
Huvitav ka süldse kuidagi on võimalik pihusti kohta mingeid andmeid saada, kui ei tea sellisest pihustist ei BOSCH ega ford midagi, kuigi BOSCH toodab Fordile neid.?

Ja pihusti peale ei ole ka muud midagi kirjutatud kui see sama kood, mille olan siia juba üles pannud?

Küsimus laiale ringile, kuna minu mõistus on otsa saanud?