Nissan 200SX S13 ´89 - Laisu
täpselt ei mäleta, aga suurim vahe oli vist 10.7-11.5
seda tulemuste lehte mulle millegipärast ei antud, mis nagu käega kirjutatud oli, ainult loeti ette need asjad ja siis mingi üldine diagniostika kokkuvõte anti mulle, et mis tehti ja kas oli mingeid vigasid.
Selle käega kirjutatud variandi pidavat nad sellepärast endale jätma, et kui ma järgminekord lähen, siis nad teavad minu auto tausta.
seda tulemuste lehte mulle millegipärast ei antud, mis nagu käega kirjutatud oli, ainult loeti ette need asjad ja siis mingi üldine diagniostika kokkuvõte anti mulle, et mis tehti ja kas oli mingeid vigasid.
Selle käega kirjutatud variandi pidavat nad sellepärast endale jätma, et kui ma järgminekord lähen, siis nad teavad minu auto tausta.
järgmine kord lase neil topelt kirjutada ja sinu lehele ka tempel või allkiri allaLaisu kirjutas:täpselt ei mäleta, aga suurim vahe oli vist 10.7-11.5
seda tulemuste lehte mulle millegipärast ei antud, mis nagu käega kirjutatud oli, ainult loeti ette need asjad ja siis mingi üldine diagniostika kokkuvõte anti mulle, et mis tehti ja kas oli mingeid vigasid.
Selle käega kirjutatud variandi pidavat nad sellepärast endale jätma, et kui ma järgminekord lähen, siis nad teavad minu auto tausta.

polegi siia ammu miskit kirjutanud, vahepeal toimunud niipalju, et sai valmistatud 2.5tolli otseläbi sumpa ainult lõpupütiga(nüüd karjub reso järele), igast remondi ja hooldustöid tehtud(amordid, kasti/diffri õli, hid-i meenutavad pirnid - väga head muideks, rooliotsad jne) ning sai ka selline nali tehtud, et differ kokku keevitatud, väga lahe on sellesmõttes, et vähe vaeva ning lõbu kui palju. Ei lenda see midagi niikergelt laiali kui algul räägiti
Natuke aega sai ka sõitu nauditud kui tekkis mootorisse selline imelik vilin, ehk mõned ka siinset teemat juba lugenud. Tulemuseks see et hetkel juba mootor maas ning kohe kohe hakkan laiali võtma. Kuna konkreetset viga ei osanud keegi pakkuda, siis ei taha mingeid riske võtta plus saab ka mootori sisuga ning seisukorraga lähemalt tutvust tehtud. Algul pakuti küll igast vigasid, survelaagrist vända simmerini. Kiskusingi kõik asjad küljest ära, kast, sidur, hooratas, isegi simmeri kiskusin küljest ning peale seda vänta ringi ajades kostus ikka see vilina moodi heli. Sai ka eest kõik minema visatud, kõik mis liigub ja on mootoriga ühenduses, heli ikka olemas, ei tea mis see on, ehk selgub.
Hetkel siis seisab auto nukralt garaasis
http://www.zone.ee/laisux/200SX/P1290019.jpg

Natuke aega sai ka sõitu nauditud kui tekkis mootorisse selline imelik vilin, ehk mõned ka siinset teemat juba lugenud. Tulemuseks see et hetkel juba mootor maas ning kohe kohe hakkan laiali võtma. Kuna konkreetset viga ei osanud keegi pakkuda, siis ei taha mingeid riske võtta plus saab ka mootori sisuga ning seisukorraga lähemalt tutvust tehtud. Algul pakuti küll igast vigasid, survelaagrist vända simmerini. Kiskusingi kõik asjad küljest ära, kast, sidur, hooratas, isegi simmeri kiskusin küljest ning peale seda vänta ringi ajades kostus ikka see vilina moodi heli. Sai ka eest kõik minema visatud, kõik mis liigub ja on mootoriga ühenduses, heli ikka olemas, ei tea mis see on, ehk selgub.
Hetkel siis seisab auto nukralt garaasis
http://www.zone.ee/laisux/200SX/P1290019.jpg
kle ei oska öelda, saaled olid suht enamvähem, mingisugust häält need ei tohtinud igatahes teha, kõik muu oli ka päris hea, mingi suvaline kotermann vast
nüüd vähemalt mootor laiali, saab ta ilusti ja korralikult ning korralike juppidega kokku panna, siis süda vähemalt omal rahul
Hetkel tegelen portimisega

nüüd vähemalt mootor laiali, saab ta ilusti ja korralikult ning korralike juppidega kokku panna, siis süda vähemalt omal rahul

Hetkel tegelen portimisega
