2. leht 8-st

Postitatud: 09.10.2006 17:48
Postitas stryk3r
Liqui Moly 5W50 molygen :D

Postitatud: 11.10.2006 10:02
Postitas veekaheksa
Essil on BP 7000 Sport 5W-50, BMW'l BP 5000 5W-40.

Postitatud: 27.08.2007 23:09
Postitas RFL
castrol edge 10w 60 (endine rs) 760eek/4l

Postitatud: 31.08.2007 17:09
Postitas IvarR
Oma JDM mootoris kasutan Castroli Racing õli kuna pöörded käivad mõnikord ka üle 9000rpm ära ning ainukene mida soovitatud on siiani igast maailma otsast tuttavate poolt.
IvarR

Postitatud: 31.08.2007 18:34
Postitas Jõuvanker
Dragi jaoks on õigem viskoossus 20W50, 20W60 isegi. Või üldse monoviskoossne, miski W30 näiteks ainult - väiksem sisehõõrdekadu jne.


Igapäev linnas liiklemiseks/rahuliksõit: 5W40 täissünt ( Castrol, Mobil )

Postitatud: 31.08.2007 21:30
Postitas HP
Minu 2.2 20v Audis kasutusel juba pikkemat aega Valvoline 20W50 mineraal. Kuna auto saab tihti valu ja enamasti dragi sõitmiseks tehtud.Õli vahetan umbes 3000km tagant.

Postitatud: 01.09.2007 10:48
Postitas puna
BP 7000 Sport 5W-50

Postitatud: 01.09.2007 16:41
Postitas RICE BURNER
Kasutan juba kolmas aasta ainult BARDAHL XDR C60
20W60 või külmemal perioodil 10W60
Alati kui mootor lahti võtta paistavad sealt vastu saaled, mis on nagu karbist võetud.

Postitatud: 02.09.2007 22:38
Postitas Siller
Laisu kirjutas:kas keegi oskab midagi kommenteerida selliste õlide kohta nagu CARLUBE ja PENNZOIL, viimasest on jäänud silma mingi poolsünt "ultra turbo". Teab keegi neist miskit?
Ise kasutan oma autos juba pikemat aega Pennzoil "Ultra Turbo" 10W40, olen andnud ikka vatti ka, ja kestab. Samas on meie peres ka PT Cruiser 2,0 sama õli sees ja samuti rahul. Ei taha kedagi solvata, aga kui tehti õlitest siis ei olnud Castrol see kõige parem õli. Üheks soovitavaks õlimargiks, mis ilusti katsetele vastu pidas, oli justnimelt Pennzoil. Teema oli kuskil SR-org foorumis.

CARLUBE-ist ma arvan et hoia eemale. Liiga vähe tuntud õlimark. Samas mine sa tea sa tema määrimisomadusi, võib olla polegi nii halvad.

Postitatud: 02.09.2007 22:55
Postitas RFL
Siller kirjutas:Teema oli kuskil SR-org foorumis.
siin on tegemist ikka vähe teistsuguse foorumiga :idea:

Postitatud: 05.09.2007 11:34
Postitas Ar21
Carlube peaks olema vana tuntud õlimarkvanas maailmas. Võibolla meil tõesti mitte ...

Ise eelistan Castrol, samuti BP (samas kontsernis Castroliga) või Valvoline
5W-50 või 10W-60.
Samuti proovinud Xado 5W-50-et. Aga see tundus talvel üle -20 olema tuntavalt paksem, kui näiteks Valvoline või BP 5W-50 või isegi Castroli RS 10W-60.

Kui võistlemiseks päris tippõlisid taga ajaks siis ilmselt Motul või Red Line.

Postitatud: 11.09.2007 11:51
Postitas zoom1
Enda S13´s kasutan Valvoline VR1 racing 20w50, kuna igapäeva kasutust üldiselt enam auto ei näe.
viskoosus:
100c 20,5
40c 181,8
Pour point -24

võrdluseks Red line (street/race use) 20w50
100c 19,8
40c 148
pour point -45

Postitatud: 13.10.2007 18:13
Postitas jeff01
hetkel puudub masin, millesse kallist õli oleks mõtet valada (Porschet pole hetkel ja subaru ei sõida veel) .....lekkival stratusel kasutan aga odavaimaid poolsünte mis suvalises poes pihku juhtub. Porschel kasutasin muidu täissünteetilisi Comma õlisid just nime pärast ja midagi uurimata. Kui subaru käima saan ja mootoris veel mingit potensiaali paistab olevat siis pöördun ilmselt kvaliteet õlide poole.

Postitatud: 13.10.2007 19:47
Postitas Motary1
Castrol Edge Sport 10W60

Postitatud: 21.10.2007 22:09
Postitas HoCi
10w60 Liqui Moly Race Tech soojematel aegadel.
0w40 Liqui Moly talvel.

mõlemad loomulikult täissünt.