2. leht 3-st
Postitatud: 29.09.2006 22:42
Postitas Mihkel
Sellepärast kirjutasingi Sport, et päris Racing-ust on asi suht kaugel

Postitatud: 01.10.2006 17:53
Postitas Raimo
Kas Koni Classic hoopis see nö OEM Replacement pole ?
Postitatud: 09.10.2006 12:38
Postitas Ar21
Kui jutt on KYB AGX (reguleeritavad) siis odav see hind küll pole, sest isegi Subarule (millel enamuse tootjate amordid on ühed kallimad hinna poolest) saab tunduvalt odavamalt. Näiteks 2100 kr. tk esimesed ja 2700 kt. tk. tagumised. Aga olenevalt autost võib olla ka igasuguseid anomaaliaid. Vaata näiteks
www.autoosad.ee või
www.ladu24.ee Seal on ka AGX-id sees. Ja 1000 autoosa on ka mingi koht, kus AGX-id olid suht soodsa hinnaga.
Samuti Koni Sporti müüakse vägagi erineva hinnaga erinevates kohtades. Subarule näiteks erinevatest kohtades tagaamortidele saanud pakkumisi alustades 2000 kr.tk ja lõpetades 2800 kr.tk ühele ja samale asjale.
Postitatud: 09.10.2006 13:12
Postitas cartman
kahjux ei paku keegi 4wdle(eclipse talon)
Postitatud: 10.10.2006 20:33
Postitas Taavi
Mul endal KYB AGX. Kollasest Konist küll kallim, kuid AGX on koos taldrikutega. Minu autole pakkus Koni ainult nö pudeli osa, oleks pidanud tehase vana taldrikut kasutama ja Konidega neid sobitama hakkama jne. AGX on taga 8-astmelise ja ees 4-astmelise jäikuse seadistamisega. Tein S-Tech vedruga koos on tänavale paras, kurvitamise jaoks saab amordid väga jäigaks keerata kui vaja. Ainuke vajalik lisa oleks kurvides kere külgkallet vähendavad jämedamad stabikavardad - seda ainult amordi/vedru komboga likvideerida ei saa.
Postitatud: 11.10.2006 0:10
Postitas crisp
ma julgeks kah konit soovitada. kui linna sõidul masinat kasutad ja pole ainult "rinka pill" siis ideaalne valik. töökaasalne kes ralliga tegeleb ütles et koni sinna maani hea kuni hüped mängu tulevad. hüpetel pidid konid pooleks minema

nii ta mulle ütles, et bilsu pidi seal rohkem kannatama...
me @ ise koniga rahul, tahad kupatada keerad jäigaks vaja vanaema arsti juurde viia lased pehmemkas

Postitatud: 11.10.2006 13:04
Postitas Ar21
Konit peavad paljud vähemalt tänavasõiduks üheks vastupidavaimaks amordiks. Paigaldada padrunamorte muigugi raskem, kui valmisamorte.
Peetakse lausa niiheaks, et väidetakse, et kui autol need alla vahetada, siis suure tõenäosusega sellel autol enam amortidele kulutama ei pea.
Postitatud: 11.10.2006 13:16
Postitas cartman
kes eestis koni myyb?
Postitatud: 11.10.2006 14:02
Postitas Fos
xenon-eesti, db-hp... mine ja küsi.
Postitatud: 11.10.2006 21:56
Postitas crisp
motoral'ist saad vast kõvasti odavamalt edasimüüjad panevad ju oma $$$ vahele

Postitatud: 11.10.2006 22:11
Postitas Samvel
Koni ja Bilstein saadaval. Hind ei ole kallim kui Motoralis !
Postitatud: 11.10.2006 23:47
Postitas cartman
kus ei ole kallim?
Postitatud: 13.10.2006 11:58
Postitas erikred
huvitav kas keegi viimaselajal lugeda kah veel viitsib või üldse midagi tähele paneb??

555vrx
ES-Tuning
terv,
vastik viriseja,
erich
Postitatud: 10.11.2007 20:27
Postitas cartman
Ar21 kirjutas:Kui jutt on KYB AGX (reguleeritavad) siis odav see hind küll pole, sest isegi Subarule (millel enamuse tootjate amordid on ühed kallimad hinna poolest) saab tunduvalt odavamalt. Näiteks 2100 kr. tk esimesed ja 2700 kt. tk. tagumised. Aga olenevalt autost võib olla ka igasuguseid anomaaliaid. Vaata näiteks
www.autoosad.ee või
www.ladu24.ee Seal on ka AGX-id sees. Ja 1000 autoosa on ka mingi koht, kus AGX-id olid suht soodsa hinnaga.
Samuti Koni Sporti müüakse vägagi erineva hinnaga erinevates kohtades. Subarule näiteks erinevatest kohtades tagaamortidele saanud pakkumisi alustades 2000 kr.tk ja lõpetades 2800 kr.tk ühele ja samale asjale.
Sai siis kyb agx.id ostetud. Kuida son reg amortide esmase kasutamisega. Kuskilt kunagi lugesi et esialgu peab (pehmesse v jäika) asendisse keerama? On see õige v peanen alla ja sõidan
Postitatud: 10.11.2007 23:23
Postitas puna
peale motorali on veel maaletoojaid.
Koni ja KYB võin ka pakkuda.