Postitatud: 30.09.2006 10:49
S2'l ei kanta esisillale rohkem jõudu - torsen on 50:50 ning varieerub vastavalt olukorrale kuni 25:75 või 75:25. Audid on alajuhitavad kuna neil on kaalujaotus paigast ära. Aga see on harjutamise küsimus. E30 iX bemm tundus mulle palju alajuhitavam.
Minul on vana Coupe Quattro, millel saab keskdifri ja tagadifri manuaalselt lukku keerata. Jääl sõidan alati keskdiffer lukus. Aga tagadiffrit ma jääl lukku ei pane, kuna see hakkab autot aeglastes kurvides otse suruma (eesmärk on enamasti ikkagi kiiret aega sõita, mitte külg ees huupi laamendada). Seega võib öelda jah, et sõidan kahe ratta veoga, aga reaalelus ei ole see jutt ega asi, kuna külglibiseval jäiga vedrustusega autol ei teki veojõukadu rataste ebaühtlasest haardumisest.
200tq ja Impreza võrdlemine on mõttetu, need on täiesti erinevad masinad. 200tq ei käitu jääl oluliselt erinevalt kui A8, aga seda te ju ometi Imprezaga ei võrdle. Imprezat võib võrrelda vanade kandiliste Audi 80/90/Coupe Quattrodega ja siis on juba maitse asi. Fakt on see, et Impreza on ikkagi rallyreplica ja seega on ta ehitatudki selleks otstarbeks - teistel autodel on nelikvedu enamasti turvalisuse ja mugavuse eesmärgil...
Minul on vana Coupe Quattro, millel saab keskdifri ja tagadifri manuaalselt lukku keerata. Jääl sõidan alati keskdiffer lukus. Aga tagadiffrit ma jääl lukku ei pane, kuna see hakkab autot aeglastes kurvides otse suruma (eesmärk on enamasti ikkagi kiiret aega sõita, mitte külg ees huupi laamendada). Seega võib öelda jah, et sõidan kahe ratta veoga, aga reaalelus ei ole see jutt ega asi, kuna külglibiseval jäiga vedrustusega autol ei teki veojõukadu rataste ebaühtlasest haardumisest.
200tq ja Impreza võrdlemine on mõttetu, need on täiesti erinevad masinad. 200tq ei käitu jääl oluliselt erinevalt kui A8, aga seda te ju ometi Imprezaga ei võrdle. Imprezat võib võrrelda vanade kandiliste Audi 80/90/Coupe Quattrodega ja siis on juba maitse asi. Fakt on see, et Impreza on ikkagi rallyreplica ja seega on ta ehitatudki selleks otstarbeks - teistel autodel on nelikvedu enamasti turvalisuse ja mugavuse eesmärgil...