2. leht 5-st

Postitatud: 01.10.2006 0:54
Postitas Mihkel
Panin su tänased G-Tech-i sõidud ka üles: http://www.m-tuning.ee/kasutajad/tarmo/Tarmo.zip

Postitatud: 01.10.2006 6:45
Postitas turbobmw
Tundub, et põhiline koht kus annaks aega veel poole sekundi võrra parandada on 60 feet. See tähendab, et autol oleks korralike slikke vaja 8)

Postitatud: 01.10.2006 11:55
Postitas Mihkel
Jap.

Sa oleks neid ilusaid ühtlaseid rehvijutte pidanud nägema, mis alles 3-manda käigu juures lõppesid.

Postitatud: 01.10.2006 12:10
Postitas collaracer
Kevadeks tuleks teha üks suur vigade parandus ja selle käigus peaks soetama ka mingisugused slikid.
Eilsed sõidud olid tehtud kõik 0,6bar juures.Kui tulevad suuremad pihustid, korralik b.pump ja progretav aju, siis kannatab 1 bar peal kah sõita.Aga et see jõud siis maha panna oleks kindlasti mingisuguseid korralikke dragi slikke vaja.

Postitatud: 01.10.2006 12:27
Postitas Mihkel
Lõppkiirus oli 13 keskpaiga ja lõpu aegade juures G-Techi järgi isegi üle 170km/h.
See peakski vist näitama, et alguses on pidamisega probleeme.

Mina sõitsin subaruga 13.5s aega lõppkiirusega 160km/h.

Postitatud: 02.07.2007 1:21
Postitas Mihkel
Väike progressi ülevaade jälle üle pika aja.

Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt

Selle aastaga peaks asi saama väheke parem, kui varem.

Modifikatsioonide list hetkel:
* MegaSquirt V3.0 süütejuhtimisega
* Bosch MotorSport coilpack
* Innovate Motorsports LC-1
* 315cc/min peak&hold pihustid
* 600mm*300mm*76mm cooler alu vannidega
* Walbro 255LPH HP paagiväline kütusepump
* Fuel Surge Tank
* Oil Catch Tank
* Simoni Racing (HKS SSQV) BOV
* FSE kütuserõhuregulaator
* Audi WasteGate
* Tervel kerel täiesti uus juhtmestik
* Kapotialuse suurem korrastamine tulekul
* Sleeper Look taastamine tulekul

Postitatud: 02.07.2007 23:21
Postitas collaracer
Nüüd siis ka coilpack-i kinnitus ja cooleritorustik pm valmis.
Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt Pilt

Postitatud: 03.07.2007 0:54
Postitas Silwer
Coilpacki kinnitus pildi peal küll eriti tugev ei paista. Kui raske jurakas sealt vibratsiooni abil jee tõmbab siis on vast suht nõme.

Minu autol on pandud klapikambrikaane peale / külge: http://tatech.dc-ice.ee/home/gallerypics/18.jpg

Postitatud: 03.07.2007 23:59
Postitas collaracer
Eks see kinnitus sai kiiruga tehtud nagu enamus asju, aga kui vaja siis saab ju mõned stabiilsust tagavad "kõrvad" juurde teha.
Klapikambri peale mõtlesin algul ise ka aga seal ei paistnud väga ruumi olevat.

Postitatud: 04.07.2007 10:35
Postitas Audiophile
Intercooler on küll megasuur sellise setupi jaoks aga ilmselt on osad asjad valitud veidi tulevikku vaadates! Mis turbot muidu kasutad?

markus

Postitatud: 04.07.2007 11:39
Postitas collaracer
IC sai jah valitud võimalikult suur mõeldes tulevikule.Turboks on k 26 ilma vesijahutuseta. Pikkilõtku ei ole, ristilõtk jääb ilmselt lubatud piiridesse. Täpseid koode praegu öelda ei oska.

Postitatud: 07.02.2008 17:27
Postitas Siim_P
Ilus artikkel autolehes.Edu edaspidiseks.

Postitatud: 09.02.2008 20:05
Postitas collaracer
Siim_P kirjutas:Ilus artikkel autolehes.Edu edaspidiseks.
Tänud, tänud! Edu läheb ikka tarvis.
Artikli eest võib kiita Peepu.

Postitatud: 12.02.2008 21:09
Postitas Irmscher
Väga huvitav oli lugeda tõesti. Edu ja jaksu edaspidiseks! :)

Postitatud: 12.02.2008 21:45
Postitas Mihkel
Artikklis nagu juttu eriti polnudki ju. :-D
Tegelikult on sinna autosse vaeva päris palju läinud.

Suveks saab ehk uue korraliku väljalaskekolle ja suurema turbo ka installitud.
Siis saab vaikselt juba liikuma ka auto.