2. leht 2-st
Postitatud: 13.10.2006 11:31
Postitas zoom1
Mis silindri rõhud olid??
Postitatud: 13.10.2006 14:27
Postitas Laisu
täpselt ei mäleta, aga suurim vahe oli vist 10.7-11.5
seda tulemuste lehte mulle millegipärast ei antud, mis nagu käega kirjutatud oli, ainult loeti ette need asjad ja siis mingi üldine diagniostika kokkuvõte anti mulle, et mis tehti ja kas oli mingeid vigasid.
Selle käega kirjutatud variandi pidavat nad sellepärast endale jätma, et kui ma järgminekord lähen, siis nad teavad minu auto tausta.
Postitatud: 13.10.2006 17:25
Postitas henri
Laisu kirjutas:täpselt ei mäleta, aga suurim vahe oli vist 10.7-11.5
seda tulemuste lehte mulle millegipärast ei antud, mis nagu käega kirjutatud oli, ainult loeti ette need asjad ja siis mingi üldine diagniostika kokkuvõte anti mulle, et mis tehti ja kas oli mingeid vigasid.
Selle käega kirjutatud variandi pidavat nad sellepärast endale jätma, et kui ma järgminekord lähen, siis nad teavad minu auto tausta.
järgmine kord lase neil topelt kirjutada ja sinu lehele ka tempel või allkiri alla

Postitatud: 13.10.2006 19:56
Postitas Laisu
nujah, tagantjärgi mõtlesin ja sellele, et oleksid võinud ju kasvõi koopia mulle teha.
Postitatud: 20.10.2006 11:36
Postitas OKS
Eile nägin autot Tulikas ja kapoti alt oli kuulda väga ilusat häält

Postitatud: 20.10.2006 13:22
Postitas Laisu
jap, seal ta tõesti oli.
Postitatud: 30.01.2007 15:24
Postitas Laisu
polegi siia ammu miskit kirjutanud, vahepeal toimunud niipalju, et sai valmistatud 2.5tolli otseläbi sumpa ainult lõpupütiga(nüüd karjub reso järele), igast remondi ja hooldustöid tehtud(amordid, kasti/diffri õli, hid-i meenutavad pirnid - väga head muideks, rooliotsad jne) ning sai ka selline nali tehtud, et differ kokku keevitatud, väga lahe on sellesmõttes, et vähe vaeva ning lõbu kui palju. Ei lenda see midagi niikergelt laiali kui algul räägiti
Natuke aega sai ka sõitu nauditud kui tekkis mootorisse selline imelik vilin, ehk mõned ka siinset teemat juba lugenud. Tulemuseks see et hetkel juba mootor maas ning kohe kohe hakkan laiali võtma. Kuna konkreetset viga ei osanud keegi pakkuda, siis ei taha mingeid riske võtta plus saab ka mootori sisuga ning seisukorraga lähemalt tutvust tehtud. Algul pakuti küll igast vigasid, survelaagrist vända simmerini. Kiskusingi kõik asjad küljest ära, kast, sidur, hooratas, isegi simmeri kiskusin küljest ning peale seda vänta ringi ajades kostus ikka see vilina moodi heli. Sai ka eest kõik minema visatud, kõik mis liigub ja on mootoriga ühenduses, heli ikka olemas, ei tea mis see on, ehk selgub.
Hetkel siis seisab auto nukralt garaasis
http://www.zone.ee/laisux/200SX/P1290019.jpg
Postitatud: 17.02.2007 14:51
Postitas Marko_N
noh mis siis viga oli, kas saale?
Postitatud: 18.02.2007 2:06
Postitas Laisu
kle ei oska öelda, saaled olid suht enamvähem, mingisugust häält need ei tohtinud igatahes teha, kõik muu oli ka päris hea, mingi suvaline kotermann vast
nüüd vähemalt mootor laiali, saab ta ilusti ja korralikult ning korralike juppidega kokku panna, siis süda vähemalt omal rahul
Hetkel tegelen portimisega

Postitatud: 21.04.2007 13:20
Postitas Marko_N
no kaugel masin on oma järjega saab varsti pauku ka kuulda juba ?
Postitatud: 22.04.2007 0:55
Postitas Laisu
Marko_N kirjutas:no kaugel masin on oma järjega saab varsti pauku ka kuulda juba ?
ootan juba mitmendat kuud saalesid, mis ei tule ega tule, kõik seisab nende taga. Eks kui valmis saan siis kirjutan ka mis täpsemalt tehtud kuid muudatusi on palju plaanis:)