arutelu-coilpacki timing, dwell
Ahjaa mis VEMS-i ühendamisse puutub, siis parim laks on see, et osdel skeemidel ja
nö how-to-del ei ole netis kirjaski mis versiooni VEMS-i skeem see on.
nö how-to-del ei ole netis kirjaski mis versiooni VEMS-i skeem see on.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
jep, tuleb meelde et oli skeemidel erinevusi, kui küsisin kuidas teha, laiutati käsi ja öeldi:ah tee nii, see vist on õige
selline kummaline situatsioon siis
samas kahju küll et sds-il näiteks sellised mõnusad lisad puuduvad nagu wastegate juhtimine ja traction control. samas kui teisel ajul tuleb selle eest juurde maksta siis mis vahet sel on kas ma ostan siis selle aju sisse või eraldi juurde. samas ei usu et universaalne asi on parem kui spetsiaalselt valmistatud ainult ühe asja jaoks ( nt racelogic traction control)
kui oleks võimalik aega tagasi keerata ja anda otsustada mis aju ma uuesti ostaks, siis kui mul puuduks kogemus, siis valiks uuesti sds-i ja kui oleksid praegused kogemused siis võibolla midagi muud kuigi see 23 tuhat oli ka piir mis mul siis välja käia oli. veel 20 lisada oleks juba keeruline olnud. kui keegi sdsi eest raha lauale paneks siis vaataks tõesti tatechi, autronicu või moteci täisversioonide poole
selline kummaline situatsioon siis
samas kahju küll et sds-il näiteks sellised mõnusad lisad puuduvad nagu wastegate juhtimine ja traction control. samas kui teisel ajul tuleb selle eest juurde maksta siis mis vahet sel on kas ma ostan siis selle aju sisse või eraldi juurde. samas ei usu et universaalne asi on parem kui spetsiaalselt valmistatud ainult ühe asja jaoks ( nt racelogic traction control)
kui oleks võimalik aega tagasi keerata ja anda otsustada mis aju ma uuesti ostaks, siis kui mul puuduks kogemus, siis valiks uuesti sds-i ja kui oleksid praegused kogemused siis võibolla midagi muud kuigi see 23 tuhat oli ka piir mis mul siis välja käia oli. veel 20 lisada oleks juba keeruline olnud. kui keegi sdsi eest raha lauale paneks siis vaataks tõesti tatechi, autronicu või moteci täisversioonide poole
Wasted spark puhul iga pool süütab eri silindrit. Seega on sul igale poolile 1 impulss.Raceboy kirjutas:Patrik, kõigepealt tuleks endale selgeks teha, mitu trigger eventi 6silindriline mootor vajab wasted sparki puhul 1 pöörde jooksul 3 (kolm) süüteimpulssi. 7000-l pöördel võtab 1 pööre aeg täpselt 8,57 ms, mis kolmega jagatuna teeb 2,86ms.
1 ja sama pool ei süüta süütejärjekorras järjestuiku olevaid silindreid vaid iga pool süütab just sellel väntvõlli pöördel olevaid eri silindreid.
Ehk siis selgitades 360 kraadi ajal süütab iga pool 1 korda.
Iga süütamise vahe on 7000rpm puhul 6sil motooril siis 2.86ms.
Palju võtab aega poolil sädeme tekitamine madalpinge ahelasse impulsi jõudmisest, arvestades, et impulsi saab ta täpselt 2.86ms alguses?
Või on mu mõttekäik vale?
Põhjendage!
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
4 sil mootori puhul süüdatakse siis 1-3-4-2 milles korraga 1 ja 4 ning 2 ja 3 ?
1 ja 4 istuvad sama pooli otsas
2 ja 3 istuvad sama pooli otsas
oletame et:
kolb 1ja 4 jõuavad yles käib pauk 1 coilpackist
kolb 3ja 2 jõuavad yles 4,31ms hiljem ja käib pauk 2 coilpackist
kolb 1 ja 4jõuavad yles jälle 4,31ms hiljem käib pauk...8.62ms hiljem ehk se aeg oli laadimiseks jne ?
