BOV kui boost controller

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
Miki
Postitusi: 31
Liitunud: 08.02.2005 18:09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Miki »

algaja nagu ma olen, aga millega või kuidas arvutatakse vajaminev kütusesegu autodes, kus ei ole õhulugejat?

BOV'st ei saa otse õhku IC ette suunata? või kust seda õhku loetakse tavaliselt?

kuidas jääb selle häälega käiguvahetamisel kui BOV asemel by-pass valve on?

ärge näkku lööge, kui väga lollid küsimused.. :)
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

Ennetades järgnevate 'mitte-teadlike' küsimuste teket ning küsin, vastamise asemel, kas sa inglise keel oskad? Kui nii siis Internet on laialt täis vastavat informatsiooni..

ps! siiski peaks keegi mõne mahukama turbo-alase informatiivse teose ära tõlkima ning kuhugi Kleepsuna üles lükkama. :roll:
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

Miki kirjutas:algaja nagu ma olen, aga millega või kuidas arvutatakse vajaminev kütusesegu autodes, kus ei ole õhulugejat?

BOV'st ei saa otse õhku IC ette suunata? või kust seda õhku loetakse tavaliselt?

kuidas jääb selle häälega käiguvahetamisel kui BOV asemel by-pass valve on?

ärge näkku lööge, kui väga lollid küsimused.. :)
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=41
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Kasutaja avatar
Miki
Postitusi: 31
Liitunud: 08.02.2005 18:09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Miki »

Miki kirjutas:algaja nagu ma olen, aga millega või kuidas arvutatakse vajaminev kütusesegu autodes, kus ei ole õhulugejat?

BOV'st ei saa otse õhku IC ette suunata? või kust seda õhku loetakse tavaliselt?

kuidas jääb selle häälega käiguvahetamisel kui BOV asemel by-pass valve on?

ärge näkku lööge, kui väga lollid küsimused.. :)

ma tean, mis on BOV, aga lihtsalt see vaidlus by-pass ja BOV ajas veits segadusse.. et kas need on eriasjad, või on lihtsalt by-pass üks BOV tüüpe.. ja seda sain ka teada, et õhulugejateta autodel teeb kogu töö ära MAP..
aga see teine küsimus, seoses häälega.. sellele ma pole ikka vastust leidnud, äkki keegi ütleb paari sõnaga, mis saab häälest by-passi puhul..?

ma olengi netist asja uurinud, aga tahes tahtmata ei ole ingliskeel mu emakeel ja alguses asja kallale asudes, ei ole mitte kõik mootorit puudutavad väljendid mul selged.. aga asi edeneb.. enam pole nii hull..
võeh..
tnxfornothing :shock:
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

by-pass'i puhul ei teki seda palju-armastatud heli, kui siis minimaalselt.
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

olenevalt bypass'ist on pshht heli väga väike või pole seda üldse kuulda. tervislikum, aga mootorile bypass.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Vasta