2. leht 3-st

Postitatud: 16.11.2006 23:04
Postitas Raimo
minu käest saad tagaveolise korvi kui tahad, kasti tala vastu näiteks :-D

Postitatud: 05.12.2006 22:22
Postitas Siim-R
selline,poolik teema küsimus.-palju maksab eestis üks korralik 325 ix?

Postitatud: 05.12.2006 22:31
Postitas Silwer
Siim-R kirjutas:selline,poolik teema küsimus.-palju maksab eestis üks korralik 325 ix?
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=27080

Postitatud: 06.12.2006 0:23
Postitas crisp
minu konkreetne pill oli 30 000 auto+toomine+regamine (selle sees mingi pisem hoole ka juba rihm, mootori õli...)

Postitatud: 07.12.2006 0:34
Postitas Siim-R
Et siis 87 a maksab umbkaudu 40T,ja siis seda makstakse ka!-see oli automaat kui aru sain?

Postitatud: 07.12.2006 10:51
Postitas Silwer
Siim-R kirjutas:Et siis 87 a maksab umbkaudu 40T,ja siis seda makstakse ka!-see oli automaat kui aru sain?
Kahe uksega ja manuaal on reeglina veelgi hinnatum. Kogu Mobile.de peale on hetkel vaid üks selline müüa. Hinnaks 1990 EUR: http://www.mobile.de/SID0ao-lkaE8no4RLl ... 1235389782&

Postitatud: 09.12.2006 2:40
Postitas crisp
:shock: täitsa lõpp kui ma enda oma tõin oli kõige odavam al 900 euri ja 1000-1500 oli valikut palju palju 5-6 autot kindlasti just vana tulega ja pooled olid kupeed...

pane või enda oma mobilese üles uuesti... :badgrin: samas usun, et kui lumi sulab tuleb neid jälle müüki. ikkagi suht hooaja kaup

Postitatud: 03.02.2007 1:18
Postitas crisp
väike update...

cooleri külge panek käsil:

Pilt
Pilt

Postitatud: 03.02.2007 11:29
Postitas Reims
Jube loll küsimus kindlasti,kuid suhtkoht võhik turbomootorite suhtes(püüan endale vaikselt asju selgeks teha),kas see suur cooler tavaradikale takistuseks ei jää,või on loodetud emmale kummale ,et siis kas ventilaatorile või et käib õhk läbi cooleri ka tagumise radikani välja.

Postitatud: 03.02.2007 13:11
Postitas topgear
Siim-R kirjutas:selline,poolik teema küsimus.-palju maksab eestis üks korralik 325 ix?
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=34415

Postitatud: 03.02.2007 16:01
Postitas crisp
Reims kirjutas:Jube loll küsimus kindlasti,kuid suhtkoht võhik turbomootorite suhtes(püüan endale vaikselt asju selgeks teha),kas see suur cooler tavaradikale takistuseks ei jää,või on loodetud emmale kummale ,et siis kas ventilaatorile või et käib õhk läbi cooleri ka tagumise radikani välja.
Eks kindlasti mingil määral jahutus halveneb. Aga õnneks eestis ei ole see nii suur probleem kui muu jahutus süsteem on korralik (termostaat, ventika sidur) Kuna tahan jäta välimust originaalseks siis lihtsalt pole võimalik seda mujale paigutada... :roll:

Postitatud: 04.02.2007 11:35
Postitas Jaan
paigaldasin just mõni päev tagasi cooleri sama süsteemiga ette. kõige ees ventilaatorid, peale proovisõitu selgus, et sellest u 10-12cm paksusega radikapakist ei tulnud mitte üks piuks õhku läbi, vähemalt seistes mitte ja mootoriruum oli ikka rõvedalt kuum. Kuna mul tegemist õhukeste ventidega siis läksid need cooleri ja radika vahele ja nüüd on väga hea. tõmbab õhu ilusasti läbi cooleri ja suudab radikast läbi puhuda.

Postitatud: 29.12.2007 4:24
Postitas crisp
Aega läinud maa ja ilma lõpuks saan siia ka mõned progressi pildid panna.

Kuna eelmine vemsi juhtmestik läks sõbrale hakkasin endale uut tegema:

Pilt
Pilt
Pilt

Juhtmestik 90% valmis:

Pilt
Pilt

Ja LÕPUKS alustasin ka kolle tegemisega...

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 31.12.2007 23:42
Postitas Aare
Kollektor on hea lihtne valmistada, aga risti vastu tehtud reeglitele. Belli raamatus on sellise asja kohta kirjutatud "bad". Teinud parem seeria malmkollektoritest, need on vähemalt vastupidavamad kui need veevärgi torud. Sellise asja efektiivsus ei ole suurt targem seeria malmkärakast. 3 ja 4 silindri kohast hakkab see rämedalt kuumenema ja kremplit kõveraks kiskuma.

Postitatud: 01.01.2008 6:08
Postitas crisp
to aare: Pole kajuks seda raamatut lugenud. kindlasti on +/- külgi, aga bmw td kolle on suht sama ja see bmw peal ju toimib. sa kirjutad, et see on halb ja 3-4 sil läheb kuumaks. kas sul äkki on mõni näpunäide mida muuta, sest hetkel on asi punktidega koos ja kui mõni muudatus oleks vaja teha saaks selle veel korda saata.