1 ja 4 istuvad sama pooli otsas
2 ja 3 istuvad sama pooli otsas
oletame et:
kolb 1ja 4 jõuavad yles käib pauk 1 coilpackist
kolb 3ja 2 jõuavad yles 4,31ms hiljem ja käib pauk 2 coilpackist
kolb 1 ja 4jõuavad yles jälle 4,31ms hiljem käib pauk...8.62ms hiljem ehk se aeg oli laadimiseks jne ?
ilma komadeta jääb mulle jutt veidi segaseks kuid mõte on selles et oletame et pauk käib siis kui kolb on üleval ja selle paugu tekitamiseks kulub ütleme 3,5 ms. siis kolb käib all ära ja tuleb 6000 rpm puhul üles 8.57ms pärast kus ta peab jälle pauku tegema. järelikult tal on pärast viimast pauku aega 8,57 ms uut pauku koguda. see mitu coilpacki ja mitu silindrit on pole ju tähtis-mis vahet mis selle teise pooliga toimub-me vaatame ühe pooli laadimist4 sil mootori puhul süüdatakse siis 1-3-4-2 milles korraga 1 ja 4 ning 2 ja 3 ?
1 ja 4 istuvad sama pooli otsas
2 ja 3 istuvad sama pooli otsas
oletame et:
kolb 1ja 4 jõuavad yles käib pauk 1 coilpackist
kolb 3ja 2 jõuavad yles 4,31ms hiljem ja käib pauk 2 coilpackist
kolb 1 ja 4jõuavad yles jälle 4,31ms hiljem käib pauk...8.62ms hiljem ehk se aeg oli laadimiseks jne ?
Miks ma panin selle lingi sinna üles? Ja seal on kirjas Ford EDIS moodul. Sellepärast, et EDIS moodulit juhitakse ühe süütedraiveri kaudu, selle pärast jääbki laadeaega väheks.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Minu silmis ongi selle küsimuse taga kogu asja küsimus, et kummal õigus on.Kuuno kirjutas:kas kogumiseks või paugutekitamiseks kulub kah eraldi aeg? sesmõttes et mille jooksul pauk tekitatakse on kaduvväike ja siis hakataklse koguma uue jaoks?
Kas kõrgepinge indutseeritakse süütepoolis madalpinge ahela impulsi tekkides hetkeliselt või kulub selleks see sama laadimisaeg?
See küsimus siis oletusega, et see pool peab üldse oma eluea jooksul 1 kord süütama.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Miks ta endale siis paremaid poole ei installi?Raceboy kirjutas:Miks ma panin selle lingi sinna üles? Ja seal on kirjas Ford EDIS moodul. Sellepärast, et EDIS moodulit juhitakse ühe süütedraiveri kaudu, selle pärast jääbki laadeaega väheks.
Seal ju jutt süütepoolidest mitte EDIS moodulist.
VEMS-iga saad ju kumbagi coilpacki eraldi juhtida.
Vaadates PEPE auto juhtmestiku, siis kiirühenduste kasutamine minu silmis == PORNO.
Neid võite kodumajapidamises kasutada. Normaalsed ühendused tehakse jootes k.a klemmide ühendused.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vahetatud juba ammu, eraldi poolide peale tehti ümber.
EDIT: Versiooninumber ei oma skeemide puhul mingit tähtsust, tellitud konfiguratsioon on tähtis.
EDIT: Versiooninumber ei oma skeemide puhul mingit tähtsust, tellitud konfiguratsioon on tähtis.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Nii nüüd hakkas endal häbi, kuna teadagi ju poolis indutseeritakse kõrgepinge siis, kui katkestatakse primaarahel.
Ehk siis kui 1 pool süütab 1 kord pöörde ajal, siis on tal enda nö laadimiseks aega meie näite puhul 360 kraadi.
