2. leht 7-st

Postitatud: 11.10.2006 13:09
Postitas Ar21
RS4 pole ka päris tüüp Audi, mida mina silmas pidasin. Ja võimsuse vahe ju ka (kuigi kaalgi erinev).

Postitatud: 13.10.2006 16:47
Postitas rainer
Kõik Evo IX on muudetud turboga võrreldes Evo VIII ga, suurim erinevus on magneesium- alumiinium turbolabas, turbo külmas otsas ja pikendatud difuuseri sektsioonis, mis parandab turboreaktsiooni madalatel ja keskmistel pööretel.

Kindlasti vaheta iga 7500km järel õli ja filter, Tallinna Silberautos nad võivad sulle väita, et 15000km järgi tuleb vahetada, aga nad eksivad.

Kontrolli mingi aja tagant õli, sest nad kulutavad seda päris agaralt eriti kui parempoolse pedaaliga agaralt vallatleda.

Põhjakaitseks soovitan osta klaasriidest põhjakaitse komplektid, mis kaitseb mootorialust, küljekarpe, tagadiferentsiaali ja selle pumpa. Auto kaotab küll veidi välimuses, kuid kui juhtub mõni "ups" võib rahaline sääst ületada kordades komplekti maksumust(umbes 28000krooni õhema kaitse korral). Tallinnas peaks osta saama Ivar Raidami käest.

Postitatud: 13.11.2006 13:37
Postitas peepp
Vahepeal on auto saanud endale helisüsteemi, installi teostas Ghozt. Eesmärk oli tekitada normaalse kvaliteediga süsteem ilma mingite eriliste taotlusteta SQ või SPL vallas. Lisanduvat kaalu üritasime hoida miinimumi peal, kokku ehk ca. 30 kg. tuli juurde. Ise olen tulemusega rahul ja pigitatud esiuksed käivad nüüd "mersulikult" soliidse heliga kinni.

Juhtseade on Alpine CDA 9845R, esikõlarid HSK 165.3, juhiistme alla Audison SRx3 võim, kõrvalistme alla Alpine 6'ne cd-box ja pakiruumi Stecker 12" woofer. Woofer on eemaldatav kiirestisõidu ürituste ajaks. Mõni pilt ka:

Pilt
Pilt
Pilt

Suurem peavalu oli talvise rattakomplekti tekitamisega. Nimelt originaalvelg on 8" lai ja 235 rehviga. Väikest pidurit ei soovinud panna aga nii laia rehviga ka sõita ei tahtnud. Pikalt ja põhjalikult otsisin 7" velge, et sinna 205 rehv peale panna aga Evo offset on tavapärasest väiksem ja seetõttu enamik velgi oleks nõudnud tikkpolte ja spacerit, et pidur ära mahuks - see aga ei tundunud eriti hea ideena.

Lõpuks lahendas asja Jokker Racingu kaudu tellitud komplekt Braid'i rallivelgi mõõdus 17x7 ET25. Istub täpselt nagu originaal. Velje kaal oli 9,4 kg. ehk mitte kerge aga pidi väidetavalt olema tugev - eks see paistab. Kahjuks ainult keskava katteid ei ole neile võimalik panna aga vast hullu pole, lasin mutri ja poolassi otsa mingi konserveeriva õliga kokku ja välimus mind eriti ei huvita.

Veljele peale läks 205/50-17 ContiWinterViking 2 kandiliste naastudega. Minu kui lamellikasutaja jaoks on müra maanteekiirustel kohutav - nagu keegi saeks puid tagaistmel aga noh...võidusõiduauto ikkagi. 8)

Mõni pilt ka:

Pilt
tagaluugilt eemaldasin kõik embleemid:
Pilt
Pilt

Ja lõpuks võrdlus pereautoga, pole need Evo pidurid nii suured midagi :) :

Pilt

Postitatud: 13.11.2006 14:09
Postitas Imre
Velje/rehvi lahendus talveks peaks niimoodi küll väga hea olema... Auto kindlasti lihtsamini veel kontrollitav, kui tavaliselt 225/45 R17-ga. :)

Viisakas näeb välja nii ning clean tagaluuk on ka õige tegu! 8)

Postitatud: 13.11.2006 14:56
Postitas Silwer
Hea valik rehvi suhtes. Pidur näeb jah natuke väike välja kui RS6 piduriga võrrelda... :)

Postitatud: 13.11.2006 15:07
Postitas Toomas
Kas võimule ja box`ile ei karda talvel märgade jalgadega liiga teha?

