Mitsubishi Evo IX '06 - peepp
Kõik Evo IX on muudetud turboga võrreldes Evo VIII ga, suurim erinevus on magneesium- alumiinium turbolabas, turbo külmas otsas ja pikendatud difuuseri sektsioonis, mis parandab turboreaktsiooni madalatel ja keskmistel pööretel.
Kindlasti vaheta iga 7500km järel õli ja filter, Tallinna Silberautos nad võivad sulle väita, et 15000km järgi tuleb vahetada, aga nad eksivad.
Kontrolli mingi aja tagant õli, sest nad kulutavad seda päris agaralt eriti kui parempoolse pedaaliga agaralt vallatleda.
Põhjakaitseks soovitan osta klaasriidest põhjakaitse komplektid, mis kaitseb mootorialust, küljekarpe, tagadiferentsiaali ja selle pumpa. Auto kaotab küll veidi välimuses, kuid kui juhtub mõni "ups" võib rahaline sääst ületada kordades komplekti maksumust(umbes 28000krooni õhema kaitse korral). Tallinnas peaks osta saama Ivar Raidami käest.
Kindlasti vaheta iga 7500km järel õli ja filter, Tallinna Silberautos nad võivad sulle väita, et 15000km järgi tuleb vahetada, aga nad eksivad.
Kontrolli mingi aja tagant õli, sest nad kulutavad seda päris agaralt eriti kui parempoolse pedaaliga agaralt vallatleda.
Põhjakaitseks soovitan osta klaasriidest põhjakaitse komplektid, mis kaitseb mootorialust, küljekarpe, tagadiferentsiaali ja selle pumpa. Auto kaotab küll veidi välimuses, kuid kui juhtub mõni "ups" võib rahaline sääst ületada kordades komplekti maksumust(umbes 28000krooni õhema kaitse korral). Tallinnas peaks osta saama Ivar Raidami käest.
Vahepeal on auto saanud endale helisüsteemi, installi teostas Ghozt. Eesmärk oli tekitada normaalse kvaliteediga süsteem ilma mingite eriliste taotlusteta SQ või SPL vallas. Lisanduvat kaalu üritasime hoida miinimumi peal, kokku ehk ca. 30 kg. tuli juurde. Ise olen tulemusega rahul ja pigitatud esiuksed käivad nüüd "mersulikult" soliidse heliga kinni.
Juhtseade on Alpine CDA 9845R, esikõlarid HSK 165.3, juhiistme alla Audison SRx3 võim, kõrvalistme alla Alpine 6'ne cd-box ja pakiruumi Stecker 12" woofer. Woofer on eemaldatav kiirestisõidu ürituste ajaks. Mõni pilt ka:



Suurem peavalu oli talvise rattakomplekti tekitamisega. Nimelt originaalvelg on 8" lai ja 235 rehviga. Väikest pidurit ei soovinud panna aga nii laia rehviga ka sõita ei tahtnud. Pikalt ja põhjalikult otsisin 7" velge, et sinna 205 rehv peale panna aga Evo offset on tavapärasest väiksem ja seetõttu enamik velgi oleks nõudnud tikkpolte ja spacerit, et pidur ära mahuks - see aga ei tundunud eriti hea ideena.
Lõpuks lahendas asja Jokker Racingu kaudu tellitud komplekt Braid'i rallivelgi mõõdus 17x7 ET25. Istub täpselt nagu originaal. Velje kaal oli 9,4 kg. ehk mitte kerge aga pidi väidetavalt olema tugev - eks see paistab. Kahjuks ainult keskava katteid ei ole neile võimalik panna aga vast hullu pole, lasin mutri ja poolassi otsa mingi konserveeriva õliga kokku ja välimus mind eriti ei huvita.
Veljele peale läks 205/50-17 ContiWinterViking 2 kandiliste naastudega. Minu kui lamellikasutaja jaoks on müra maanteekiirustel kohutav - nagu keegi saeks puid tagaistmel aga noh...võidusõiduauto ikkagi.
Mõni pilt ka:

tagaluugilt eemaldasin kõik embleemid:


Ja lõpuks võrdlus pereautoga, pole need Evo pidurid nii suured midagi
:

Juhtseade on Alpine CDA 9845R, esikõlarid HSK 165.3, juhiistme alla Audison SRx3 võim, kõrvalistme alla Alpine 6'ne cd-box ja pakiruumi Stecker 12" woofer. Woofer on eemaldatav kiirestisõidu ürituste ajaks. Mõni pilt ka:



