2. leht 2-st

Postitatud: 20.12.2006 22:05
Postitas puna
Silmaga näha suured erinevused.
Kodade suurused ka erinevad.

Postitatud: 20.12.2006 22:39
Postitas henri
puna kirjutas:...Kodade suurused ka erinevad.
räägi miks siis väiksema kojaga turbo suudab puhuda rohkem õhku??

Ning labade kujud, mis on parem ja kas kusagil ka füüsikalist seletust leidub?

Postitatud: 21.12.2006 1:46
Postitas puna
henri kirjutas:
puna kirjutas:...Kodade suurused ka erinevad.
räägi miks siis väiksema kojaga turbo suudab puhuda rohkem õhku??
Ning labade kujud, mis on parem ja kas kusagil ka füüsikalist seletust leidub?
Väiksema? kas tegid lahti ja mõõtsid.
Koda ise ei puhu midagi.
Labade struktuur paneb tootlikust paika.
Välimus võib petlik olla.
Mis on parem mille jaoks???
Kindlasti leidub füüsikalisi seletusi.
Google otsing abstab ka palju.

Postitatud: 21.12.2006 3:03
Postitas henri
puna kirjutas: Väiksema? kas tegid lahti ja mõõtsid.
Koda ise ei puhu midagi.
...
Miks sa siis eelnevalt seda kodade suurust mainisid?

Põmst ei ole vaja siia postitusi et otsi googlist. Pigem võiks postitada kasulikke linke või arvamusi.

Edit: Mainisin jah et on ühesuured sest kui sisselaske avasse vaadata siis on õhuvõtu ava sama suur, kuumapool on sama suur. Üldjoontes on tegemist samasuguste turbodega ainult performance on erinev.

Puna kas sa norid minu kallal? Tean et ei ole spets selles valdkonnas seega ka küsisin head nõu aga kui see nii väga häirib siis võin edasi mitteavalikult seda teemat uurida.

Postitatud: 21.12.2006 10:30
Postitas puna
henri kirjutas:
puna kirjutas: Väiksema? kas tegid lahti ja mõõtsid.
Koda ise ei puhu midagi.
...
Miks sa siis eelnevalt seda kodade suurust mainisid?
Mille järgi sa vaatasid, et ühesugused siis.