Kokkuvõtlikult ütleme siis nii, et sama raha mujale paigutades on kasutegur suurem
See tihtipeale esimese modifikatsioonina hooratta kergendamine on IMO rohkem linnalegend.
Mina isiklikult pööraks sellele tähelepanu siis, kui selleks tõesti vajadus tekib või sisi kui parasjagu samal teemal suurem ümberehitus käsil on.
Ise tegutsesin aastat 5 tagasi esimese modifikatsioonina täpselt samamoodi, et lasin G2 GTI-l hooratta kergemaks teha.
Seda just selle tõttu, et levisid mingi jutud, et sellest on räigelt kasu.
Tagantjärele tarkus on mul see, et see oli esiveolise auto puhul loll tegu. Eriti veel kui ilma LSD-ta differ on.
Tulemus oli see, et persega ja ka reaalsuses ilmselt märgatavat vahet polnud ja auto liikus 0-100 sitemini, sest ratas käis palju rohkem all ringi.
Seega startida oli tükkmaad viletsam.