Suurem peavalu oli talvise rattakomplekti tekitamisega. Nimelt originaalvelg on 8" lai ja 235 rehviga. Väikest pidurit ei soovinud panna aga nii laia rehviga ka sõita ei tahtnud. Pikalt ja põhjalikult otsisin 7" velge, et sinna 205 rehv peale panna aga Evo offset on tavapärasest väiksem ja seetõttu enamik velgi oleks nõudnud tikkpolte ja spacerit, et pidur ära mahuks - see aga ei tundunud eriti hea ideena.
Lõpuks lahendas asja Jokker Racingu kaudu tellitud komplekt Braid'i rallivelgi mõõdus 17x7 ET25. Istub täpselt nagu originaal. Velje kaal oli 9,4 kg. ehk mitte kerge aga pidi väidetavalt olema tugev - eks see paistab. Kahjuks ainult keskava katteid ei ole neile võimalik panna aga vast hullu pole, lasin mutri ja poolassi otsa mingi konserveeriva õliga kokku ja välimus mind eriti ei huvita.
Veljele peale läks 205/50-17 ContiWinterViking 2 kandiliste naastudega. Minu kui lamellikasutaja jaoks on müra maanteekiirustel kohutav - nagu keegi saeks puid tagaistmel aga noh...võidusõiduauto ikkagi.

Mõni pilt ka:

tagaluugilt eemaldasin kõik embleemid:


Ja lõpuks võrdlus pereautoga, pole need Evo pidurid nii suured midagi


- Cypress Hill
- Postitusi: 73
- Liitunud: 18.07.2005 22:44
- Asukoht: Muraste
Vaatasin samasuguseid velgi ka omale, kuid just kaal oli probleemix mix ei ostnud, kuid sobivad nad EVOle väga hästi.
CELICA TURBO 4WD
www.silberauto.ee
www.silberauto.ee
Väga kena näeb auto talvekonditsioonis välja.
IMO kenam kui suvekonditsioonis isegi.
Palju velgede eest raha küsiti Jokker-is?
Võim ja box on kinnitatud lihtsalt kruvidega läbi põhjapleki?
IMO kenam kui suvekonditsioonis isegi.
Palju velgede eest raha küsiti Jokker-is?
Võim ja box on kinnitatud lihtsalt kruvidega läbi põhjapleki?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mõtlesingi, et altpoolt oleks vaatepilt nii väga rõve.
Vineertahvel siis omakorda kuidagi kere külge kinnitatud , et põhja puudutud pole?
Vineertahvel siis omakorda kuidagi kere külge kinnitatud , et põhja puudutud pole?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: Mitsubishi Evo IX '06 - peepp
Ilus!peepp kirjutas:Tere !
Samuti sai tehtud täiendav korrosioonitõrje. Kuigi ta tuleb mingi möksiga alt ära tehtult, siis seda on ikka suht. suvaliselt sinna põhja alla pritsitud. Palju on paljast plekki ja kõik põhjaalused tugevdusstruktuururid on seest töötlemata, kruntvärv ainult. Väidetavalt on kere galvaniseeritud aga ikkagi, meie kliimas see vaevalt päästab. Seega tegin Dinitroli toodetega põhja üle, uue autoga on seda suht. lihtne teha. Loomulikult igale poole ilma lammutamata ligi ei saanud aga parem sai kindlasti.
Ainus tõsine etteheide on momendil värvkate. Värv on eriti õhuke ja tundub, et juba kokkupõrge keskmist mõõtu kärbsega lööb kapotile täkke sisse, neid on tekkinud kümmekond (!) ja tagumisel tiivakaarel on ka värvi maas. Ei kujuta ette mis talvel saab, kui liiv ja muu jama lendab ? /
Olematu põhja korrosioonivastane töötlus ja vilets värv on enam-vähem kõigi jaapani pereautode ühisnimetaja. Ka see on üks põhjus, miks saksa asjad kallimad on. Kui võrdled altpoolt Audi ja Mitsu põhja töötlust, siis seal on isegi võrrelda midagi raske. Sama ka värviga-viska võtmekimp katusele ja värv on alusvärvini kriibitud.
Kui sellega nüüd miskit võidusõitu harrastada, kus kiva lendab ja talvel sõita, siis paari-kolme aastaga on sul põhjaalune roostekirju. Ilmselt on auto ehitaja mõelnud, et sellised autod sõidetakse enne vaeseks kui roostetama jõuavad hakata.
Jõudu!