Kuidas oma auto dünaamikat paremaks muuta ?
Moderaatorid: Mihkel , Ringo
Samvel
Postitusi: 655 Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:
Postitus
Postitas Samvel » 19.10.2005 19:39
zoom1 kirjutas: Mitu kraadi on umbes ühe hammba võrra edasi keeramine?
tegelikult saab ka selle välja arvutada
NT:
100 hammast = 360 kraadi
1 hammas = x kraadi
x = 360/100
x = 3,6 kraadi
vale !
tegemist on 4-taktilise mootoriga...
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
zoom1
Postitusi: 833 Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu
Postitus
Postitas zoom1 » 19.10.2005 20:26
Kui nuka 1 täisring on 360 kraadi siis on arvutus siiski õige.
St. et 1 täis töötakt on 360+360 kraadi
Sa ikka mõtlesid nukaratast?
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Samvel
Postitusi: 655 Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:
Postitus
Postitas Samvel » 19.10.2005 20:57
mitte kuskil arvutustes ei kajastu täistakti pikkust 720* ning 100 hambaga nukaratast annab ka otsida
Näiteks Opeli mootoril:
hambaid 42 või 46 -> 720/42=17.1* või 720/46=15.6*
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
zoom1
Postitusi: 833 Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu
Postitus
Postitas zoom1 » 19.10.2005 21:25
See 100 oli võetud näiteks ja nii lambist pakutud kui veel võimalik
SX´il on 48 hammast
15 kraadi muutub süüde ja seda on palju
.
nüüd kõik segamini jälle
kui nukk on 240 kraadi (avatud) siis mille järgi see võetud on? nuka või väntvõlli pöörlemise järgi?
CA18DET best et 11.1s 205kmh