2. leht 2-st

Postitatud: 30.09.2006 10:49
Postitas Joel
S2'l ei kanta esisillale rohkem jõudu - torsen on 50:50 ning varieerub vastavalt olukorrale kuni 25:75 või 75:25. Audid on alajuhitavad kuna neil on kaalujaotus paigast ära. Aga see on harjutamise küsimus. E30 iX bemm tundus mulle palju alajuhitavam.

Minul on vana Coupe Quattro, millel saab keskdifri ja tagadifri manuaalselt lukku keerata. Jääl sõidan alati keskdiffer lukus. Aga tagadiffrit ma jääl lukku ei pane, kuna see hakkab autot aeglastes kurvides otse suruma (eesmärk on enamasti ikkagi kiiret aega sõita, mitte külg ees huupi laamendada). Seega võib öelda jah, et sõidan kahe ratta veoga, aga reaalelus ei ole see jutt ega asi, kuna külglibiseval jäiga vedrustusega autol ei teki veojõukadu rataste ebaühtlasest haardumisest.

200tq ja Impreza võrdlemine on mõttetu, need on täiesti erinevad masinad. 200tq ei käitu jääl oluliselt erinevalt kui A8, aga seda te ju ometi Imprezaga ei võrdle. Imprezat võib võrrelda vanade kandiliste Audi 80/90/Coupe Quattrodega ja siis on juba maitse asi. Fakt on see, et Impreza on ikkagi rallyreplica ja seega on ta ehitatudki selleks otstarbeks - teistel autodel on nelikvedu enamasti turvalisuse ja mugavuse eesmärgil...

Postitatud: 01.10.2006 13:13
Postitas RSR
Kas keegi oskab öelda. et kas Escortil on lukud olemas, või on tal audiga sarnane süsteem?

Postitatud: 02.10.2006 14:16
Postitas Audiophile
Escortil on taga kindlasti lukk, keskel vist visco! Esidiffer peaks olema avatud.

Celicatest on taga lukk vaid Carloz Sainz Editionil. Celica aga on raskem kui sarnased autod (evo, impreza).

Kui oleks minu valida siis Evo 6 Tommi Mäkinen Edition. Ees helical LSD, taga ketasplokk, keskel, 50/50 veo ja kaalujaotus active jaw control jne.

Tava6 on veidi teistsuguse tagadiffriga, ja vähem väänet (TM oli comp wheel titaanist vms high-tech värk)

Downside on hind ja saadavus (ca 300 000 norm masin)

Subarutest kannatab võtta alates STI ver.4 RA (2 door STI). millel on ees ja taga ketasplokk, keskdiffer on seadsitatav kas 50/50 või 65/35. Autol on on ülikerge kere, tugevdatud käigukast, close ratio ülekanded, suured pidurid jne.

Downside - toodetud ainult jaapani siseturule, ehk siis conversion oleks vaja teha. ca 250 000 eeki..

Nissan Pulsar GTI-R ka pull masin aga esialgne investeering oleks Dog-engagement käikar kuna nissani originaal ei kõlba kuhugi. Selline käikar maksab ca 6000 Eur-i, tõsi selle raha eest saab lifetime warranty..

Soodsamatest ehk Sierra Cosworth millel on suht ok hind, 4wd, turbo, tagalukk jne... välimuse ei ole küll kõige tänapäevasem aga see selleks..

Postitatud: 05.10.2006 15:04
Postitas RSR
Tänud vastuste eest. Isiklikult eelistaksin Escortit, ning tegelen hetkel sobiva masina otsimisega.

Postitatud: 05.10.2006 15:33
Postitas mell
ehk on see alles ? Ilus asi iseenesest.

http://www.streetrace.org/foorum/viewto ... t=cosworth

Postitatud: 05.10.2006 21:41
Postitas Offroader
Niipalju mainiks ka veel, et 200/S2/S4 ei ole probleem teha täis taga lukuga varjandiks. Lõikad luku plokil kiiruse anduri juhtme läbi ja püsib kenasti sees.

Postitatud: 05.10.2006 21:49
Postitas RSR
See isend on jah müüdud juba. Ise ei otsi tuunitud masinaid, vaid võimalikult stocki.

Postitatud: 11.10.2006 19:03
Postitas cartman
a mis audide s2/200 jne veoskeem on?