Postitatud: 13.11.2006 15:31
Postitas Cypress Hill
Vaatasin samasuguseid velgi ka omale, kuid just kaal oli probleemix mix ei ostnud, kuid sobivad nad EVOle väga hästi.

Postitatud: 13.11.2006 15:54
Postitas Mihkel
Väga kena näeb auto talvekonditsioonis välja.
IMO kenam kui suvekonditsioonis isegi.
Palju velgede eest raha küsiti Jokker-is?

Võim ja box on kinnitatud lihtsalt kruvidega läbi põhjapleki?

Postitatud: 13.11.2006 16:04
Postitas peepp
POZ kirjutas:Kas võimule ja box`ile ei karda talvel märgade jalgadega liiga teha?
Ei näe küll erilist varianti, et sinna niiskus tekib, nad on muust jalaruumist eraldatud osas ja auto pole ka igapäevases kasutuses ehk vast suudan jälgida, et liialt lund sisse ei tassi.

Postitatud: 13.11.2006 16:05
Postitas peepp
Mihkel kirjutas:Võim ja box on kinnitatud lihtsalt kruvidega läbi põhjapleki?
Ei ole kruvid läbi põhjapleki :) , kinnitatud on nad vineertahvlile mis asub vaiba all. Veljed maksid 3900 tk., kui nüüd õieti mäletan.

Postitatud: 13.11.2006 16:30
Postitas Mihkel
Mõtlesingi, et altpoolt oleks vaatepilt nii väga rõve.
Vineertahvel siis omakorda kuidagi kere külge kinnitatud , et põhja puudutud pole?

Postitatud: 13.11.2006 16:31
Postitas memphis
Päris kena nende talveratastega. :)
Aga nende võimendi ja box'i piltidega ettevaatust. Niimoodi võivad vargapoisid teada saada, kust mida võtta autos. :!:

Postitatud: 13.11.2006 17:47
Postitas peepp
Ma kogu aeg juures ei olnud, kui installi tehti aga minuteada vineer on lahtiselt vaiba all ja toetab servapidi põhjastruktuuride vastu ja lisaks kruvid läbi vaiba hoiavad ka paigal. Igatahes ei logise küll midagi.

memphis, loodetavasti elu Eestimaal veel nii karm pole...

Postitatud: 13.11.2006 18:25
Postitas memphis
Sedan't küll.
Aga lihtsalt, siin maarjamaal on ju küll juhuseid olnud, kus foorumisse on riputatud üles pildiseeria, et "näe, installisin uue helitehnika autosse" ja päeva või paari pärast on auto kraamist tühjaks tehtud. ;)

Re: Mitsubishi Evo IX '06 - peepp

Postitatud: 13.11.2006 22:21
Postitas rookie
peepp kirjutas:Tere !

Samuti sai tehtud täiendav korrosioonitõrje. Kuigi ta tuleb mingi möksiga alt ära tehtult, siis seda on ikka suht. suvaliselt sinna põhja alla pritsitud. Palju on paljast plekki ja kõik põhjaalused tugevdusstruktuururid on seest töötlemata, kruntvärv ainult. Väidetavalt on kere galvaniseeritud aga ikkagi, meie kliimas see vaevalt päästab. Seega tegin Dinitroli toodetega põhja üle, uue autoga on seda suht. lihtne teha. Loomulikult igale poole ilma lammutamata ligi ei saanud aga parem sai kindlasti.

Ainus tõsine etteheide on momendil värvkate. Värv on eriti õhuke ja tundub, et juba kokkupõrge keskmist mõõtu kärbsega lööb kapotile täkke sisse, neid on tekkinud kümmekond (!) ja tagumisel tiivakaarel on ka värvi maas. Ei kujuta ette mis talvel saab, kui liiv ja muu jama lendab ? /
Ilus!

Olematu põhja korrosioonivastane töötlus ja vilets värv on enam-vähem kõigi jaapani pereautode ühisnimetaja. Ka see on üks põhjus, miks saksa asjad kallimad on. Kui võrdled altpoolt Audi ja Mitsu põhja töötlust, siis seal on isegi võrrelda midagi raske. Sama ka värviga-viska võtmekimp katusele ja värv on alusvärvini kriibitud.

Kui sellega nüüd miskit võidusõitu harrastada, kus kiva lendab ja talvel sõita, siis paari-kolme aastaga on sul põhjaalune roostekirju. Ilmselt on auto ehitaja mõelnud, et sellised autod sõidetakse enne vaeseks kui roostetama jõuavad hakata.

Jõudu!