Ehk siis kui 1 pool süütab 1 kord pöörde ajal, siis on tal enda nö laadimiseks aega meie näite puhul 360 kraadi.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
täielik bs!Miks ma panin selle lingi sinna üles? Ja seal on kirjas Ford EDIS moodul. Sellepärast, et EDIS moodulit juhitakse ühe süütedraiveri kaudu, selle pärast jääbki laadeaega väheks.
seal kirjas edis süütepoolid? mingist moodulist pole juttugi. selge sõnaga on kirjas et aju ei ole võimeline dwelle overlappima
mis puutub moodulit siis mina ei tea kuidas selle siseselt seal asi lahendatud on kuid kui kasutada poole koos mooduliga ja juhtida seda ühe draiveriga siis kuidas küll see moodul aru saab millist pooli süüdata kõigepealt?
kui kasutada tervenisti edis süsteemi siis on selleks edis jaoks toodetud trigger wheel tühja kohaga ( mitte 60-2) ja talle on täpselt väntvõlli asend teada.
AINUS võimalus on anda kolm impulssi ja üks sünc impulss ajust kuid sellest pole sa juttu teinud ja vaevalt vems, ms või misiganes aju seda toetab- see oleks ebaratsionaalne (tobe)
Loe siis uuesti. Enne ütlesid, et ei saanud aru, mis seal kirjas oli. Seal on öeldud "Ford EDIS coils need dwell 4ms". EDIS on aint wasted spark, mitte eraldi poolid silindreile. Jutt on EDISe wasted spark süütepoolist.
Ja ei ole võimalik? See firmware versioon mida nad siis kasutasid, seda ei võimaldanud, juba pea aasta kasutatakse overlapping dwelli VEMSides.
Loe asjad korralikult läbi (siin soovitus, õpi korralikult inglise keelt siis), ja siis hakka täielik bs! laadis asju maha tegema.
Ja mis võimalustest sa räägid, SDS-i kasutajal neid küll pole, iga install nõuab eraldi triggerite paigaldust ja mingist tehase tooth wheelide toetusest pole juttugi.
Ja ei ole võimalik? See firmware versioon mida nad siis kasutasid, seda ei võimaldanud, juba pea aasta kasutatakse overlapping dwelli VEMSides.
Loe asjad korralikult läbi (siin soovitus, õpi korralikult inglise keelt siis), ja siis hakka täielik bs! laadis asju maha tegema.
Ja mis võimalustest sa räägid, SDS-i kasutajal neid küll pole, iga install nõuab eraldi triggerite paigaldust ja mingist tehase tooth wheelide toetusest pole juttugi.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Raceboy kirjutas:Sul on õigus oma arvamusele. Aga see arvamus tuleb mehe suust, kes ei saanud isegi VEMSi juhtmestiku ehitamisega korralikult hakkama (tead küll, kelle autost jutt käib).
Jutt käib siis ilmselt minu autole VEMS'i paigaldamisest. Selle koha pealt tahan ma öelda, et kuna minu auto oli kõige esimene siinmail, millele VEMS külge sai, siis ei ole selles osas Patrikule tema töö kohta midagi ette heita. Ühendamise ajal ei olnud mitte kellelgi teada, et minu VR andur on liiga tundlik ja niipalju müra sisse laseb, et aju ei suuda mootori pööretest aru saada. Seega see, et VEMS kohe tööle ei hakanud ei ole kuidagi seotud juhtmestiku ehitamisega (OK, varjestatud kaabli oleks ehk võinud kohe panna VR'le, aga selles ei olnud viga enivei).patrik kirjutas:jep, tuleb meelde et oli skeemidel erinevusi, kui küsisin kuidas teha, laiutati käsi ja öeldi:ah tee nii, see vist on õige
selline kummaline situatsioon siis
Mingit skeemide erinevust minu meelest ei olnud - oli ainult üks universaalne skeem, milles ma ebaolulistele kohtadele sildid peale kleepisin. Küll aga oli selles skeemis 1 viga sees (ühes kohas oli Pin28 ja Pin29 sassis), millest Patrik õnneks aru sai ja õigesti ühendas...
[url=http://www.hot.ee/zernask]Liikurid[/url]
Mina rääkisin süütepoolide ühendamisest, mitte VR andurist. Seal olid otsad valed.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;